Stig'n Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Les om det her. YoFatElf , den derre linken der funker itt......... Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Les om det her. 404: not found Bra prosjekt :!: Lenke til kommentar
formann Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hva handlet det om? Overklokke web serveren? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 For et prosjekt, du har altså overklokket web-serveren så mye at den krasjet? Gratulerer! Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Eller så har forumet blitt utsatt for et angrep: http://forum.fomemu.org/ Lenke til kommentar
kjbu Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Mystisk.....helt ny bruker sender link til nettsted med farlig kode? Andre som ser varsellysene blinke? - kjbu Lenke til kommentar
Stig'n Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Mystisk.....helt ny bruker sender link til nettsted med farlig kode? Andre som ser varsellysene blinke? - kjbu HAHA, ja si det...Han gjorde sikkert bare en feil, også forsvant han, tydligvis... Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Linken fungerer... "Grills road to silent computing (watercooling) a story in pictures" Endret 30. april 2009 av hans2k Lenke til kommentar
Stig'n Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Linken fungerer... "Grills road to silent computing (watercooling) a story in pictures" javisst...kjøpte det samme economy kittet fra microplex faktisk...Radiatoren begynte å lekke, mest sannsynlig pga jeg strammet litt for hardt...Pumpa syntes jeg var meget bad, ettersom jeg hadde litt fall i mine loops så klarte den ikke å strømme fort nok for å opprettholde kjølinga. Men skal hykke tak i en BlackIce radiator og en heftig pumpe, EN VAKKER DAG når de GT200 GPU blokkene går ned i pris...LATTERLIG dyrt... Nice HTCP btw ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå