xinqzer Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hei, jeg lurer på hvordan jeg får meg Aero? Jeg har Windows Home Premium 32 bit. Hvordan aktiverer jeg den? Trenger jeg 64 bit? Når jeg er på Personalization -> Theme Settings er den ikke der, finner heller ikke noe måte å laste det ned på. Hjelp plx : ) Lenke til kommentar
miCro Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Personalization > Window Color and Appearance > Open classic appearance properties for more color options > Velg 'Windows Aero' Endret 4. desember 2008 av miCro Lenke til kommentar
xinqzer Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Går til Personalization > Window Color and Appearance, får opp et vindu som hete "Appearance Settings" der kan jeg velge "Color schemes", ved siden av den finner jeg "Effects..." og "Advanced...". Finner ikke " Open classic appearance properties for more color options" :S Lenke til kommentar
miCro Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Du er på rett plass. Velg 'Windows Aero' i boksen under 'Color scheme'. Lenke til kommentar
xinqzer Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 den er ikke der :S bare Classic og Standard og Vista, og noen Contrast colours.. Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Er pc'n din kraftig nok til at aero er aktivert? Lenke til kommentar
xinqzer Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Vil si det ja.. har 8800 skjermkort, 3gb ram, og dual 3Ghz processor, men finnes det ingen måte å aktivere det manuellt? Lenke til kommentar
3488445600 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Kanskje du må installere skjermkort drivere? Har du installert dem? Lenke til kommentar
jultomten Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hei, jeg lurer på hvordan jeg får meg Aero? Jeg har Windows Home Premium 32 bit. Hvordan aktiverer jeg den? Trenger jeg 64 bit? Når jeg er på Personalization -> Theme Settings er den ikke der, finner heller ikke noe måte å laste det ned på. Hjelp plx : ) Du må ha Windows experience index over 3.0. Lenke til kommentar
xinqzer Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) base score 5.6 Endret 5. desember 2008 av xinqzer Lenke til kommentar
xinqzer Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Woot! Det funka, jeg måtte bare update den :D:D:D takk <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå