Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Kan ikke logge på MSN

Gjest Slettet+234asdf

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+234asdf

Heisann!

Jeg har et problem med Windows Live Messenger. Når jeg skal logge på, kommer det opp en feilmeldig med Feilkode:80072efd. Har prøvd å feilsøke. Det kommer bare opp at det kan skyldes uriktige proxy- eller brannmurinnstillinger.Det er også ett varselstegn på "nøkkelporter". Nettet fungerer av og til ikke, men som oftest. :roll:

Det jeg har prøvd;

Slått av brannmur.

-

Restartet PC'n.

-

Start> Kjør> scannow /sfc

-

Start> Kjør> regsvr32 Dssenh.dll Gpkcsp.dll Slbcsp.dll Sccbase.dll >

-

IE>Tools>Internet Options>Connections>Lan settings>Også fjernet alle avmerkninger.

-

Sjekket datoen og klokken på PC'n.

Ingenting av dette fungerte. Har heller ikke tro på at det vil virke om jeg reinstaller WLM. Help anyone?

Endret av Slettet+234asdf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+234asdf
Er flere som har problemer med msn ikveld. Sikkert msn som har problemer med login serverene sine. Men hos meg fungerer det ihvertfall.

Ok, det forklarer vel saken. Takk for informasjonen. :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+234asdf
Tror det er hos telenor problemet ditt ligger. jeg har samme problem, internett generelt er tregt, og noen sider vill ikke laste i hele tatt ink msn.com og microsoft.com .

Har Telenor jeg også. Det er vel problem med Telenor ja. :roll:

Lenke til kommentar

Kjæresten min hadde det samme problemet tidligere i dag, men nå har det forverret seg... Nå hun trykker på msn-ikona på startlinjen er det ingenting som reagerer... Internett fungerer helt fint, men det går ikke an å opne msn.. Forslag til hva som kan væra galt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...