Nautica Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 I kveld kl 20.30 har tv2 hjelper deg en test av digitalespeilreflekser, Hvor seriøs er den testen mon tro og hva legger dem til grunn for testingen ? Sikkert megapixel,pris og brukervennlighet. Skal bli interessant og se den testen,kanskje blir det en humoristisk aften på meg. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Er vel mer kameraer i amatør klassen(400D,450D, 1000D, D40, D60, D90) de vil teste. Og ja, megapix og brukervenlighet(menyen) vil spille en rolle. Jeg ville ikke stole blindt på en slik test. Lenke til kommentar
Fotgrafen Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Tester mye rart de, tenkte mer på semiproff kamera jeg:P Jeg stoler ikke på noen. Det skal man heller ikke:P Lenke til kommentar
gwh Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Blir vel som vanlig, pris vektlegges 90% og alt det andre får fordeles på de siste 10%. TV2 testene har null troverdighet hos meg. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Sånne tester har jo ofte høy underholdningsverdi - denne er sikkert i samarbeide med "Digital foto for alle" og seieren går til det kameraet som gir Elkjøp høyest bruttofortjeneste... Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Du glemte; "Hvor gode bilder det tar" Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Dette blir spennende........... lurer på hvilke kameraer som testes jeg. Tipper EOS40D, 450D, 1000D, D60, D40 og et random olympus... og at testen er kjøpt inn, og egentlig er noen måneder gammel. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Det tror ikke jeg . Sony blir nemlig ikke testa noe sted i norge tydeligvis....bortsett fra akam selvfølgelig. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 ...og "Digital foto for alle"... eller mente du "testet av noen seriøse"? Lenke til kommentar
solaas Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Canon Eos 450D ble testens vinner. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Var ikke så hakkendes gale den testen der. Resultatene så ut til å ha rot i virkeligheten, selv om det hele var temmelig kort oppsummert. Det ante meg egentlig da jeg så hvem som stod for testen. Pål Joakim har peiling han. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Har ingen TV her jeg sitter nå, så fant det likesågreit på nett:TV-2 Hjelper deg 4/12 Virket som en grei test, selv om de kunne ha nevnt LV-funksjonen på A350, sånn med tanke på hvem testen er rettet mot. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Vel nå har testen vært,som forventet kom A350 dårligst ut tenker enkelte her blir hissig nå. Synes ikke testen var helt tullete,på dinside så står det litt mer om hvordan testen er lagt opp men det er ikke individuelle tester og lese om de spesifikte kameraene.Av maks 1000 oppnålige poeng så varierte det fra 818 til 856.5 poeng,så det var ikke store forskjellene der. Det bare bekrefter at du selv må finne det kamerasystemet du vil trives med. Edit: og lurer du på hvordan de konstruerer kameratestene finner du informasjon her. Edit II : Jaggu var det spesifikke konklusjoner også,var litt rask med og lese sidene Endret 4. desember 2008 av Nautica Lenke til kommentar
stapal Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Har ingen TV her jeg sitter nå, så fant det likesågreit på nett:TV-2 Hjelper deg 4/12 ....og på DinSide Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 wohooo Sony kom med jo Ja utrolig nok Har nå faktisk lest det meste dem skriver om testprosedyrene de bruker på dinside,og ser du på det fra en nybegynner/førstegangskjøper sitt ståsted synes jeg det virker veldig seriøst,faktisk bedre en forventet.Kan være en side og linke til vedrørende forskjellene på kameraene. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Nå har jeg ikke sett programmet, men har lest konklusjonen på nettet. Og i enkle trekk blir vel den at det spiller egentlig ingen rolle hvilket kamera man kjøper, rent teknisk og bildemessig. Man bør kjøpe det kameraet som man er mest fortrolig med når det gjelder grep og betjening etc. Så konklusjonen blir som alltid, prøv kameraene i butikken før du kjøper, og kjøp det du liker best. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Eller som jeg sier å løkredegjøre det. Ta bilder and have fun og gi f i alle duppedingsene Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Morsomt at A350 har fått terningkast 5 på dinside og småsnurt fjes hos tv2 hjelper deg... Pentax og Olympus fikk også terningkast 5, de har fått smilefjes på tv2hjelper deg...... Hva faen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå