CapitalSheep Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 hei Jeg har bestilt ny pc, som jeg trenger en mus og et tastatur. Siden den gamle kulemusen er litt udatert, så jeg ha nytt. Jeg har et sett for meg en prisklasse på 500 kr, men jeg er villig til å brukt litt mer. Tastatur og mus bør være grei til gaming, men også til vanlig skriving. Jeg har sett litt på denne musen https://prisguiden.no/product.php?productId=63749 Men jeg vet ikke helt hvordan den er siden den er nokså billig. Jeg ikke funnet et tastatur jeg liker enda. Er det noen som har et tastatur i mitt prisområde. Tastaturet er ikke så utrolig nødvendig enda. Det jeg har nå fungerer fint, men det burde bli skiftet det også. Er den noen som kan hjelpe meg her? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 logitech er et bra merke. sjekk ut wave pakka. ja, tastaturet ser litt rart ut, men det er faktisk ganske godt å skrive på, og det tar ikke lange tida å venne seg til heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå