Gå til innhold

Xbox Live nede?

teNNmeEk80

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fint å vite at det ikke er kun her det er problemer. Holdt på å klikke, får beskjed om at koblingen til Nettverket og internett er OK, men ikke videre til Xbox Live. Og PCene funket fint. Til slutt fikk jeg kommet meg på XBL, men da ble jeg disconnecta så fort jeg startet spillet. Dårlig :wallbash:

Lenke til kommentar

Har prøvd dette. Må sikkert åpne Porter. Men skjønner jo ingenting på portforward.com Men skal prøve å ringe til Telenor etterpå å se om dem kan hjelpe meg. Har forresten Speedtouch Multimodem-ST780WLT, hr prøvd litt selv. MEn vet jo ikke hvor eg skal gå inn en gang. Har vært innpå telenorhjelpen og gikk til innstilinger på Routern. men finner ingenting om Portene.

Endret av Trivium15
Lenke til kommentar

Virket som det har blitt bedere.

Før hadde jeg og kameraten min som har samme sentral SAMME leverandør av internett og SAMME internett hastighet 4000/400

Vi hadde også samme ruter. Åpnet portene og Slo på uPnP. Siden uPnP + åpne porter kan gi trøbbel har vi også prøvd med bare uPnP eller bare åpne noen porter. Og så hadde begge open NAT. Men når vi skulle joine hverandre. Da funka det ikke. Dette holdt på i et helt fuckings år. Måtte komme tilhverandre og lane for å spille sammen. Har ringt MS, Telenor spurt på samtlige forum men ingen hadde noe svar.

Men nå etter det nye "systemet/temaet (NXE?) Daa funket det plutselig :)

Hvis noen har problemer prøv også å dra ut modemet/routern og slå den av med knappen. Og vent 30-60sek før du slår den på igjen. Sånn pleier jeg å løse små live problemer nu :) Dog, funket ikke før :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...