teNNmeEk80 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Flere som sliter med og komme på Live? Kommer heller ikke inn på www.xbox.com. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Telenor har problemer, vet ikke om det har noe med saken å gjøre. Jeg kommer heller ikke inn på xbox.com. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1043496&hl= Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 xbox.com funker helt fint med ngt her. Lenke til kommentar
Hells Prodigy27 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Var nettopp på live med noen runder Halo 3..funket helt fint Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Telenor sin kabel eller server eller et eller annet som har tatt kvelden. Lenke til kommentar
claes Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Fint å vite at det ikke er kun her det er problemer. Holdt på å klikke, får beskjed om at koblingen til Nettverket og internett er OK, men ikke videre til Xbox Live. Og PCene funket fint. Til slutt fikk jeg kommet meg på XBL, men da ble jeg disconnecta så fort jeg startet spillet. Dårlig Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg kommer ikke inn på Live nå. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Nå har Teleor ordnet opp, så hvis noen ikke kommer inn nå, er det dere det er noe i veien med. Lenke til kommentar
Hells Prodigy27 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Har ikke hadd noen problemer i det hele tatt..spilt mye idag Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hadde veldig mye problemer ista, men det har ordna seg hos meg også.. Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Nå kommer ikke jeg inn heller. Det er første gang. Har get kabel modem og alt lyser riktig på det. Lenke til kommentar
CannibalC16 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Etter TELENOR problemene i går fikk eg 'Strict" på NAT Xbox Live testen. Vet ikke hvordan eg skal ordne det igjen. Skjønner ikke en dritt på siden www.portforward.com Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Prøv å skru modemet av og på og vent et minutt. Hvis ikke det hjelper må du åpne portene til Live. Jeg har slitt en del med dette selv. Lenke til kommentar
CannibalC16 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Har prøvd dette. Må sikkert åpne Porter. Men skjønner jo ingenting på portforward.com Men skal prøve å ringe til Telenor etterpå å se om dem kan hjelpe meg. Har forresten Speedtouch Multimodem-ST780WLT, hr prøvd litt selv. MEn vet jo ikke hvor eg skal gå inn en gang. Har vært innpå telenorhjelpen og gikk til innstilinger på Routern. men finner ingenting om Portene. Endret 5. desember 2008 av Trivium15 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Da får du sikkert hjelp i tråden du opprettet, så da trenger vi ikke ta det her. Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Får noen av dere logget inn til gamertaget deres på Xbox.com nå? Ikke en gang det ser ut til å gå nå. Lenke til kommentar
lolzormaxor Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 lol trodde det var noe med internettet, for jeg klikket helt mongoape. Lenke til kommentar
safags Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Virket som det har blitt bedere. Før hadde jeg og kameraten min som har samme sentral SAMME leverandør av internett og SAMME internett hastighet 4000/400 Vi hadde også samme ruter. Åpnet portene og Slo på uPnP. Siden uPnP + åpne porter kan gi trøbbel har vi også prøvd med bare uPnP eller bare åpne noen porter. Og så hadde begge open NAT. Men når vi skulle joine hverandre. Da funka det ikke. Dette holdt på i et helt fuckings år. Måtte komme tilhverandre og lane for å spille sammen. Har ringt MS, Telenor spurt på samtlige forum men ingen hadde noe svar. Men nå etter det nye "systemet/temaet (NXE?) Daa funket det plutselig Hvis noen har problemer prøv også å dra ut modemet/routern og slå den av med knappen. Og vent 30-60sek før du slår den på igjen. Sånn pleier jeg å løse små live problemer nu Dog, funket ikke før Lenke til kommentar
CannibalC16 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Eg sitter å spille Fifa09. Alt går utrolig tregt i menyene. og inni kampene haker det hele tiden når ballen er utav spill. Utrolig irrtabelt. OPg eg håper MC ordner dette fort som fan. Akkurat likt når du ser gjennom vennelisten. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Sukk, jeg ble nettopp kasta ut fra Live, kom inn igjen nå da. Det er visst ikke helt stabilt ennå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå