Gå til innhold

[Løst]oulook erstattet seg med outlook express huff

Solosuper

Anbefalte innlegg

fikk en telefon fra mine foreldre som sier de skulle inn å sjekke mail i dag. da var plutselig oulook borte, og outlook express var på plass. både når de går inn via startmenyen og når de trykker mail knappen i nettleseren. De sier begge to at de ikke har svart ja på noe, eller installert noe. nå er alle mailene og kontaktene også borte.

De bruker en pc med windows xp. noen som kan hjelpe meg med denne saken? sitter med vista, og klarer ikke helt finne ut av det etter å ha søkt i google.

Det jeg først trodde var at begge pogrammene ligger på pcn, men de sier de ikke finner det andre. synes det høres ut som en av dem kan ha installert det uten å vite det, men det er jo litt vanskleig. man skal vel da også få opp et spørsmål om å importere kontakter og slikt.

Endret av stewie28
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Outlook forsvinner nok ikke av seg selv. Det som antakelig har skjedd er at de har klikket Ja på spørsmål om OE skal brukes som standardprogram for e-post. En måte å få sjekket at Outlook fortsatt er der er å klikke Start -> Kjør -> skriv Outlook og klikk OK. For å få tilbake Outlook som standardprogram for e-post: Start IE -> Verktøy -> Alternativer for Internett -> Programmer.

Lenke til kommentar
Outlook forsvinner nok ikke av seg selv. Det som antakelig har skjedd er at de har klikket Ja på spørsmål om OE skal brukes som standardprogram for e-post. En måte å få sjekket at Outlook fortsatt er der er å klikke Start -> Kjør -> skriv Outlook og klikk OK. For å få tilbake Outlook som standardprogram for e-post: Start IE -> Verktøy -> Alternativer for Internett -> Programmer.

bare si takk til dere som svarte, det gikk bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...