CrazyDog Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg trenger et rimelig teleobjektiv med EF-fatning. Her er mine kandidater: Sigma 70-300mm F4-5.6 APO DG Canon EF 75-300 F4-5.6 III Canon EF 75-300mm F4-5.6 III USM Jeg klarer ikke å finne noen gode sammenligningstester av disse. Er det noen som har noen formening om hvilket som er best? Er forskjellen mellom de to sistnevnte kun USM, eller er optikken også forskjellig? Lenke til kommentar
Felon Musk Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg trenger et rimelig teleobjektiv med EF-fatning. Her er mine kandidater: Sigma 70-300mm F4-5.6 APO DG Canon EF 75-300 F4-5.6 III Canon EF 75-300mm F4-5.6 III USM Jeg klarer ikke å finne noen gode sammenligningstester av disse. Er det noen som har noen formening om hvilket som er best? Er forskjellen mellom de to sistnevnte kun USM, eller er optikken også forskjellig? Hei! Her er en test av Canon EF 75-300mm F4-5.6 III USM. og her er en av sigma objektivet. Hiss Lenke til kommentar
world wide weird Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Photozone er også en mye brukt kilde: http://www.photozone.de/all-tests Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå