Gå til innhold

IKT etter 1 år allmenn

Haelas

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg vurderer og gå IKT nå, etter mitt første år på studiespesaliserende.

Mest fordi jeg er veldig opptatt av data og IT generelt sett, men vet dessverre litt for lite om mulighetene rundt det.

Noen som har litt kunnskap det kan dele?

Om hva du kan bli?

hva du må gå etter ikt?

Også har jeg tenkt og gå påbygg etter 1 år ikt, for og gå studiekompetanse, hvis det har noe og si.

På forhånd, Takk.

-Haelas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det første året jeg gikk IKT var det stort sett database (MS Accsess), litt flash og webdesign. Ganske kjekt i grunnen hvis du er interessert i data. Andre året (går mitt andre nå) så driver vi stort sett på meg flash programmering (ActionScript 3.0).

Det er en del yrker innen IKT, som blant annet;

- Lærer innen IKT (Medielektor)

- Webdesign

- Spillprogrammering

- Database

Når har jeg ikke akkurat oversikten over hvilke studier krever hva, men jeg regner med at hvertfall en av yrkene krever 3MX (matte).

Lenke til kommentar

Eg var i akkuratt den samme situasjonen som deg i fjor. Var litt "lei" allmenfaga og hadde lyst å drive meir med min interesse for data generelt.

Eg starta å sjekka opp i korleis utdanningsløpet fungerte, og kva muligheiter eg hadde etterpå.

Desverre (for min del) så har det kurset som starta i år endra seg i fra korleis det var før. No er det meir eit "Servicefag" enn det "Driftsfaget" det var før (som mesha går på no). Dvs meir fokus på service, kundebehandling og dokumentasjon som for min del ikkje appelerar så mykje til meg som access, flash, java, programmering og drift av system osv.

I tillegg så fann eg ut at mogeligheitane vidare er heller begrensa. Dei fleste får lærlingplass, men det er i stillingar som å hjelpe til med nettverk på skular, kommunar osv. Du kan vera heldig og komma inn som servicearbeidar i f.eks elkjøp eller lokale nettleverandørar, men dette kjem heilt an på karakterar (dei beste får dei beste plassane). Dette er i allefall tilfellet i MITT fylke (Sogn og Fjordane) og eg skal ikkje sei at det er representativt for korleis situasjonen er andre plassar i landet.

Om IKT løpet skulle ha blitt aktuelt for meg så måtte det ha blitt noko slikt:

1 år studiespesialiserande - IKT Servicefag - allmen påbygging - ingeniør innan nettverk/programmering .

Om du har fleire spørsmål, sei ifra! Og lykke til vidare!

William

Endret av Wackee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...