endtrax Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hei, har for tiden planer om å kjøpe meg en Xbox 360, men jeg har tenkt litt på hvor jeg skal sette den. Altså om det skal være på rommet mitt eller nede i stua? Rommet mitt: + Kan spille lenge / langt på natta + Ligge i senga i spille - Liten TV 19' - Ikke HD-TV Stua: + Stor TV 42' + HD-TV - Foreldrene mine sitt soverom likeved - Får ikke spilt lenge / langt på natta her - Mer kontroll over hvor mye jeg spiller Så jeg vet ikke helt hvor jeg kunne tenkt å sette den, men hvor ville dere hatt den? Lenke til kommentar
funkiee Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Det er jo ett valg du må ta. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Lett, stua. Spille i HD er konge. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Hm....Invester i en HD TV, du vil nok få en OK 26 tommer, for ca...3000? Trust me,det er VERDT det! Nærmere 4000 men: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=350114 Endret 4. desember 2008 av jente_12 Lenke til kommentar
Hells Prodigy27 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Flytt ut... Nuff said.. Lenke til kommentar
barney Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Spill 1 time i stua på 42", så går du inn på rommet ditt og spiller i en time. Tror du fort vil finne ut at det er uholdbart å spille på en 19" uten HD. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Har du tilgang til PC skjerm på rommet ditt, så finnes det VGA HD kabler til Xbox. Jeg kjører Xbox på 19" LCD skjerm, og får dermed 1280x1024 oppløsning. Det er sylskarpt bilde! Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Den TVen jeg bruker kan også brukes som PC-skjerm så du mener en HDMI --> VGA Kabel? Endret 4. desember 2008 av Mercurial Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hva med å tenne på huset og deretter bruke forsikringspengene til å kjøpe deg en fet HD prosjektor? For begge de alternativene du nevner blir gruset av en HD prosjektor. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Selv er jeg 34 år men mitt valg hadde vært enkelt her: Selvfølgelig setter du den på rommet ditt. Poenget er jo at du vil bruke den mest mulig. Hvis du da ikke får bruke den mens foreldrene dine er opp vil du nok få minimalt med spilletid siden de sikkert bruker TVen så lenge de er oppe... Bare ikke koble den opp til 42"'ern først da du blir skuffa når du må inn på den 19"ers dykkeklokka di og spille etterpå. Ønsk deg heller en billig hd-ready 32" til jul (les:du har ikke bruk for full HD under ~50") edit: Forresten en veldig dårlig trådtittel, foreslår at du endrer den før moderatorene stenger tråden. Endret 5. desember 2008 av Rookie_NO Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 kjøp 2 xboxer dermed får faren din også spille når du er ute og drekker øl. Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) kjøp 2 xboxer dermed får faren din også spille når du er ute og drekker øl. +1 Endret 5. desember 2008 av Potetgull96 Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Hvorfor kan ikke faren spille på den ene når han er ute å drikker øl? Den TVen jeg bruker kan også brukes som PC-skjerm så du mener en HDMI --> VGA Kabel? Dersom det er en pc skjerm så kan du kjøpe en vga kabel som ser slik ut.. Selv kjørte jeg med en slik på en 21" pc skjerm, før jeg kjøpte meg tv'n min! Det funka fett, og foretrakk iallefall det over en 32" CRT.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå