Gå til innhold

Hvor skal den stå?

endtrax

Anbefalte innlegg

Hei, har for tiden planer om å kjøpe meg en Xbox 360, men jeg har tenkt litt på hvor jeg skal sette den.

Altså om det skal være på rommet mitt eller nede i stua?

Rommet mitt:

+ Kan spille lenge / langt på natta

+ Ligge i senga i spille :D

- Liten TV 19'

- Ikke HD-TV

Stua:

+ Stor TV 42'

+ HD-TV

- Foreldrene mine sitt soverom likeved

- Får ikke spilt lenge / langt på natta her

- Mer kontroll over hvor mye jeg spiller :p

Så jeg vet ikke helt hvor jeg kunne tenkt å sette den, men hvor ville dere hatt den?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv er jeg 34 år men mitt valg hadde vært enkelt her: Selvfølgelig setter du den på rommet ditt. Poenget er jo at du vil bruke den mest mulig. Hvis du da ikke får bruke den mens foreldrene dine er opp vil du nok få minimalt med spilletid siden de sikkert bruker TVen så lenge de er oppe...

Bare ikke koble den opp til 42"'ern først da du blir skuffa når du må inn på den 19"ers dykkeklokka di og spille etterpå. Ønsk deg heller en billig hd-ready 32" til jul (les:du har ikke bruk for full HD under ~50")

edit: Forresten en veldig dårlig trådtittel, foreslår at du endrer den før moderatorene stenger tråden.

Endret av Rookie_NO
Lenke til kommentar

Hvorfor kan ikke faren spille på den ene når han er ute å drikker øl? :dontgetit:

Den TVen jeg bruker kan også brukes som PC-skjerm så du mener en HDMI --> VGA Kabel? :)

Dersom det er en pc skjerm så kan du kjøpe en vga kabel som ser slik ut.. Selv kjørte jeg med en slik på en 21" pc skjerm, før jeg kjøpte meg tv'n min! Det funka fett, og foretrakk iallefall det over en 32" CRT.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...