Gå til innhold

Telenor problemer torsdag 4. desember?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, nettet fungerte fremdeles ikke hjemme hos meg i dag morges. Hos meg var forøvrig problemet at internett ikke virket i det hele tatt (så ut som modemet ikke fikk noen IP), så det var ikke bare det at nettet gikk tregt...

 

Kan det være at jeg har et annet problem enn det som rammet resten av landet? =/ Får se om det virker når jeg er hjemme i kveld i alle fall...

Lenke til kommentar

Nettet OG kabel-tv'en, var fraværende hjemme hos meg i idag tidlig.

ville ta "1-3 virkedager å rette opp", altså langt over helga sikkert.

 

Canal Digital selvsagt :hrm:

 

Passer så jævlig bra dette, nå i disse eksamenstider.

 

Har man krav på noenform for erstatning, eller avslag på regningen når nettet er så ustabilt som det er? Har sikkert opp mot 300 kroner i telefonregning til canal digital siste halve året, kun for å registrere feilmeldinger.

Endret av JoaJoa
Lenke til kommentar
Nettet OG kabel-tv'en, var fraværende hjemme hos meg i idag tidlig.

ville ta "1-3 virkedager å rette opp", altså langt over helga sikkert.

 

Canal Digital selvsagt :hrm:

 

Passer så jævlig bra dette, nå i disse eksamenstider.

 

Har man krav på noenform for erstatning, eller avslag på regningen når nettet er så ustabilt som det er? Har sikkert opp mot 300 kroner i telefonregning til canal digital siste halve året, kun for å registrere feilmeldinger.

Ta en titt på kontrakten dim emd Canal Digital så skal du se at der er det ingenting å hente.

Lenke til kommentar
Nettet OG kabel-tv'en, var fraværende hjemme hos meg i idag tidlig.

ville ta "1-3 virkedager å rette opp", altså langt over helga sikkert.

 

Canal Digital selvsagt :hrm:

 

Passer så jævlig bra dette, nå i disse eksamenstider.

 

Har man krav på noenform for erstatning, eller avslag på regningen når nettet er så ustabilt som det er? Har sikkert opp mot 300 kroner i telefonregning til canal digital siste halve året, kun for å registrere feilmeldinger.

 

skift til telenor. de gir ut gratismåneder bare du er hyggelig over telefonen.

Lenke til kommentar

Er i trondheim, har canal digital

 

Godt mulig det var 4. desember, var i allefall ikke så lenge siden at nettet var nede et par dager (var vill storm den dagen), mulig noe falt ned og ødela noe linjer eller lignende.

 

Har siden den tid hatt store problemer med upload (download fungerer fint, dog kan gi lange lagspikes til tider)

 

Merkes ikke så mye til surfing, men har store problemer i WoW, spesielt fordi jeg er en av guildens 2 raid leadere og jeg ikke kan snakke på ventrilo lengre da det jeg sier ofte er forsinket med 30 sekund og til tider opp mot 5 minutt (!) i mottakernes ende

 

Er ofte gjennom en seanse hvor jeg ser alt som foregår i spillet, og hører fint det de andre sier på ventrilo, nye ting skjer og jeg skjer hele kampens forløp, men jeg får ikke gjort noe selv. Hører til og med at de andre sier at jeg er afk siden jeg ikke har bevegd med på over ett minutt, alt dette uten at jeg får gjort en døyt da upload er totalt borte

 

 

edit: ser at denne tråden er halvgammel, dog det virker som om problemet har vedvart ? Har jeg kanskje et annet problem ?

Endret av Jokque
Lenke til kommentar

Har faktisk opplevd det samme den siste tiden, mye pakketap og høy responstid, ringte til kundeservice og de satte en tekniker på saken. Har CDI og bor i Trondheim også BTW.

 

Etter at de ordnet det så har opplastingshastigheten min sunket med 1 Mbit/s, men linjen er nå stabil, noe den også var tidigere.

Så lurer på om de har fått for mange kunder ens, er faktisk litt usikker. Er surt at opplastingshastigheten har sunket såpass mye :/

 

Men ring til kundeservice og klag, er eneste løsningen.

Lenke til kommentar
Internetten var nede hos(Var det rundt 360 000?) av CD og Telenor siden kunder fra ca: 15.00-19.00 4.desember.. Om noen har opplevd problemer etter dette løser det seg som regel lett med en reset.. Enten strømløs eller å holde reset knappen inne i 10sek..

 

Har hatt strømmen ute av kabel modemet i over en time, null forandring

Lenke til kommentar

Nå har hele nabolaget falt ut av canaldigitals internett OG tv (tv er ca 80% snøstorm), internett går i bølger, skal man surfe må man sitte og trykke F5 hyppig og håpe man får en dataklatt

 

Glad jeg bor midt i trondheim og at mobilt bredbånd fra netcom faktisk fungerer som ei adsl linje, selv til spilling

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...