WheelMan Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Det er i slike stunder jeg føler det gangske godt at jeg snart skal over til den lokale kraftlevrandørens fiberlinje. Samme her Endret 10. desember 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Har hatt tregt nett her siden sist torsdag, og var enda tregere i går, men i dag er det hinsides Lenke til kommentar
Melian Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Farsken, i dag igjen! Noen andre som fortsatt har problemer? Det begynner å bli veldig iiriterende med problem i over en uke... Noen som kommer gjennom på support eller til telenor.no for å sjekke driftsmeldinger? Eller er det samme generelle medling fortsatt? Lenke til kommentar
navbeacon Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Telenor Norge opplever at det er problemer med internett. Som følge av dette er 45.000 bredbåndstelefonikunder berørt. Interne bedriftsnett (IP VPN) er ikke berørt. Telenor jobber med å utrede omfang - samt årsaken til problemene. Feilsituasjonen gjør at det er vanskelig å komme gjennom til kundeservice. Kontaktpersoner for media: Endret 10. desember 2008 av Alastor Fjernet navn og nr på kontaktpersoner for Media, da dette ikke har noe nytte på et forbrukerforum Lenke til kommentar
frankS2 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 samme problemet enda, mye tøys med tullenor Lenke til kommentar
Atald Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Fordømt altså, i dag fungerer ikke it's learning, wikipedia, winamp.com og dinside.no. Sikkert flere også, men det er de jeg har funnet. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Her funker det flott!! Men så bruker ikke jeg Telenor :!: Lenke til kommentar
Melian Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Telenor Norge opplever at det er problemer med internett. Som følge av dette er 45.000 bredbåndstelefonikunder berørt. Interne bedriftsnett (IP VPN) er ikke berørt. Telenor jobber med å utrede omfang - samt årsaken til problemene. Feilsituasjonen gjør at det er vanskelig å komme gjennom til kundeservice. Takk for info navbeacon! Kom til slutt inn på norske nettaviser, og det står omstrent det samme på nettavisen Endret 10. desember 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Har ventelo bluecom, alt fungerer som det skal, men kommer ikke inn på komplett hittil som jeg har merket, men det er vell pga komplett står på telenors nett?, damn, vil bestille kameraet nå! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Absolutt ingenting funker her, Telenor Tønsberg. Godt at jeg har mobilen å surfe med så lenge. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 internett var helt borte fra 14.31 til nå . harstad Lenke til kommentar
Mythril Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Så det er ikke bare er vi som har problemer... men da er det vel bare å vente på at de får løst problemet. *sukk* Godt vi har gratis mobilt bredbånd å bruke i mellomtiden. Telenor ADSL2 Oslo. Lenke til kommentar
KimS Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Da gikk det bra hos meg også, men det er vel bare et tidsspørsmål før dette skjer igjen. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Oppe igjen nå ja, så får vi se hvor lenge det varer. Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Ingenting ut mot nettet funka her tidligare i dag. No ser alt ut til å vere oppe i gjenn. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Oppe igjen nå ja, så får vi se hvor lenge det varer. Det varer nok ei stund. De hadde problemer i hele 4 timer så det ser da ut som de jobber kjapt når uhellet først er ute. De er også klare over at ustabilt nett og mye nedetid vil gjøre at de mister kunder. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Evig glad jeg har NGT Blir nok aldri Telenor på meg uansett.... Har hatt nok problemer med de før.. Lenke til kommentar
KimS Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Oppe igjen nå ja, så får vi se hvor lenge det varer. Det varer nok ei stund. De hadde problemer i hele 4 timer så det ser da ut som de jobber kjapt når uhellet først er ute. De er også klare over at ustabilt nett og mye nedetid vil gjøre at de mister kunder. Jeg føler meg ikke så sikker på det. Telenor kunder over hele landet og spessielt i Trøndelag har hatt mye av de samme problemene som i dag i det siste. Så det er nok noe de ikke har funnet helt ut av enda. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg kan vel ikke påstå at jeg har hatt mye av dette. Har opplevd det en dag tidligere. Resten av de 2 foregående årene har det fungert omtrent knirkfritt. Må bare nevne at Canal Digitals nett i mitt lokalområde var ute sammen med kabel TV i 12 timer her om dagen så jeg skal ikke klage. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå