Gå til innhold

Telenor problemer torsdag 4. desember?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Telenor har en feil på tilkobling ut av norge. De vet om problemet og jobber med å finne feilen. Frem til feilen er avdekt, så er det vanskelig å si noe om rettetid - dessverre :(:(

 

Og for de som evt. måtte klage på at norske sider også går tregt, så er dette fordi de har annonser som hentes inn fra servere i utlandet når sidene lastes ned.

 

Feilen gjelder alle selskaper som er koblet via Telenor - og dette inkluderer blant annet Monet og Canal Digital som er nevnt tidligere.

 

Så da får vi bare håpe at de snart fikser problemet.

Lenke til kommentar

Samme problemet her, Ski i Akershus. Visse sider ser ut til å fungere greit, men det er bla. helt umulig å logge på World of Warcraft, i tillegg til en god del sider jeg ikke kan komme inn på.

Pratet med Telenor kundeservice i dag, men hittil har det ikke skjedd noe mer enn at de har opprettet en sak på det. "Morsomt" nok kunne kundebehandleren gå inn på www.wow-europe.com, men det kan ikke jeg....

Lenke til kommentar

Fortsatt ingen som har noe mer informasjon om dette problemet? Det har jo vart siden tre-fire tiden, og ser ut til å ha blitt verre de siste timene.

I stad kom jeg inn på sidene mine i England, men det gjør jeg ikke lengre.

 

Fint om noen har noe info.

 

Har forresten Canal Digital, og bor i Larvik.

Endret av myhken2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...