Gå til innhold

Telenor problemer torsdag 4. desember?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Telenor har en feil på tilkobling ut av norge. De vet om problemet og jobber med å finne feilen. Frem til feilen er avdekt, så er det vanskelig å si noe om rettetid - dessverre :(:(

Og for de som evt. måtte klage på at norske sider også går tregt, så er dette fordi de har annonser som hentes inn fra servere i utlandet når sidene lastes ned.

Feilen gjelder alle selskaper som er koblet via Telenor - og dette inkluderer blant annet Monet og Canal Digital som er nevnt tidligere.

Så da får vi bare håpe at de snart fikser problemet.

Lenke til kommentar

Samme problemet her, Ski i Akershus. Visse sider ser ut til å fungere greit, men det er bla. helt umulig å logge på World of Warcraft, i tillegg til en god del sider jeg ikke kan komme inn på.

Pratet med Telenor kundeservice i dag, men hittil har det ikke skjedd noe mer enn at de har opprettet en sak på det. "Morsomt" nok kunne kundebehandleren gå inn på www.wow-europe.com, men det kan ikke jeg....

Lenke til kommentar

Kan bare slenge meg som enda en fra Vestfold (i mitt tilfelle Horten).

Men det som er rart er at jeg helt fint kan spille Star Wars Galaxies (mmo) helt fint, uten noen problemer, men diskusjon.no er helt utrolig tregt...

Telenor, dette er for dårlig :mad:

Lenke til kommentar

Fortsatt ingen som har noe mer informasjon om dette problemet? Det har jo vart siden tre-fire tiden, og ser ut til å ha blitt verre de siste timene.

I stad kom jeg inn på sidene mine i England, men det gjør jeg ikke lengre.

Fint om noen har noe info.

Har forresten Canal Digital, og bor i Larvik.

Endret av myhken2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...