Eulogy Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Vestfold = Problemer med Telenor. Ganske så irriterende. Noen som vet hva som kan være grunnen? Lenke til kommentar
larsenta Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Telenor har en feil på tilkobling ut av norge. De vet om problemet og jobber med å finne feilen. Frem til feilen er avdekt, så er det vanskelig å si noe om rettetid - dessverre :( Og for de som evt. måtte klage på at norske sider også går tregt, så er dette fordi de har annonser som hentes inn fra servere i utlandet når sidene lastes ned. Feilen gjelder alle selskaper som er koblet via Telenor - og dette inkluderer blant annet Monet og Canal Digital som er nevnt tidligere. Så da får vi bare håpe at de snart fikser problemet. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Har Telenor kommet med noe informasjon? Jeg finner ingenting verken på online.no eller telenor.no. Lenke til kommentar
aeiopop Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Samme problemet her, Ski i Akershus. Visse sider ser ut til å fungere greit, men det er bla. helt umulig å logge på World of Warcraft, i tillegg til en god del sider jeg ikke kan komme inn på. Pratet med Telenor kundeservice i dag, men hittil har det ikke skjedd noe mer enn at de har opprettet en sak på det. "Morsomt" nok kunne kundebehandleren gå inn på www.wow-europe.com, men det kan ikke jeg.... Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Ditto, sittet og feilsøkt en stund uten noen åpenbare problemer på min side. -Trondheim Lenke til kommentar
Leffsa Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jasså, er ikke bare meg da. Har sittet her og irritert meg i hele dag, lasting av sider går utrolig tregt. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Treigt på Hadeland òg, men det har vært slik et par dager. Har 2MBit fra Ventelo, men infrastrukturen er Telenor sin. Uploaden min er fin, dog. Endret 4. desember 2008 av Skugga Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Kan bare slenge meg som enda en fra Vestfold (i mitt tilfelle Horten). Men det som er rart er at jeg helt fint kan spille Star Wars Galaxies (mmo) helt fint, uten noen problemer, men diskusjon.no er helt utrolig tregt... Telenor, dette er for dårlig Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Nå lastet denne siden på 10 sek. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Fortsatt ingen som har noe mer informasjon om dette problemet? Det har jo vart siden tre-fire tiden, og ser ut til å ha blitt verre de siste timene. I stad kom jeg inn på sidene mine i England, men det gjør jeg ikke lengre. Fint om noen har noe info. Har forresten Canal Digital, og bor i Larvik. Endret 4. desember 2008 av myhken2 Lenke til kommentar
HOVI Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Wohoo.. her virker det som nettet er på plass igjen Lenke til kommentar
Beges Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Endelig funker nettet til meg. Hadde samme problem som andre, kom ikke inn på msn, hotmal, microsoftsider osv. Canal Digital, Trondheim. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jippi. Nå kommer jeg endelig inn på Live igjen også. En dramatisk dag. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Yay! Da kan jeg ha døgnekompis over nett! Btw, velkommen etter guys. (57 brukere o.O) Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Får dere, som det nå funker hos, 100%~ av det dere betaler for nå? Sjekk på bredbandskollen.se pls. Lenke til kommentar
netrom87 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Endelig! Utrolig hvor mye dritt det faktisk går på tv på en kveld! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+234asdf Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Funker for meg også nå Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Faen, jeg har restarta router og modem, fiksa på instillinger og alt mulig rart. Ting har ikke vært helt som det skal i dag.. Farvel til Telenor... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Telenor, Bergen. Fy faen, bare jeg hadde sett denne tråden tidligere, har stresset og prøvd så mye. Men det ser ut som det funker nå.... Endret 4. desember 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå