Pennywise Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Jepp, samme problem her. Bruker en underleverandør av Telenor (Monet), nord for Bodø. Utrolig irriterende! Endret 4. desember 2008 av Pennywise Lenke til kommentar
Androish Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 28 minutter forventet ventetid på kundeservice. Gadd ikke å prøve engang. Noen som har ringt og fått status? Lenke til kommentar
HetrTiXc Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hva er det som kan få nettet i hele Norge til å går så tregt? Trodde det skulle litt til... Forøvrig helt på tryne her også, Telenor Lenke til kommentar
TheFalcon Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg er i Porsgrunn og sliter med det samme Hadde akkurat installert Opera 10 Alphaen også funker plutselig ikke flesteparten av websiden jeg pleier å besøke. Begynte å lure litt, men regnet med at det var noe verre som foregikk. Ser ut som det er ganske random hvilke sider som fungerer og hvilke som ikke gjør det. Lenke til kommentar
KimS Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Da slipper jeg i alle fall ikke å feilsøke noe mer i det lokale nettet her hjemme. Er forøvrig Telenorkunde i Trondheim. Ser ut som det er telenor sitt nettverk og de selskapene som er koblett opp via Telenors nett. Nå håper jeg fiber levrandøren snart får bygget ut her altså... Lenke til kommentar
meastp Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Hva er det som kan få nettet i hele Norge til å går så tregt? Trodde det skulle litt til... Forøvrig helt på tryne her også, Telenor Du vet, som regel er det nok med én luring. Liten tust kan velte stort lass osv. For å gjengi en avart av Murphys lov: Ingenting er idiotsikkert, for idioter er så oppfinnsomme. Det er litt visdom der. Som sagt er det vel noe med routingen, siden noen sider fungerer? Endret 4. desember 2008 av meastp Lenke til kommentar
Tore Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Telenor nord for Trondheim utenlanske servere laster ikke, å heller ikke msn... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Ingen problemer med Eidsiva på Lillehammer, så det er ikke hele Norge. Lenke til kommentar
TheFalcon Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Ganske merkelig problemer ser det ut til. Flere utenlandske sier som ikke virker, men mange andre fungerer helt fint. Superherohype.com for eksempel fungerer ikke i Opera eller IE, men i Chrome lastes den ned som vanlig... Chrome melder at det er DNS feil for de andre sidene som ikke fungerer der heller. Ironisk nok er sider som dingitsup.com og isitupnow.com ikke tilgjengelige Lenke til kommentar
Prebsor Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Slenger meg på, Telenor i Trondheim. :s Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 kristiansand har også problemer Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Når pleier slikt å være rettet opp igjen? Har ikke problemer selv, men så er vi på lokalt kraftlags fiberlinjer også da. Endret 4. desember 2008 av Ballus Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Nok en som har problemer i Elverum. Den sleit også med å koble seg til MSN men gikk etter et par forsøk. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Moss her nettet føler som en ketchup flaske, noen sider går raskt mens andre er trege eller kommer ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Same problem in Vikersund Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Ringte canal digitals kundeservice, første som møtte meg var en automatisk telefonsak som sa at "grunnet en feil hos en av våre leverandører er det problemer med utenlandske sider, feilen jobbes med". Altså: Telenor sliter. Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Her går alt som er tilkoblingsmulig vanlig og raskt (Canal Digital), mens en del tjenester ikke fungerer i det hele tatt. Fortrinnsvis gjelder problemene med nettsider og tjenester fra Microsoft hos meg; tenkte med det første at jeg hadde fått ondsinnet kode på PC-en. Jeg har løst problemet midlertidig ved å koble meg på VPN fra NTNU (Uninett). Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Problemer her også, Tønsberg Telehor forsåvidt, enkelte sider laster raskt som f - raskere enn før, mens den tråden her tok ganske akkurat 6 minutter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Samme problem her i Drøbak. Telenor 16Mbit linje. Fint og se at det er flere som sliter, begynte og lure på hva som var galt etter og ha prøvd restart av router og modem og restart av maskin, samt fornying av IP. Normalt sett fikser det de problemene som oppstår her. Lenke til kommentar
HOVI Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Ingen problemer med Eidsiva på Lillehammer, så det er ikke hele Norge. Bor nær Lillehammer, men har telenor... så da slenger jeg meg på bølgen av ikke-nett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå