jo Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Er det andre enn meg som får denne meldingen når de spiller Unreal 2?: General protection fault! History: FMemCache::Create <- FLightMap::GetTextureData <- FD3DTexture::Cache <- FD3DRenderInterface::CacheTexture <- FD3DRenderInterface::EnableLighting <- FBspDrawList::Render <- RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FPlayerSceneNode::Render <- PrecachingVertexBuffers <- Precaching <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop Build: Mar 14 2003 13:26:15 En sa det sannsynligvis var et cache-problem. Hvordan løser man i såfall dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå