xxxmercedesxxx Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Hei (-: jeg har kjøpt et båt prosjekt for 800kr og jeg vill gjerne vite åssen båt det er =P den er 14 fot. har hørt noen om at det kan være en "hero", jeg har aldri hørt om dette båt-merke å jeg har søkt litt på internett, å finner ingen båter som heter "hero" noen som kan hjelpe meg og eventuet finne noen bilder av båter som likner eller båter som heter "hero" og er det noen som vet sånn ca hvor stor motor jeg burde ha får å kunne dra tube ? takker for alt hjelp =) Endret 4. desember 2008 av xxxmercedesxxx Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Hero er et båtmerke ja, men etter hva jeg har erfart, har disse bare seilbåter. (rett på meg hvis jeg tar feil) Kunne jo minne litt om en Selco, men tviler selv. Har sett en helt lik båt før, men fikk sabla hjernteppe når det gjaldt den båten akkurat nå. Skal se om jeg kommer på det etter en stund. EDIT: http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...mp;WT.svl=Bilde Kan det være en sånn? Endret 5. desember 2008 av vbjornevik Lenke til kommentar
mjo101 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 jeg syntes dette så ut som en selco jeg og. Har hørt om båtmerket hero, men det er bare seilbåtene hero . Kan være båten er en hero fra oppstarten av båtmerket hero , som så gikk over på seilbåt? Kan dette kanskje stemme ? Lenke til kommentar
Skummel_Fyr Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Det er en Selco 15, eller en Cavalier 475. (samme skrog) Har hatt begge båtene og det er bare å henge på det man ønsker av motor. Powertrim er et must, har man ikke det vil jeg anbefale max 65 hk, uansett motormerke. Disse båtene kan være vanskelige å få opp i plan, kjører man da med lav baug uten powertrim vil de overplane og få ganske giftige egenskaper. Lenke til kommentar
tomrobin Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Kompiss av meg har en lik båt og det er en selco Lenke til kommentar
someOen Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) har aldri spist elg EDIT: En morsom kamerat som har vore på pcen min her, sånn er det med lan. =P Endret 27. desember 2008 av someOen Lenke til kommentar
Dette er en Hero Skrevet 13. oktober 2022 Del Skrevet 13. oktober 2022 Dette må være min gamle Hero som jeg solgte i 1995. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 1. november 2022 Del Skrevet 1. november 2022 (endret) Trodde først det kunne være en vister-terne fra 60 tallet "bygget av brødrene Skaar"men heller mer til at det er en Hero 14 konstruert av Olaf Robert. Link til bilde Endret 1. november 2022 av Nautica Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå