celidog Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg har hatt et ganske stort problem når jeg skal til å joine en server i Counter-Strike! Hver gang jeg prøver å joine en server så kommer det opp denne meldingen " This Server is using an older protocol ( 47 ) than youre client ( 48 ) if you belive this server is outdated, contact the admin of this server. Og ossen kan jeg få tilbake protocol 47 da? jeg har lyst til å spille spillet mitt! Forresten, det er ca 1/100 servere som virker. Hadde vært supert om noen kunne hjelpe meg ! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Du må kontakte de som eier serverne du prøver å koble til. Prøv å koble til cs2.games.broadpark.no:2015 ;-) Lenke til kommentar
celidog Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Så jeg må gjør det med alle de tusen serverne ute der får å få spilt på dem? Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Så langt har jeg hatt problem(er) kun med én server, alle andre har funket fint. Du burde finne deg en fin Norsk server eller no, som regel er ikke kurderserverne oppdatert, men det er 500 i ping det uansett, så. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Eller nosteam/servers uten VAC. Tror alle/de fleste av de norske serverene kjører protocol 48. Aldri hatt noe problemer ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå