Gå til innhold

Headphones til trening

discostu

Anbefalte innlegg

Har lenge brukt noen sonypropper til mine musikkspillere på trening og joggeturer, men har endel problemer med det.

Første er at jeg rett og slett hater propper, kan ikke fordra det. Detter ofte ut selv om jeg bruker den "størrelsen" som passer mine ører.

En annen ting er at jeg ofte har litt ørevoks i øra :blush: og er jævla kvalmt at jeg må "tørke" vekk det fra proppene omtrent hver gang jeg bruker de.

Så, ønsker headphones av noe slag som passer seg til trening og har god lyd, gjerne også litt trøkk slik at man får gnisten når man trener. De bør sitte bra og helst ikke spre no særlig lyd ut til andre rundt meg. Er ikke så glad i at andre hører hva jeg hører på og vet hvor irriterende det er når man hører omtrent alt hva andre spiller.

Og det hele skal komme til en duganes pris, max 500 kroner tror jeg at jeg legger meg på.

Kjøpte nettop denon headset, men syns liksom ikke jeg kan bruke de på trening.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Koss har ikke noe spesielt god lyd. AKG 518 DJ kanskje?

Koss har ikke spesielt god lyd? Neivel.. Koss er en gigant innen bærbar lyd og har ikke hatt suksess uten grunn. Å foreslå en Dj headphone til en som skal trene, samtidig som du sier at Koss ikke kan betegnes med god lyd er helt utrolg i mine øyne. Husk at ikke portaproene ikke er alt Koss har produsert opp igjennom. Jeg mener forsatt du BØR vurder KSC-75

Lenke til kommentar

For de som skal trene har jeg disse å anbefale:

Sennheiser PX100/200

AKG K81 DJ

Audio Technica ATH-ES7

IEM's funker også fett, så fremt man ikke trener noe som kan utsette hodet for slag. Da kan det være farlig, mtp at IEM'sene kan skade mellomøret.

Anbefaler ikke KSC-75, da klipsene faller ganske lett av. Derfor er de ikke særlig egnet til trening, der man beveger seg mye. Selv sydde jeg disse inn i en vinterlue, og det funker utmerket ;)

Lenke til kommentar
For de som skal trene har jeg disse å anbefale:

Sennheiser PX100/200

AKG K81 DJ

Audio Technica ATH-ES7

IEM's funker også fett, så fremt man ikke trener noe som kan utsette hodet for slag. Da kan det være farlig, mtp at IEM'sene kan skade mellomøret.

Anbefaler ikke KSC-75, da klipsene faller ganske lett av. Derfor er de ikke særlig egnet til trening, der man beveger seg mye. Selv sydde jeg disse inn i en vinterlue, og det funker utmerket ;)

Hodetelefoner er uaktuelt for min del. Er ikke noe godt å svette i. Er på utkikk etter ørepropper. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...