discostu Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Har lenge brukt noen sonypropper til mine musikkspillere på trening og joggeturer, men har endel problemer med det. Første er at jeg rett og slett hater propper, kan ikke fordra det. Detter ofte ut selv om jeg bruker den "størrelsen" som passer mine ører. En annen ting er at jeg ofte har litt ørevoks i øra og er jævla kvalmt at jeg må "tørke" vekk det fra proppene omtrent hver gang jeg bruker de. Så, ønsker headphones av noe slag som passer seg til trening og har god lyd, gjerne også litt trøkk slik at man får gnisten når man trener. De bør sitte bra og helst ikke spre no særlig lyd ut til andre rundt meg. Er ikke så glad i at andre hører hva jeg hører på og vet hvor irriterende det er når man hører omtrent alt hva andre spiller. Og det hele skal komme til en duganes pris, max 500 kroner tror jeg at jeg legger meg på. Kjøpte nettop denon headset, men syns liksom ikke jeg kan bruke de på trening. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Ingen her som trener med musikk altså? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Sjekk ut Senheiser sine beregnet på trening... Lenke til kommentar
Ty Cobb Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 KOSS KSC-75 er det god lyd i, og det er klips på som egner seg godt til trening, også sparer du en del penger! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Koss har ikke noe spesielt god lyd. AKG 518 DJ kanskje? Lenke til kommentar
discostu Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Koss har ikke noe spesielt god lyd. AKG 518 DJ kanskje? Var ikke så dumt, men kanskje litt stygg og kanskje litt i dyreste laget for treningsbruk? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hva er stygt med det? Det ser bra ut og i hvert fall ikke billig Kina-crap aktig ut som Skullcandy. Hvis du ikke skal ha ørepropper får du ikke noe annet som tilfredsstiller kravene dine til den prisen. Da skal du lete lenge Lenke til kommentar
Ty Cobb Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Koss har ikke noe spesielt god lyd. AKG 518 DJ kanskje? Koss har ikke spesielt god lyd? Neivel.. Koss er en gigant innen bærbar lyd og har ikke hatt suksess uten grunn. Å foreslå en Dj headphone til en som skal trene, samtidig som du sier at Koss ikke kan betegnes med god lyd er helt utrolg i mine øyne. Husk at ikke portaproene ikke er alt Koss har produsert opp igjennom. Jeg mener forsatt du BØR vurder KSC-75 Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 De har generelt ikke god lyd og hvis du hører med de mer audiofile her på forumet vil du set at de mye heller foreslår AKG, Sennheiser, Beyerdynamic og kanskje Denon, Audio Technica, Ultrasone og fler. Lenke til kommentar
Dott^ Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg har samme problemstilling som deg. Jeg har sett litt på disse: Sennheisers MXL 70 VC Kanskje de vil være noe? Hadde vært flott med innspill om disse øreproppene Lenke til kommentar
alexpea22 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 For de som skal trene har jeg disse å anbefale: Sennheiser PX100/200 AKG K81 DJ Audio Technica ATH-ES7 IEM's funker også fett, så fremt man ikke trener noe som kan utsette hodet for slag. Da kan det være farlig, mtp at IEM'sene kan skade mellomøret. Anbefaler ikke KSC-75, da klipsene faller ganske lett av. Derfor er de ikke særlig egnet til trening, der man beveger seg mye. Selv sydde jeg disse inn i en vinterlue, og det funker utmerket Lenke til kommentar
Dott^ Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 For de som skal trene har jeg disse å anbefale:Sennheiser PX100/200 AKG K81 DJ Audio Technica ATH-ES7 IEM's funker også fett, så fremt man ikke trener noe som kan utsette hodet for slag. Da kan det være farlig, mtp at IEM'sene kan skade mellomøret. Anbefaler ikke KSC-75, da klipsene faller ganske lett av. Derfor er de ikke særlig egnet til trening, der man beveger seg mye. Selv sydde jeg disse inn i en vinterlue, og det funker utmerket Hodetelefoner er uaktuelt for min del. Er ikke noe godt å svette i. Er på utkikk etter ørepropper. Lenke til kommentar
alexpea22 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 IEM's eller earbuds? Siden du nevner ørevoks, regner jeg med du mener IEM's. Til den prisklassen du er ute etter, har jeg ikke så god peiling - dessverre. Har kun lest og gransket mye om modeller over tusenlappen. Lenke til kommentar
Deem Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Koss SportaPro? Brukbar lyd, og når man trener leter man dessuten ikke etter ørsmå feil i lydbildet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå