Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Spørsmål til gutter ang. gjensidige følelser

Gjest usikre meg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest usikre meg

Nei, vi satt ikke bare der som to tømmerstokker...

Men hvis det blir sånn nå at han fortsatt ikke tar initiativ, er det fordi han fortsatt ikke tør? Eller fordi han er usikker på sine egne følesler, eller hva?

Skal jeg bare fortsette å spørre han ? :)

Lenke til kommentar
så sneik jeg meg til å en klem, og sa at han måtte han en fin helg hvis jeg ikke så han før helga, og da begynte han bare å smile, og smilte hele veien mens jeg stod i døra og kikket etter han, også begynet han å prate om at vi fikk snakkes i morgen, osv...

Sikker vinner. Lykke til videre, og husk å kall deres første barn opp etter oss. (oj, det blir mange barn det!)

;)

Lenke til kommentar
Nei, vi satt ikke bare der som to tømmerstokker...

Men hvis det blir sånn nå at han fortsatt ikke tar initiativ, er det fordi han fortsatt ikke tør? Eller fordi han er usikker på sine egne følesler, eller hva?

Skal jeg bare fortsette å spørre han ? :)

Det er nok fordi han ikke tør ja :) Det at han gliste noe veldig etter den klemmen er en sikker vinner. :) Her er det bare å dra dette fremover, men det ser ut som det er du som må ta initiativet.

Men tro meg, det er INGENTING som er bedre enn ei jente som tar initiativet :D

Fortsett å spør han om å finne på ting, og gjør masse med han. :) Og vær tydelig med hintene dine. Det som kanskje kan virke som et klinkende klart hint fra jentenes side, kan fly rett over hodet til en gutt :p

Når han blir mer og mer trygg på deg, kommer han også til å bli mer frempå :)

Sikker vinner. Lykke til videre, og husk å kall deres første barn opp etter oss. (oj, det blir mange barn det!)

Eller et veldig langt navn :o

Men unner ingen barn å få navnet Smurstafa for å være ærlig :p

Lenke til kommentar
Gjest usikre meg

Og så lurer meg på en ting til, som ingen har svar på, men kan det hende han aldri har hatt en ordentlig kjæreste før siden han er så forsiktig med å ta kontakt? Hvis vi går ut i fra at han er interessert?

Det ville vært veldig nusselig syns jeg :)

Lenke til kommentar
Og så lurer meg på en ting til, som ingen har svar på, men kan det hende han aldri har hatt en ordentlig kjæreste før siden han er så forsiktig med å ta kontakt? Hvis vi går ut i fra at han er interessert?

Det ville vært veldig nusselig syns jeg :)

Enten det, eller så har han blitt såret før, og er forsiktig før han går inn i noe nytt, på grunn av frykten for å bli såret igjen. Men han virker interessert, og det virker som dere har noe trygt og godt på gang :)

Endret av Hans-O
Lenke til kommentar
og så satt vi i 3 timer sammen i sofaen og så på tv og prata, det var så sinnsykt koselig!

Tok dere på hverandre eller satt dere bare der som to tømmerstokker? Kroppskontakt er megaviktig

Han har sikkert en "tømmerstokk" i buksa, men den fikk vell ikke se dagslys (eller andre fine ting) regner jeg med. :whistle:

Men fra spøk til revolver. Jeg tror kanskje han bare trenger noen litt mer tydlige tegn enn en liten hade-klem. Jeg har nå ofte filmkveld med jente-venner av meg, men en hade-klem får ikke meg til å tro at hun liker meg av den grunn. Venner kan vel klemme.

Lenke til kommentar

usikre deg: Etter hva jeg leser, så tror jeg han er veldig interessert i deg, og vil bygge noe veldig sterkt noe :) Det tar litt tid, men husk å være frampå, klem han mye og lenge, vis at du liker ham :)

Selv er jeg på gang med en jente, og vi har begge blitt enige om at vi har lyst på et forhold (vi er ærlige :wee: ), men det kommer til å ta litt tid. Ting går sakte, og liker jeg :) Jeg synes fremdeles det er megastort å få et kyss :blush:

Håper dere får noe til sammen :) Lykke til!

Lenke til kommentar

Han er jo helt klart fullstendig into deg. Høres ut som meg før jeg fikk meg dame, tør tippe han er enten jomfru eller iallefall særdeles uerfaren. Ta initiativ til fysisk kontakt så skal du se at han kommer på gli ganske kjapt. Og så snart han finner ut hvor morsomme jenter kan være tipper jeg dataspillingen tar plass i baksetet.

Lenke til kommentar
Gjest usikre meg
Jeg ser ikke helt hva du synes er så utrolig interessant med han. Høres ut som det kjedligste fjolset :p

Hehe, han høres kanskje kjedelig ut for dere. Jeg har aldri likt de guttene som de fleste andre jenter liker; de som er brune, veltrente, overfladiske, "sjarmerende", osv... Jeg liker heller ikke gutter som er på byen hver helg, og som tar med seg en ny jente hjem hver gang.

Han gutten her er liksom noe for seg selv, han virker veldig snill og pålitelig, og bryr seg ikke om hva andre syns. Han er morsom og smart. Selv om han er vanskelig å få kontakt med, siden jeg må ta initiativ, så er det veldig fint å være sammen med han. Han snakker om mye rart, og er overhodet ikke kjedelig.

Lenke til kommentar
Gjest usikre meg

Åh nei, nå har jeg det litt vondt igjen...

I går spurte jeg om han ville komme bort til meg, men han skulla ha pizza-kveld med klassen, så jeg skjønner at han heller ville det, så sa at vi sikkert kunne prates i morgen (altså i dag) hvis det gikk greit.

I dag er liksom dagen alle drar jeg for jula, så jeg tenkte jeg ville ønske han god jul, så da gjorde jeg det. Jeg sa at han fikk ha en fin jul, også spurte jeg om jeg kunne få en "ha det"-klem, og da begynte han å smile og sa "ja, det kan du sikkert". Så da sa vi ha det...

Det føles så fælt :cry: Jeg vet ikke hvorfor...men noen ganger virker han ikke så interesset, og han tok ikke noe initiativ til å møtes i dag heller... Jeg vet ikke hvorfor han gjør sånn, han bryr seg kanskje ikke? :(

Og nå ser jeg ikke han på en stund heller... Men sånn har vi hatt det før og. Etter første gang vi møttes så fant vi på ting, også sluttet jeg å spørre, også gikk det over 1 måned før vi nesten snakket sammen igjen.

Unnskyld for at jeg klager... Men etter den klemmen her om dagen, så har det gått helt i stå oppi hodet mitt. Jeg har så lyst til å bare ligge og klemme på han hele tiden, jeg er så utrolig betatt...

Lenke til kommentar

Prøvå holde kontakten via sms. Og igjen: Han virker bare nervøs og usikker, og tør ikke å ta noe initiativ. Han tenker garantert på hvordan en som deg kan like en som ham. Du må bare bli VELDIG klar på signalene du sender, for(som nevnt før) signaler du tror er tydelige går rett over hodet på han.

Lenke til kommentar
Gjest usikre meg
Prøvå holde kontakten via sms. Og igjen: Han virker bare nervøs og usikker, og tør ikke å ta noe initiativ. Han tenker garantert på hvordan en som deg kan like en som ham. Du må bare bli VELDIG klar på signalene du sender, for(som nevnt før) signaler du tror er tydelige går rett over hodet på han.

Joda, men han er litt som meg, han liker ikke å sende sms bortsett fra når det gjelder rent praktiske ting, men jeg får se...

Jeg håper det er fordi han er nervøs, eller så er han ikke interessert...lurer på hva jeg er oppi hodet hans egentlig;

om han ser på meg som en som maser, en jente han liker men ikke tør å ta initiativ ovenfor, en jente som sjarmerer han litt når vi er sammen...

Jeg lurer så på hva han tenker, men det er det jo bare han som vet... Men tusen takk for svar, jeg setter utrolig stor pris på det, dere aner ikke :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...