Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Spørsmål til gutter ang. gjensidige følelser

Gjest usikre meg

Anbefalte innlegg

Få han med på fest, drikk han full og bli med han hjem. Han skjønner det nokk når du ligger i senga hans morgenen etterpå :)

Hehe, jeg er ikke akkurat av den typen som blir med folk hjem etter fest...

Og det er det som gjør din utkårede til den heldigste mannen på norsk jord, det som er trist er jo at han kanskje ikke har skjønt det selv enda!

Når du tenker gjennom forskjellige ting du kan gjøre og si til ham, så ser du ofte på dem som litt teite og banale. Dette er fordi du ser det fra ditt synspunkt, og du prøver å tenke rasjonelt. Det gjør IKKE flaue, forelskede gutter. Han kommer ikke til å ense at du gjør noe som er aldri så unaturlig så lenge du gir ham oppmerksomhet. Uti fra det du beskriver kan jeg så godt som garantere at han har følelser for deg, du må bare ta sjansen på å gjøre ham 100% klar over det. Som flere har skrevet over her, ikke gi hint, men snakk i klartekst.

Forøvrig veldig koselig lesning, viser at det er håp for gutter som meg også :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mulig du føler det litt teit, men hva med å sende han en link til denne tråden? Hadde noen vist meg noen som prøver så hardt som deg, uten og tråkke over grensene mine eller gå for fort frem, hadde jeg falt pladask. Uansett hvor sjenert jeg hadde vært!

En annen ting du kan gjøre er å legge spørsmålet om han er sjenert inn i en eller annen samtale. Kanskje han vil snakke om det. Hvis han liker deg, trenger han i hvertfall noen å snakke med om det. Da sitter han hjemme og tenker akkurat det samme som deg mener jeg. Slår seg sikkert i hjel over at han ikke tør å gjøre ett eller annet! Du har jo tross alt tydd til et forum. ( for alt du vet, skriver han en tilsvarende tråd ett eller annet sted her på forumet)

Se på det på denne måten; han er laaaangt fra å gjøre noe i denne saken. Og du klarer i hvertfall ikke la være å gjøre ett eller annet.(virker det i hvertfall som) Dermed er dette bare snakk om selvpining. På ett eller annet tidspunkt kommer du til å gjøre ett eller annet som gjør at det enten går feil eller riktig vei. Så hvorfor ikke gjøre det i dag? Utfallet må du oppleve en eller annen gang uansett....

Saken er den at det har ingen betydning hvordan ting blir gjort, hvis han føler det samme som deg. Nesten et hvert forsøk på å strekke ut en hånd vil bli satt stor pris på. Selv om han kanskje fryser der og da, så kommer han til seg selv etter hvert!

Lenke til kommentar
Mulig du føler det litt teit, men hva med å sende han en link til denne tråden? Hadde noen vist meg noen som prøver så hardt som deg, uten og tråkke over grensene mine eller gå for fort frem, hadde jeg falt pladask. Uansett hvor sjenert jeg hadde vært!

Ikke tenk tanken engang. Please.

En annen ting du kan gjøre er å legge spørsmålet om han er sjenert inn i en eller annen samtale. Kanskje han vil snakke om det. Hvis han liker deg, trenger han i hvertfall noen å snakke med om det. Da sitter han hjemme og tenker akkurat det samme som deg mener jeg. Slår seg sikkert i hjel over at han ikke tør å gjøre ett eller annet! Du har jo tross alt tydd til et forum. ( for alt du vet, skriver han en tilsvarende tråd ett eller annet sted her på forumet)

Nei på denne også :D

Se på det på denne måten; han er laaaangt fra å gjøre noe i denne saken. Og du klarer i hvertfall ikke la være å gjøre ett eller annet.(virker det i hvertfall som) Dermed er dette bare snakk om selvpining. På ett eller annet tidspunkt kommer du til å gjøre ett eller annet som gjør at det enten går feil eller riktig vei. Så hvorfor ikke gjøre det i dag? Utfallet må du oppleve en eller annen gang uansett....

Saken er den at det har ingen betydning hvordan ting blir gjort, hvis han føler det samme som deg. Nesten et hvert forsøk på å strekke ut en hånd vil bli satt stor pris på. Selv om han kanskje fryser der og da, så kommer han til seg selv etter hvert!

Ganske fornuftig. Ikke at det nødvendigvis haster sånn, men burde prøve å handle snart.

Endret av Modeswitch
Lenke til kommentar

Hva gjør deg til eksperten Modeswitch? Irriterer meg at alle andres forslag blir kritisert av deg.

Du MÅ fortelle denne typen det TYDELIG at du liker ham. Jeg har fått høre av min egen mor som jobber på den lokale remabutikken at en av jentene der syntes jeg var kjekk, noe jeg ikke hadde sjangs til å lese på henne når jeg møtte henne. Plager meg faktisk noe jævlig at ikke jenter bare kan vise det tydelig istedet for å pakke inn følelsene i signaler som ihvertfall gutter uten erfaring ikke skjønner en dritt av.

Lenke til kommentar
Hva gjør deg til eksperten Modeswitch? Irriterer meg at alle andres forslag blir kritisert av deg.

Dårlige forslag SKAL kritiseres for å hindre vranglære og fatalt dårlige råd

Du MÅ fortelle denne typen det TYDELIG at du liker ham. Jeg har fått høre av min egen mor som jobber på den lokale remabutikken at en av jentene der syntes jeg var kjekk, noe jeg ikke hadde sjangs til å lese på henne når jeg møtte henne. Plager meg faktisk noe jævlig at ikke jenter bare kan vise det tydelig istedet for å pakke inn følelsene i signaler som ihvertfall gutter uten erfaring ikke skjønner en dritt av.
Hun syntes du var kjekk ja, hva så? Og du sier følelser, har du følelser for alle jenter du synes er pene? I guess not Endret av Demantios
Lenke til kommentar

Så så her gjengen! Jeg tror trådstarter er mer ute etter en måte å gjøre ting på som hun føler komfortabelt. Derfor tror jeg alle råd er gode. Blir teit og avfeie forslag med blanke nei. Dere kjenner hverken gutten eller jenta, og kan derfor på ingen måte svare for hva som er riktig og galt. Eneste som kan gjøre dette er trådstarter. Synes det er på sin plass og åpne skylappene litt, og gi jenta valget, ikke fortelle henne direkte hva hun skal gjøre. Det finner hun ut av selv, etter og ha snakket litt om det her.(og kanskje andre steder)

Personlig synes jeg i hvertfall at det er viktig at ting føles komfortabelt, fremfor alt. Da klarer jeg og være meg selv, og alle er absolutt best som seg selv.

Lenke til kommentar

Dårlige forslag SKAL kritiseres for å hindre vranglære og fatalt dårlige råd

Han avfeier alle forslag med NEI som sagt før meg her.

Hun syntes du var kjekk ja, hva så? Og du sier følelser, har du følelser for alle jenter du synes er pene? I guess not

Om hun syntes jeg var kjekk kunne det blitt noe mer av det, men å be ut jenta som sitter i kassa som SKAL være hyggelig mot deg er utenkelig for en som meg.

Jo, jeg har "følelser" for alle jenter jeg synes er pene. F.eks at jeg vil bli kjent med henne og finne ut om hun passer meg når det gjelder andre egenskaper enn kun utseende. Jeg har også lett for å bli litt forelsket i en jente som jeg synes er pen og ser mer enn 1 gang på gata f.eks. Men det kan gå fort over også om jeg finner ut at jeg ikke liker personligheten hennes.

Lenke til kommentar
Så så her gjengen! Jeg tror trådstarter er mer ute etter en måte å gjøre ting på som hun føler komfortabelt. Derfor tror jeg alle råd er gode. Blir teit og avfeie forslag med blanke nei. Dere kjenner hverken gutten eller jenta, og kan derfor på ingen måte svare for hva som er riktig og galt. Eneste som kan gjøre dette er trådstarter. Synes det er på sin plass og åpne skylappene litt, og gi jenta valget, ikke fortelle henne direkte hva hun skal gjøre. Det finner hun ut av selv, etter og ha snakket litt om det her.(og kanskje andre steder)

Personlig synes jeg i hvertfall at det er viktig at ting føles komfortabelt, fremfor alt. Da klarer jeg og være meg selv, og alle er absolutt best som seg selv.

Det finnes forslag som kan diskuteres, og det finnes forslag som bare er feil. Linking og prating om at han er sjenert er FEIL.

Lenke til kommentar
Gjest usikre meg

Oi, jeg får så mange svar jeg, tusen takk :)

Jeg tenker på samme måte, at hvis han liker meg, så er det det samme hva jeg gjøre egentlig.

Men jeg prøver å tenke litt på han og, at jeg ikke gjør ting som føles ukomfortabelt for han.

Det er så vanskelig...også tenker jeg på han døgnet rundt...

Men i morra sender jeg han en melding, jeg trenger hjelp til noe, så da har jeg en god unnskyldning :p

Da skal jeg prøve å snike inn en klem og ;)

Så får vi se, hvis dere er interessert så skal jeg holde dere oppdtatert :p

Jeg prata forresten med en kamerat av han i stad...også spurte jeg om ******* likte jenter (jeg spurte veldig forsiktig), og da sa han "jeg tror da det, han liker i alle fall deg, det har jeg merket på han". Han er en ganske god kamerat av han også, men jeg vet ikke helt hva han mente med det sånn egentllig. Tror ikke noen av de gutta der snakker mest om jenter, siden han svarte "jeg tror han liker jenter" :p

Lenke til kommentar
Jeg prata forresten med en kamerat av han i stad...også spurte jeg om ******* likte jenter (jeg spurte veldig forsiktig), og da sa han "jeg tror da det, han liker i alle fall deg, det har jeg merket på han". Han er en ganske god kamerat av han også, men jeg vet ikke helt hva han mente med det sånn egentllig. Tror ikke noen av de gutta der snakker mest om jenter, siden han svarte "jeg tror han liker jenter" :p

Er en viss sjanse for at kameraten skjønte tegninga og forteller gutten at du spurte om det.

Bare å holde oss oppdatert :thumbup:

Endret av Modeswitch
Lenke til kommentar

Oj oj oj! :D

Her er det bare å snøre inn, for dette er sikker fangst! :D

Ikke tenk for mye på akkurat "jeg tror han liker jenter". Vi gutter sier så mye rart uten å mene noe underliggende med det. Og en enkel grunn til at han sa akkurat det, kan ha vært at han prøver å ikke røpe for mye. :)

Det du helle skal fokusere på, er "han liker i alle fall deg, det har jeg merket på han". :)

Her har du ingenting å tape! Sleng inn den gode klemmen, og hold den ekstra lenge! Jeg er sikker på at hvis han først har deg i armene sine, så vil han ikke slippe :)

Lykke til, og hold oss oppdatert! :)

Blei i skikkelig godt humør av denne tråden jeg :D

Lenke til kommentar
Gjest usikre meg
Ikke tenk for mye på akkurat "jeg tror han liker jenter". Vi gutter sier så mye rart uten å mene noe underliggende med det.

Det er nettopp deg jeg vet, så det kan hende han mente at han liker meg som person/venn hvis du skjønner.

Jeg vet ikke jeg, og jeg skal prøve å ikke tenke så negativt, men det er farlig å ha for store forhåpninger og...

Lenke til kommentar
Ikke tenk for mye på akkurat "jeg tror han liker jenter". Vi gutter sier så mye rart uten å mene noe underliggende med det.

Det er nettopp deg jeg vet, så det kan hende han mente at han liker meg som person/venn hvis du skjønner.

HALLO! Såklart mente han ikke det! ;)

Må bare signere denne her :p

Som jeg skrev.. Vi mener ikke noe underliggende med det vi sier. Hadde han ment at han liker deg som en venn, så hadde han sagt "Han liker deg som en venn".

Vi gutter sier det som det er :p Dere jenter må slutte å tro at vi er mer kompliserte enn vi er ;)

Lenke til kommentar
Gjest usikre meg

Jeg skulle jo holde dere oppdatert... :)

Han var innom her i stad, for jeg lurte på om vi skulle finne på noe, også kom han oppom. Også fikk jeg tv på hybelen i dag, så da hjalp han meg med å kople opp den...og så satt vi i 3 timer sammen i sofaen og så på tv og prata, det var så sinnsykt koselig! Men jeg hadde lova å være sammen med ei venninne halv 10, så jeg sa flere ganger at jeg snart måtte gå, men han ville liksom ikke gå selv om... Det virka som han ville bli sittende :)

Men når klokka ble kvart på 10, så måtte jeg liksom gå, og før han gikk ut av døra så sneik jeg meg til å en klem, og sa at han måtte han en fin helg hvis jeg ikke så han før helga, og da begynte han bare å smile, og smilte hele veien mens jeg stod i døra og kikket etter han, også begynet han å prate om at vi fikk snakkes i morgen, osv...

Jeg sitter igjen med en følelse av at han føler noe av det samme som meg, og det er så utrolig deilig :love:

Jeg syns fortsatt det er rart at han sa nei forrige gang jeg spurte, jeg vet ikke helt hvorfor han sa det...

Men det føles veldig bra nå i alle fall, og tusen takk for at dere ga meg guts til å fortsette å spørre han :)

Lenke til kommentar

Han var innom her i stad, for jeg lurte på om vi skulle finne på noe, også kom han oppom. Også fikk jeg tv på hybelen i dag, så da hjalp han meg med å kople opp den...og så satt vi i 3 timer sammen i sofaen og så på tv og prata, det var så sinnsykt koselig! Men jeg hadde lova å være sammen med ei venninne halv 10, så jeg sa flere ganger at jeg snart måtte gå, men han ville liksom ikke gå selv om... Det virka som han ville bli sittende :)

Men når klokka ble kvart på 10, så måtte jeg liksom gå, og før han gikk ut av døra så sneik jeg meg til å en klem, og sa at han måtte han en fin helg hvis jeg ikke så han før helga, og da begynte han bare å smile, og smilte hele veien mens jeg stod i døra og kikket etter han, også begynet han å prate om at vi fikk snakkes i morgen, osv...

Jeg sitter igjen med en følelse av at han føler noe av det samme som meg, og det er så utrolig deilig :love:

Jeg syns fortsatt det er rart at han sa nei forrige gang jeg spurte, jeg vet ikke helt hvorfor han sa det...

Men det føles veldig bra nå i alle fall, og tusen takk for at dere ga meg guts til å fortsette å spørre han :)

Modig gjort av deg og fint at det gikk såpass bra :thumbup: nå må du/dere bare følge opp.

Lenke til kommentar

*snip*

BRA! :D

Ekstremt hyggelig at ting går den rette veien! Fortsett å holde oss oppdatert på fremdriften, for dette er en av de hyggeligste trådene jeg har sett på dette forumet noen sinne! :D

Så takk til deg, for at du har vist at det finnes jenter som deg der ute, og at du nettopp gjorde dagen min mye bedre! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...