Gjest usikre meg Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Dere er så snille som svarer Men som jeg har skrevet før så vet jeg ikke om jeg tør å spørre om vi skal gjøre noe igjen. Men jeg har veldig lyst på en klem, så hvis jeg skal gøre noe i nærmeste framtid, så tror jeg det må være å spørre om den nattaklemmen, så får jeg heller bare drite meg ut... Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Må si dette her var skikkelig koselig lesing ! Han karen du prøver å sjekke opp kunne nesten vært meg. Er utrolig sjenert når det kommer til jenter. I alle fall dersom jeg liker vedkommende som noe mer enn venn. Bruker evigheter på å nærme meg vedkommende jeg liker, og tør aldri gjøre noe før jeg er helt sikkert på at hun har de samme følelsene for meg. Ganske feig ! Synes du bare skal ta initiativ og gå fram litt mer direkte enn det du har gjort til nå. At han er litt tvetydig i språk og opførsel kan enkelt og greit være usikkerhet og beskjedenhet. Sannsynligvis har han ikke klart å tyde dine signaler godt nok. Kanskje han ble litt usikker bare fordi du sa nei til bowling den ene gangen ? Personlig skal det ikke mer til før jeg graver meg ned i et hull av negative tanker. Rart, men noen av oss er sånn. Du må nok være litt mer direkte. Snik inn en klem eller ta han hånda i en situasjon du føler for det og det er naturlig. Jeg hadde i alle fall blitt vanvittig smigret om en jente tok det første steget på et eller annet vis ! Det kan omtrent ikke feile. Lykke til ! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Dere er så snille som svarer Men som jeg har skrevet før så vet jeg ikke om jeg tør å spørre om vi skal gjøre noe igjen. Men jeg har veldig lyst på en klem, så hvis jeg skal gøre noe i nærmeste framtid, så tror jeg det må være å spørre om den nattaklemmen, så får jeg heller bare drite meg ut... Hadde en jente bedt meg om en nattaklem sånn som det hadde jeg falt pladask på stedet Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 I likhet med veldig mange andre her, er det som å sitte å lese om meg selv. Hvis han er litt sjenert og har hatt generlet lite kroppskontakt med jenter, vil haan garantert oppføre seg litt akward hvis du prøver å gi han en klem etc. Dette er som med det meste annet noe han må lære seg fra scratch, men det vil grantert komme naturlig etterhvert. jeg henger meg på alt det de andre sier jeg. Ta initivativ, vær forberedt på litt akward holdning/oppførsel fra hans side, og ikke ta det som et tegn på at han ikke er interesert! Lenke til kommentar
Gjest usikre meg Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 I likhet med veldig mange andre her, er det som å sitte å lese om meg selv. Hvis han er litt sjenert og har hatt generlet lite kroppskontakt med jenter, vil haan garantert oppføre seg litt akward hvis du prøver å gi han en klem etc. Dette er som med det meste annet noe han må lære seg fra scratch, men det vil grantert komme naturlig etterhvert. jeg henger meg på alt det de andre sier jeg. Ta initivativ, vær forberedt på litt akward holdning/oppførsel fra hans side, og ikke ta det som et tegn på at han ikke er interesert! Jeg skjønner, og takk for svar! Men vil han syntes det var fælt hvis jeg ga han en klem uten videre? Ville jeg da ha tråkket over hans, la oss kalle det "grense"? Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Skal fortelle deg noe om hvordan jeg var før. Jeg var sånn at jeg tenkte at jeg ikke hadde kjangs uansett så turte ikke prøve og derfor brydde jeg meg ikke om det engang. Jeg satt forann Pcen og spilt wow så fort jeg hadde mer enn 15min til rådighet. Hvis andre var på Pcen og gikk igjen, satt jeg forann pcen før pcen hadde skrudd seg av. Du skjønner greia. Kroppskontakt var ikke noe vanlig for meg. Når en GUTT (ja en gutt, og nei er ikke homo heller) bare berørte meg på halsen pirra det i hele kroppen fordi dette er jo en sone som er følsom og var ikke vant til å bli berørt der. Dette var etter mellom 1-2 års intens gaming så skjedde dette med meg. Så var det 2 jenter i klassen min som etterhvert begynte å prate med meg. Disse var mest populære og satt rett bak meg. Jeg turte nesten ikke svare engang og hvis de spurte om ting om meg ble jeg redd for at de skulle drite meg ut på en eller annen måte. Som jeg sa dette er etter 1-2år, han er 22år og kan ta ha vært en intens gamer i nesten 10år. Da får man et skal utenfor seg selv, men så fort han stoler på deg og du viser at du liker han så kommer dette skallet til sprekke med en gang ovenfor deg. En ting du kan gjøre er å være skikkelig jente med Pc og spørre om han kan lære deg spillet og kanskje noen andre Pcen greier på hans Pc. (Ikke din, han vil kanskje tro du bare utnytter han istedenfor.) Annet forslag er å leie en Dvd og stikke bort til han og si du ikke greier å få den til, og kanskje har lyst å se den sammen med deg siden du ikke har noen andre å se den sammen med. Det er også en anne taktikk du kan bruke. Det er å være skikkelig sjefete. Si, nå er det på tide at vi tar en øl sammen, så dytter du en Ølflaske i hånda hans, skrur av SKJERMEN og drar han med til sofaen. (men alt lost hvis dette går helt feil.) Når det gjelder kroppspråk og gutter (som du burde kunne lese siden du er jente.) Usikkerhet vises med tegn på se ned i bakken, mumle, ikke bry seg i det hele tatt, aldri ser deg i øynene mer enn 1 sekund, tukler med noe, mark i rompa og ellers ser at de føler seg utilpass, men gutter kan også le av alt og gjør noe folk liker med han ALT for mye. Og sånn om meg, når jeg forteller at jeg spiller wow nå så får jeg som oftest det samme svaret tilbake. Gjør DU det?! Hadde jeg aldri trodd. Så jeg er fri (Beklager mye å lese) Endret 8. desember 2008 av Hidephix Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Det er også en anne taktikk du kan bruke. Det er å være skikkelig sjefete. Si, nå er det på tide at vi tar en øl sammen, så dytter du en Ølflaske i hånda hans, skrur av pcen og drar han med til sofaen. (men alt lost hvis dette går helt feil.) film-ideen var god, men den der... uff. Lenke til kommentar
ACDCkid Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Det er også en anne taktikk du kan bruke. Det er å være skikkelig sjefete. Si, nå er det på tide at vi tar en øl sammen, så dytter du en Ølflaske i hånda hans, skrur av pcen og drar han med til sofaen. (men alt lost hvis dette går helt feil.) film-ideen var god, men den der... uff. Virker i litt skråe ødelagte forhold, litt rart men lyser jo opp hverandre til en reboot. Mere menn, mindre likestilling skulle nok løse det meste. kvinner har alltid vært på topp uansett. Det er lissom derfor det er menn. sjekk historie.. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Gjør som meg og dama Gikk mange turer, nesten hver dag. HJeg likte henne, og hadde en øøørliten mistanke om at hun likte meg, så på vår tyvende spasertur prøvde jeg meg frem med en rask avskjedsklem, som jeg fikk god respons på. Det ga iallefall meg mot til å prøve å fortsette Du kan få ham med på en filmkveld (sikkert foreslått tusen ganger før), og under filmen saaakte bevege hånda di mot hans. Om han ikke rykker vekk, så er han din Høres vulgært ut, men er sant, i bunn og grunn! Du har ikke noe å tape Endret 8. desember 2008 av Beges Lenke til kommentar
alskfjas Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Slett driverne til grafikk-kortet ditt, da blir alt seende litt rart ut på pcen din. Spør om han kan hjelpe deg å fikse det. Da har du han i en setting han er trygg i. Når han (forhåpentligvis) har fiksa det, har du en fin anledning til å gi ham komplimenter og en klem. Ta det videre derifra. Tro meg, du har alt og tjene på å enten vise klart hva du føler, eller fortelle det direkte til ham. Hvis han ikke er interessert, blir det kanskje litt kleint, men dere kommer over det. Jeg har kun positive erfaringer med begge utfall. Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 I likhet med veldig mange andre her, er det som å sitte å lese om meg selv. Hvis han er litt sjenert og har hatt generlet lite kroppskontakt med jenter, vil haan garantert oppføre seg litt akward hvis du prøver å gi han en klem etc. Dette er som med det meste annet noe han må lære seg fra scratch, men det vil grantert komme naturlig etterhvert. jeg henger meg på alt det de andre sier jeg. Ta initivativ, vær forberedt på litt akward holdning/oppførsel fra hans side, og ikke ta det som et tegn på at han ikke er interesert! Jeg skjønner, og takk for svar! Men vil han syntes det var fælt hvis jeg ga han en klem uten videre? Ville jeg da ha tråkket over hans, la oss kalle det "grense"? Han vill nok synes det er ubehagelig av den grunn at han ikke vet hvordan han skal reagere, men det at du gir han en klem og viser at du er glad i ham, vil han nok bli veldig glad for Lenke til kommentar
Erigon Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 1. Han liker deg. Ingen gidder springe etter noen de ikke liker. 2. Han er sjenert, så du må ta initiativet. 3. Ja, noen gutter trenger å få det i klartekst. "jeg liker deg", "kan jeg få en klem?", "kan du holde rundt meg, jeg har hatt en lang dag", kort med "du er den beste jeg vet, god jul" og lignende. 4. Han spiller, så enten klarer han å slutte eller ikke. Så liker du å spille? Spiller han online så kan du risikere at du avogtil kommer i andre rekke hvis det blir et forhold av det. Be han vise deg hva han spiller for å se om det er noe du kan leve med. Spør om du kan få prøve. Dette gir bonuspoeng hos han, muligens. 5. Spør om han driver med noe sport. Hvis det er viktig for deg å komme ut, si at du trenger å trene/gå tur ofte for å føle deg vel. Så har han mulighet til å følge opp på det. 6. Gutter kan fremdeles ikke lese tanker. Er det ikke sagt vet han det ikke. 7. Du kan også spørre ham om ting du vet svaret på. For eksempel om han er sammen med noen. Da vil han skjønne at du vurderer det. 8. Treff hans venner når dere er sammen. Treff hans familie. Like greit før det blir alvorlig. Lenke til kommentar
Gjest usikre meg Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Tusent takk for enda flere svar Jeg skulle gjerne ha sett en film sammen med han, men som sagt så deler jeg stue og kjøkken med 7 andre, og han bor på samme måte, så det blir litt vanskelig. Jeg vet at han har tv og sånn på hybelen, men jeg kan ikke invitere meg selv Så jeg må pønske ut noe andre og prøve å få til noe den uka her. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Tusent takk for enda flere svar Jeg skulle gjerne ha sett en film sammen med han, men som sagt så deler jeg stue og kjøkken med 7 andre, og han bor på samme måte, så det blir litt vanskelig. Jeg vet at han har tv og sånn på hybelen, men jeg kan ikke invitere meg selv Så jeg må pønske ut noe andre og prøve å få til noe den uka her. Joda, du kan invitere deg selv, men på en diskret måte. Noe ala: Deg: Skal vi finne på noe en kveld? Se en film eller noe? Han svarer med et ja, selvfølgelig.. Deg: Det blir hyggelig. Men vil slippe å ha de jeg bor med her svirrende rundt når vi ser filmen.. Har ikke du TV på hybelen? Han svarer nok at det stemmer, og han inviterer deg til at dere skal ta det hos han. Enklere kan det ikke bli Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Fyren er sjenert som du sier, da må du være litt hard med han. Han kan avvise deg i rein frykt, dessverre. Er ikke uvanlig. Jeg var slik før. Min erfaring med jenter før var nærmest lik null, jeg holdt meg unna rett og slett fordi det var skremmende. Den tiden er heldigvis over. Hidephix hadde noen gode ideer. Du må også gjerne pushe litt på for å se en film med han. Ikke ta nei for et nei med en gang. Lenke til kommentar
Gjest usikre meg Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Fyren er sjenert som du sier, da må du være litt hard med han. Han kan avvise deg i rein frykt, dessverre. Er ikke uvanlig. Jeg var slik før. Min erfaring med jenter før var nærmest lik null, jeg holdt meg unna rett og slett fordi det var skremmende. Den tiden er heldigvis over. Hidephix hadde noen gode ideer. Du må også gjerne pushe litt på for å se en film med han. Ikke ta nei for et nei med en gang. Takk for svar. Er det noe jeg kan gjøre så han ikke blir redd? Jeg føler vi har prata ganske mye, og jeg har prøvd å være litt forsiktig så jeg ikke skal skremme han bort. Jeg har prøvd å opparbeide meg litt tillitt på en måte. Men det kan hende han blir redd uansett da... Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Hva med denne finta? Hei, jeg fikk denne DvDen av en venninne som sa den var så bra at jeg måtte se den. Alltid opptatt på TVen her, så lurte på om du ville se den sammen med meg hos deg? Endret 9. desember 2008 av Hidephix Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Få han med på fest, drikk han full og bli med han hjem. Han skjønner det nokk når du ligger i senga hans morgenen etterpå Lenke til kommentar
Gjest usikre meg Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Få han med på fest, drikk han full og bli med han hjem. Han skjønner det nokk når du ligger i senga hans morgenen etterpå Hehe, jeg er ikke akkurat av den typen som blir med folk hjem etter fest... Lenke til kommentar
Gjest Håper det hjelper :) Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Vet at det er mange som har sagt det, men det der er akkurat som å lese om megselv. Er selv den sjenerte typen, akkurat som han du liker. Men hvis f.eks. den jeg liker hadde kommet bort til meg og gitt meg en klem, sagt noe fint eller lignende, uten noe spesiell grunn, hadde ikke jeg synes det var noe teit med det, men rettere sagt ville jeg synes det ville ha vært vedig søtt og snilt av hun. Vet ikke om det hjalp noe særlig, men du burde ta iniativ, gutten kommer 99,99% til å like deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå