Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spørsmål til gutter ang. gjensidige følelser


Gjest usikre meg

Anbefalte innlegg

Haha! Du skriver jo om meg her! Nesten, i hvert fall.. :p

Altså.. Den nattaklemidéen din høres ganske grei ut, om du klarer å pakke det inn i noe annet fornuftig. Jeg hadde blitt lettere sjokkert om noen kom bare for å spørre meg om nattaklem, men om det hadde vært en avslutning på en samtale av et eller annet slag hadde det KUN vært trivelig. Det hadde såklart vært trivelig om det var eneste grunnen til at hun kom over også, men jeg hadde blitt stum der og da.

Hint fungerer ikke spesielt bra, forresten. Dersom han er sjenert kan det være lurt å vise ting veldig tydelig, akkurat som mange har sagt tidligere i tråden. Jeg er nok litt som ham selv, som sagt. Ikke veldig sjenert til vanlig, men dersom jeg er sammen med noen jeg kanskje liker bedre enn vanlig, klarer jeg aldri å ta det videre. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest usikre meg
Haha! Du skriver jo om meg her! Nesten, i hvert fall.. :p

Altså.. Den nattaklemidéen din høres ganske grei ut, om du klarer å pakke det inn i noe annet fornuftig. Jeg hadde blitt lettere sjokkert om noen kom bare for å spørre meg om nattaklem, men om det hadde vært en avslutning på en samtale av et eller annet slag hadde det KUN vært trivelig. Det hadde såklart vært trivelig om det var eneste grunnen til at hun kom over også, men jeg hadde blitt stum der og da.

Hint fungerer ikke spesielt bra, forresten. Dersom han er sjenert kan det være lurt å vise ting veldig tydelig, akkurat som mange har sagt tidligere i tråden. Jeg er nok litt som ham selv, som sagt. Ikke veldig sjenert til vanlig, men dersom jeg er sammen med noen jeg kanskje liker bedre enn vanlig, klarer jeg aldri å ta det videre. :p

 

 

Hehe. Jeg vet, den nattaklemmen blir veldig direkte... Men vi har prata ganske mye, så det hadde vært så deilig å bare gitt han en klem :p Men hvis han vil bli med meg neste gang jeg spør, så skal jeg være veldig tydelig.

Lenke til kommentar

Jeg tror faktisk han er interessert, men har veldig vanskelig for å vise det. Jeg er sånn som han er mot deg til jenter jeg liker. Tar ikke hint i det heletatt... Derimot jenter jeg ikke liker noe spesielt har jeg ikke noe spesielt problem med å tolke =/

 

Jeg tror du må kjøre på med skikkelig kroppskontakt av noe slag. Ta han med inn i prøverommet som tidligere nevnt er nok ikke dumt.

Lenke til kommentar
Gjest usikre meg
Jeg tror faktisk han er interessert, men har veldig vanskelig for å vise det. Jeg er sånn som han er mot deg til jenter jeg liker. Tar ikke hint i det heletatt... Derimot jenter jeg ikke liker noe spesielt har jeg ikke noe spesielt problem med å tolke =/

 

Jeg tror du må kjøre på med skikkelig kroppskontakt av noe slag. Ta han med inn i prøverommet som tidligere nevnt er nok ikke dumt.

 

 

Ja, det kan hende han har skjønt det og da, men at han bare blåser i det eller noe. Men det blir spennende å se, jeg skal spørre han den uka som kommer her, også skal jeg prøve med kroppskontakt. Jeg er litt redd for å bli avvist, men den sjansen må jeg jo bare ta...

Lenke til kommentar
Gjest usikre meg
hvem er vel ikke redd for å bli avvist? alle er redde for å bli avvist av noen de liker,men det er som man sier; satser du ikke så vinner du heller ikke;)

 

det verste som kan skje er at du blir avvist,det er det hele. du dør ikke;P

 

 

Jeg vet, men det gjør så vondt i hjertet :(

Lenke til kommentar

Tror ikke det er en veldig god ide å trekke han inn i prøverommet for å vise undertøyet ditt. Ville ventet til dere evt. hadde kommet litt lenger, ellers ville hvertfall jeg begynt å lure på hvor ofte du gjør slikt :p (med andre ord, er du litt tøsete). Prøv å få litt tid med han, få til litt berøring, om dere er ute og det er kaldt, kan du spørre om han er kald på hendene, og så kjenne selv (:p). Kan gjerne gi litt lett ros også, fin på håret, fin bukse blablabla. Eller om du klarer å lure inn "du er kjekk" eller liknende i en passende sammenheng tror jeg det er bra også.

Lenke til kommentar
Men jeg bare føler at det er på tide å kanskje gå rett på noe kroppskontakt... Kan jeg gå bort til han på kvelden (han bor 5 min unna), og spørre om å få en nattaklem? Er det teit?

Personlig hadde jeg blitt helt satt ut om det hadde skjedd meg. hadde det vert fra en jente jeg syntes var tiltrekkende ville jeg blitt sjarmert i senk! Lenge leve de gale! ;)

Lenke til kommentar
Okei, greit. Jeg skal ta initiativ jeg, ingen tvil om det, jeg vet bare ikke helt hvordan ennå.

Hvorfor ikke gjøre det enkelt, og bare rett og slett spørre om han vil bli sammen med deg? Er han interessert, noe han mest sannsynlig er, så skal han vel klare å få fram et bekreftende svar, og dermed er det i boks. Er han ikke interessert i noe sånt, så er det bedre at du får vite det så fort som mulig, slik at du slipper å gå og dvele ved dette i lengre tid dersom det uansett er uaktuelt. Get it over with, sier nå i hvert fall jeg!

Lenke til kommentar
Okei, greit. Jeg skal ta initiativ jeg, ingen tvil om det, jeg vet bare ikke helt hvordan ennå.

Hvorfor ikke gjøre det enkelt, og bare rett og slett spørre om han vil bli sammen med deg?

 

Herregud, hun kommer hit for å få hjelp. De går heller ikke på barne- eller ungdomskolen hvis han er 22 :roll:

 

Nei, men her virker det åpenbart at han ikke kommer til å ta initiativet, uansett hvor mye hint han får. Så om hun er interessert, så må hun gjøre det selv. Trenger naturligvis ikke være så direkte som jeg skrev det, men det enkle er som regel det beste.

Lenke til kommentar
Okei, greit. Jeg skal ta initiativ jeg, ingen tvil om det, jeg vet bare ikke helt hvordan ennå.

Hvorfor ikke gjøre det enkelt, og bare rett og slett spørre om han vil bli sammen med deg?

 

Herregud, hun kommer hit for å få hjelp. De går heller ikke på barne- eller ungdomskolen hvis han er 22 :roll:

 

Nei, men her virker det åpenbart at han ikke kommer til å ta initiativet, uansett hvor mye hint han får. Så om hun er interessert, så må hun gjøre det selv. Trenger naturligvis ikke være så direkte som jeg skrev det, men det enkle er som regel det beste.

 

Det har ikke vært snakk om å vente på at han tar noe initiativ. Det enkle forslaget ditt er det som legger alt i grus.

Lenke til kommentar
Gjest usikre meg

Tusen takk for enda flere svar :)

 

Jeg kommer ikke til å si rett ut til han at jeg liker han. Det blir i så fall absolutte nødløsning!

Jeg kommer selvsagt heller ikke å trekke han med inn i noe prøverom, ærlig talt...

 

Men jeg skal gå for litt berøring, så får jeg se hvordan han takler det. En gang vi var sammen så hadde han noe i nakken, som jeg tok vekk, og da måtte jeg stryke han litt på en måte, og etterpå da så ble han litt rar...kikka ned i bakken og ble helt surrete på en måte. Så jeg tror jeg må være litt varsom...

Lenke til kommentar
Tusen takk for enda flere svar :)

 

Jeg kommer ikke til å si rett ut til han at jeg liker han. Det blir i så fall absolutte nødløsning!

Jeg kommer selvsagt heller ikke å trekke han med inn i noe prøverom, ærlig talt...

 

Men jeg skal gå for litt berøring, så får jeg se hvordan han takler det. En gang vi var sammen så hadde han noe i nakken, som jeg tok vekk, og da måtte jeg stryke han litt på en måte, og etterpå da så ble han litt rar...kikka ned i bakken og ble helt surrete på en måte. Så jeg tror jeg må være litt varsom...

litt rar, kikke ned i bakken og surrete etter du tok på han?

 

Tydeligere tegn får du ikke! Her er det bare å gå rett på sak! :D

Lenke til kommentar
Gjest usikre meg

Ja, det er bare en klem. Jeg er bare redd det blir sånn rar stemning siden han egentlig sa nei når jeg spurte om vi skulle gjøre noe... Men samme det, enten så er han litt interessert eller så er han ikke.

Lenke til kommentar

Dette var koselig lesning. Ta det rolig, men kjør på! Jo mer kroppskontakt, jo bedre. Et stryk på kinnet, hånda eller noe lignende gjør underverken.

 

Vet selv at jeg hadde blitt helt i ekstase om en pen jente jeg var interessert i hadde gjort noe sånt med meg, når jeg var på mitt mest sjenerte. :)

Lenke til kommentar

kjenner meg ganske godt igjen i denne gutten din, og jeg må bare si at jeg hadde ALDRI turt å ta noe intitativ. Han er 99% sikkert interessert i deg. Og hvis du tar intitativet kommer han bare til å like deg enda mer. Det er ingenting som er bedre enn enn jente som klarer å ta initiativ, spesielt når det gjelder oss sjenerte gutter. Hvis dere er ute å går tur, prøv å holde han i hånda, eller prøv litt forsiktig berøring hvis dere ser en film etc. Det kommer til å gå bra :) Og hvis det viser seg at han ikke liker deg(noe jeg anser som ekstremt usansynlig) finnes det flere fisk i havet ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...