Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Spørsmål til gutter ang. gjensidige følelser

Gjest usikre meg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det er så sant så sant. selv om jeg elsker data og idrett så setter jeg det ikke over jenter. jeg hadde gladelig hengt opp den nybygde pc'n min som en skyte blink for en vakker jente dersom det var valget..........hahaha.

men seriøst, han gutten vil selvsagt blåse i pc'n for å kunne være med en jente,ved mindre han er en slik wow-avhengig gutt da.

Lenke til kommentar
Gjest usikre meg

Okei, for spurte han på onsdag om vi skulle gjøre noe, men da sa han at han holdt på å spille pc, og sa at han hadde veldig mye han skulle ha fått gjort som hadde hopet seg opp. Dårlig tegn kanskje :|

Men samme da så småløp han etter meg på skolen for å hilse på... Det er så rart...

Skal jeg spille "hard to get"?

Takk til alle som fortsatt svarer:)

Lenke til kommentar

Du kan løse hele greia ganske enkelt egentlig. Se en film i lag eller noe sånt, sånn at dere kan sitte godt i en sofa eller seng. Etter en liten stund kan du sette deg mot ham og legge hånda på brystet hans. Liker han deg er det stor sjans for at han gjør noe tilbake som for eksempel å holde handa di. Gjør han ikke noe tilbake er det ikke noe big deal uansett. ;)

Lenke til kommentar
Gjest usikre meg
Haha, helt vanvittig hvis han liker deg. Enten liker han deg ikke, eller så er han altfor redd og nervøs.

Jeg hadde blitt helt satt ut om noen svarte meg med det der.

Jada, jada, jada...

Han sa han holdt på å spille pc, men prøvde å få gjort noe fornuftig, og klokka var kvart på 10 på kvelden. Han liker meg nok ikke, men samtidig så gir han tegn på at han gjør det, det har flere andre sagt også. Han er så vanskelig å forstå liksom, det er også noe andre sier...

Jeg vet ikke om jeg tør å gjøre noe jeg, jeg får bare gå rundt og dagdrømme og være betatt.

Lenke til kommentar
slik han sa det så hørtes det ut som han ikke var interessert i deg. ingen som setter av tid til å sitte å spille på den måten,ved mindre han er sykelig opptatt av spilling da.

Han kan ha gjort det utelukkende fordi det er tryggest. For å ikke drite seg ut med henne.

Haha, helt vanvittig hvis han liker deg. Enten liker han deg ikke, eller så er han altfor redd og nervøs.

Jada, jada, jada...

Han sa han holdt på å spille pc, men prøvde å få gjort noe fornuftig, og klokka var kvart på 10 på kvelden. Han liker meg nok ikke, men samtidig så gir han tegn på at han gjør det, det har flere andre sagt også. Han er så vanskelig å forstå liksom, det er også noe andre sier...

Jeg vet ikke om jeg tør å gjøre noe jeg, jeg får bare gå rundt og dagdrømme og være betatt.

Jeg mente ikke at han ikke liker deg, men det er en mulighet. Synes fortsatt at du skal gjøre et fremstøt.

Lenke til kommentar
Gjest usikre meg
slik han sa det så hørtes det ut som han ikke var interessert i deg. ingen som setter av tid til å sitte å spille på den måten,ved mindre han er sykelig opptatt av spilling da.

Han kan ha gjort det utelukkende fordi det er tryggest. For å ikke drite seg ut med henne.

Jada, jada, jada...

Jeg mente ikke at han ikke liker deg, men det er en mulighet. Synes fortsatt at du skal gjøre et fremstøt.

Okei. Klokka var jo som sagt kvart på 10 på kvelden også, det begynte jo kanskje uansett å bli litt seint. Men han smilte når jeg kom for å spørre da. Jeg pleier å kaste noe på ruta hans, så da kommer han ut... Litt teit egentlig :p

Lenke til kommentar
Gjest usikre meg
Prøv på noe litt tidligere på kvelden en dag da :thumbup: Tror du at du tør å prøve deg på litt berøring?

Ja, jeg får gjøre det. Ja, jeg tror jeg skal tørre det :)

Han har egentlig sagt nei en gang før når jeg har spurt også. Jeg spurte en annen gang om han vil være med å gå tur, også sa han at han var så trøtt og sånn så han orka ikke, men plutselig så fant han ut at han ville være med allikevel. Når vi hadde gått turen vår, så lurte han på om jeg ville være med ut å bowle. Litt rart at han spurte om det når han egentlig ikke ville gå en tur engang i utgangspunktet :p Men jeg hadde ikke anledning til å være med for jeg skulle drive med noe annet. Etter jeg sa nei den gangen så har han vært forsiktig med å spørre.

Lenke til kommentar
Gjest usikre meg

Men jeg bare føler at det er på tide å kanskje gå rett på noe kroppskontakt... Kan jeg gå bort til han på kvelden (han bor 5 min unna), og spørre om å få en nattaklem? Er det teit?

Lenke til kommentar

nå som det virker som dere har ganske grei kontakt med hverandre over en tilsynelatende lengre periode så syns jeg det er på tide å være mer direkte med han gutten. fortsetter du å bare pakke inn følelsene og meningene dine så vil dette holde på i evigheter.

med direkte mener jeg å gjøre deg selv mer klar overfor han om hva du syns. liker han deg,ja så liker han deg. liker han ikke deg så får det heller bare være. det er så ufattelig mange fisker i sjøen;)

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar
Gjest usikre meg
Jeg ville prøvd å gjøre det så naturlig som mulig, og det kan virke litt rart om du bare går bort for en klem.

Ja, selvfølgelig er det litt rart. Jeg bare kvier meg litt for å spørre han om å finne på noe igjen, men jeg har jo for så vidt ikke noe å tape på det heller. Sier han nei, så spør jeg ikke igjen. Sier han ja, så blir det litt kontakt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...