Smurstafa Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Husker du hva vi snakket om en del sider tilbake om hvordan du overanalyserer tingene, og fokuserer på de negative tingene i stedet for de positive? Negative ting: - Han var småkald Positive ting: - Kjøpte sjokolade han visste du likte - Sa at dere kunnemøtes i dag også - Sa at det var hyggelig at du kom på besøk Her ser jeg nesten bare positive ting jeg Og at han var litt små-kald akkurat der og da kan ha så veldig mange grunner, så det skal du ikke legge for mye i. Lenke til kommentar
Gjest usikre meg Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Husker du hva vi snakket om en del sider tilbake om hvordan du overanalyserer tingene, og fokuserer på de negative tingene i stedet for de positive? Negative ting: - Han var småkald Positive ting: - Kjøpte sjokolade han visste du likte - Sa at dere kunnemøtes i dag også - Sa at det var hyggelig at du kom på besøk Her ser jeg nesten bare positive ting jeg Og at han var litt små-kald akkurat der og da kan ha så veldig mange grunner, så det skal du ikke legge for mye i. Ja, jeg vet det jo så godt, men allikevel så overskygger det negative (som egentlig ikke er negativt engang) noen ganger. Jeg har ikke pleid å være så negativ før. Jeg tror det har noe å gjøre med at jeg bærer på all risikoen på en måte, siden det er jeg som har tatt 96 % av all initiativ. Det er faktisk ganske vanskelig Men jeg skal ikke tenke noe på det. Han kameraten hans som sa han likte meg, kom forbi da vi stod og prata, så jeg ble kanskje litt kald selv også. Passet i alle fall dårlig at han måtte gå forbi akkurat da... Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Jeg veit hvor lett det negative kan overskygge det positive.. Hadde den tankegangen selv for noen år siden. Og jeg tar meg selv i å gjøre det fortsatt noen ganger. Lykke til videre i hvert fall. Fortsatt morro å høre om fremgangen deres! Lenke til kommentar
Gjest usikre meg Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Jeg veit hvor lett det negative kan overskygge det positive.. Hadde den tankegangen selv for noen år siden. Og jeg tar meg selv i å gjøre det fortsatt noen ganger. Lykke til videre i hvert fall. Fortsatt morro å høre om fremgangen deres! Det er bra det ikke bare er meg da Det verste er sånn som det er akkurat nå, at jeg har sendt han en melding for 2 timer siden, og jeg fortsatt ikke har fått svar... Det har hendt det har tatt litt tid før også, men uff, det er fælt Noen ganger så lurer jeg på hvorfor jeg utsetter meg selv for dette her Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Er ikke sikkert at han sjekker telefonen sin så ofte for meldinger, sånn er iallfall jeg, glemmer den i jakka så jeg ikke hører den o.l. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Kanskje har han mobilen lagt vekk i ei lomme i ei jakke i yttergangen sin. Det kommer du være glad for når dere planlegger å øke den kommende familien Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hvor er mobilen min, egentlig? Lenke til kommentar
Gjest usikre meg Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Dere er så søte Men jeg fikk svar nå da at han skulle gjøre lekser, så sånn var det Det som er litt forvirrende er at han er så forsiktig til å ta initiativ, og når han f.eks. ikke kan sånn som i dag, så vet jeg ikke når jeg på en måte burde spørre igjen. Kan jeg spørre i morgen? I over i morgen? Det er så sinnsykt vanskelig. Kanskje han ikke liker meg i det hele tatt. Lenke til kommentar
Gjest usikre meg Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Kan hende at han mister interessen og, for han har sikkert skjønt at jeg liker han veldig veldig godt... Men samtidig så har han sagt at han ikke har turt å spørre meg før, fordi han var redd for å bli avvist, så den eneste muligheten jeg har til å komme nær han, er jo ved å spørre han? Jeg vet jeg har spurt om dette før, men burde jeg fortsette å spørre eller gå f.eks. en dag uten å gi livstegn fra meg? Vi sender aldri meldinger bortsett fra rent praktiske ting, så jeg kan gå flere dager uten å sende han en melding, så han kan ikke føle at jeg maser heller. Unnskyld for dette innlegget her altså. Måtte bare skrive ned noen tanker Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Dududududu. Han liker deg! Og du burde spørre hver eneste dag, for å vise at du virkelig vil være med han. Egentlig, selv om det er vanskelig, og umulig å gjennomføre, burde du ta en alvorsprat med han. Si hva du føler, og be han si hva han føler. Legge alle kortene på bordet. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Han vil treffe deg, det er jeg helt sikkert på Du kan jo sende han melding med noe som " Savner deg<3" eller noe i den duren, da får du garantert det samme igjen Og da blir du glad og han blir glad Lenke til kommentar
Beges Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Han liker deg, kjære deg! Det er ikke noe poeng i at du prøver deg med "kanskje han ikke liker meg i det hele tatt" Er det noe han gjør, så er det å like deg! Ta å kontakt så mye som mulig, gjerne begynn å sessemess litt utenfor praktiske ting også som et.. tja, hint på at du vil ha kontakt med ham av andre ting enn praktiske årsaker Endret 27. januar 2009 av Beges Lenke til kommentar
Gjest usikre meg Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Han vil treffe deg, det er jeg helt sikkert på Du kan jo sende han melding med noe som " Savner deg<3" eller noe i den duren, da får du garantert det samme igjen Og da blir du glad og han blir glad Nei, det tror jeg ikke at jeg tør å skrive altså. Det er ikke sikkert han vil høre det heller, og hjerte på melding er ikke min stil heller, men jeg hadde blitt veldig glad hvis han hadde sjrevet det da Lenke til kommentar
Gjest usikre meg Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Han liker deg, kjære deg! Det er ikke noe poeng i at du prøver deg med "kanskje han ikke liker meg i det hele tatt" Er det noe han gjør, så er det å like deg! Ta å kontakt så mye som mulig, gjerne begynn å sessemess litt utenfor praktiske ting også som et.. tja, hint på at du vil ha kontakt med ham av andre ting enn praktiske årsaker Jeg håper det, men jeg vet ikke. Har bare lyst til å gå og spørre han om en klem nå egentlig Men jeg tør ikke det i kveld, jeg fikk jo en i går så jeg får bare leve på den i mellomtiden Jeg sender melding når jeg spør om vi skal gjøre noe og sånn da, var det jeg mente med praktiske ting. Jeg sender ikke sånne "hei, hva skjer a?"-meldinger Lenke til kommentar
Beges Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Åh, nå Troddde du mente kun "Hei, når begynner forelesningen i morgen?" osv. Men da er det jo bedre enn jeg håpet Men kan jo gjerne spe på litt, da. Gå og ta en klem nå, si at han trenger et avbrekk i leksene Lenke til kommentar
Gjest usikre meg Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Åh, nå Troddde du mente kun "Hei, når begynner forelesningen i morgen?" osv. Men da er det jo bedre enn jeg håpet Men kan jo gjerne spe på litt, da. Gå og ta en klem nå, si at han trenger et avbrekk i leksene Da må du overbevise meg noe veldig hvis jeg skal gjøre det... Har veldig lyst, men jeg var der borte i går, så da føler jeg det blir litt teit på en måte. Føler at jeg maser. I hvert fall når jeg skrevet melding til han, også han sier at han driver med lekser. Eller? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Han vil treffe deg, det er jeg helt sikkert på Du kan jo sende han melding med noe som " Savner deg<3" eller noe i den duren, da får du garantert det samme igjen Og da blir du glad og han blir glad Nei, det tror jeg ikke at jeg tør å skrive altså. Det er ikke sikkert han vil høre det heller, og hjerte på melding er ikke min stil heller, men jeg hadde blitt veldig glad hvis han hadde sjrevet det da *host* Gjør mot dine neste som du vil de skal gjøre mot deg. *kremt* Lenke til kommentar
Gjest hemmelig! så det så! Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Åh, nå Troddde du mente kun "Hei, når begynner forelesningen i morgen?" osv. Men da er det jo bedre enn jeg håpet Men kan jo gjerne spe på litt, da. Gå og ta en klem nå, si at han trenger et avbrekk i leksene Da må du overbevise meg noe veldig hvis jeg skal gjøre det... Har veldig lyst, men jeg var der borte i går, så da føler jeg det blir litt teit på en måte. Føler at jeg maser. I hvert fall når jeg skrevet melding til han, også han sier at han driver med lekser. Eller? Kjør det nattaklem-scenariet som ble diskutert tidligere i tråden! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Han vil treffe deg, det er jeg helt sikkert på Du kan jo sende han melding med noe som " Savner deg<3" eller noe i den duren, da får du garantert det samme igjen Og da blir du glad og han blir glad Nei, det tror jeg ikke at jeg tør å skrive altså. Det er ikke sikkert han vil høre det heller, og hjerte på melding er ikke min stil heller, men jeg hadde blitt veldig glad hvis han hadde sjrevet det da *host* Gjør mot dine neste som du vil de skal gjøre mot deg. *kremt* Jepps Lenke til kommentar
Gjest usikre meg Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Kjør det nattaklem-scenariet som ble diskutert tidligere i tråden! Det har jeg gjort før Men jeg har ikke bare lyst på en klem heller. Han er så sinnsykt deilig, jeg har bare lyst til å rive av han alle klærne... Men siden han fortsatt er litt tilbakeholden, selv om han har kommet seg veldig, så blir det til at jeg er ekstra forsiktig og. Kunne ønske han kunne gjort med litt mer sikker på en måte, da hadde ting gått litt fortere og sikkert vært litt annerledes enn nå. Synd å tenke på alt han/vi går glipp av, hvis han virkelig er interessert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå