Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spørsmål til gutter ang. gjensidige følelser

Gjest usikre meg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest usikre meg
Haha :D Godt å høre at ting går veien!

Og jeg må si jeg lo litt da jeg så at han la igjen jakka si. Tydeligere tegn på at han vil se deg igjen i dag får du ikke. :D

Han begynner å bli mer og mer trygg på deg, og åpner seg mer og mer. Er sikkert ikke alle han betror sine redlser for å bli avvist til. :)

Dette er virkelig som å lese et eventyr der heltene får hverandre på slutten :D

PS: du har vel ikke ei søster som er like snill og grei? :p

Hehe, veldig morsomt at han gjorde det i alle fall. Jeg måtte le litt selv ;)

Men jeg har ingen søstre, men jeg har en bror som er veldig snill, hvis det er interessant :p

Lenke til kommentar
Vitsene mine er fantastiske skal jeg si deg! :p

hehe, den der var faktisk litt god :)

Men TS hva med å gå ut på byn? Der er det enda enklere å slå seg løs hvis du skjønner :)

Det har blitt diskutert tidligere, men gutten er visstnok ikke interessert i livet på byn.

Flott med oppdateringer fra trådstarter. Fortsatt forumets koseligste tråd. Er bare redd for at du kommer til å slutte å poste her snart...

Lenke til kommentar
Gjest usikre meg
Men TS hva med å gå ut på byn? Der er det enda enklere å slå seg løs hvis du skjønner :)

Han var ute med noen klassekamerater på byen i helga som var, og på fredagen før så lurte han på om ikke jeg også skulle ut, men jeg dro hjem for helgen, så jeg kunne ikke det. Men i alle fall, her om dagen så fortalte han om hva utrolig kjedelig det hadde vært der, og at det kom til å ta laaang tid før han skulle ut igjen :p

Jeg vet ha ikke er noe glad i det i det hele tatt, så da gidder jeg ikke å spørre om det. Jeg syns ikke det er noe særlig moro selv, så jeg ser ikke noen grunn for at to stykker som i utgangspunktet ikke har lyst til å dra ut, skal gjøre det bare fordi vi kanskje slipper noen hemninger etter noen øl... Jeg har ikke lyst til det ;)

Og ta det med ro, jeg skal ikke slutte å oppdtaere dere i det hele tatt ;)

Lenke til kommentar
Gjest usikre meg

Jeg så litt til han i stad også. Jeg måtte jo bort med jakka hans, og da lurte han plutselig på om jeg ikke hadde lyst til å spise middag hos han, så da gjorde jeg det og var hos han i et par timer:) Og han er så søt, hver gang jeg skal gi han et kyss eller en klem, så har han begynt å lage en sånn glad "mmmm"-lyd inni seg rett før jeg kysser/klemmer han :)

Han er på en måte litt annerledes nå. Han ser mer på meg,og bruker ofte navnet mitt når vi snakker; "jeg syns det er dumt, eller hva sier du xxxxx?". Det virker som at han åpner seg mer kanskje :)

Lenke til kommentar
Jeg så litt til han i stad også. Jeg måtte jo bort med jakka hans, og da lurte han plutselig på om jeg ikke hadde lyst til å spise middag hos han, så da gjorde jeg det og var hos han i et par timer:) Og han er så søt, hver gang jeg skal gi han et kyss eller en klem, så har han begynt å lage en sånn glad "mmmm"-lyd inni seg rett før jeg kysser/klemmer han :)

Han er på en måte litt annerledes nå. Han ser mer på meg,og bruker ofte navnet mitt når vi snakker; "jeg syns det er dumt, eller hva sier du xxxxx?". Det virker som at han åpner seg mer kanskje :)

BINGO! :D

Veldig morro å høre at han tør å åpne seg enda mer. :) Han blir tryggere og tryggere på deg for hver eneste dag som går. Virker som han tar mye mer intiativ, og samtidig tør å vise sine følelser for deg.

Dere har virkelig en bra fremtid i møte! :D

Nok en mandag gjort bedre av denne tråden :)

Lenke til kommentar
Gjest usikre meg
BINGO! :D

Veldig morro å høre at han tør å åpne seg enda mer. :) Han blir tryggere og tryggere på deg for hver eneste dag som går. Virker som han tar mye mer intiativ, og samtidig tør å vise sine følelser for deg.

Dere har virkelig en bra fremtid i møte! :D

Nok en mandag gjort bedre av denne tråden :)

Ja, jeg merker det faktisk på han for hver dag som går, han åpner seg bare mer og mer. Jeg tenker jeg tar meg en tur bort til han senere i kveld. Gleder meg ;)

Lenke til kommentar
Gjest usikre meg

Jeg snakket litt med han i går utenfor der han bor. Uff, noen ganger virker han litt kald på en måte :dontgetit:

Men det kan hende at det er bare noe jeg tror. Men han hadde vært på tur i helgen sammen med noen kamerater, og da hadde han kjøpt en type sjokolade til meg som han vet at jeg er glad i, så jeg fikk en pakke med det. Det må vel være et godt tegn eller? :)

Han sa som han pleier at vi kunne jo kanskje se hverandre i dag. Jeg er bare redd jeg maser på han når det ble litt sånn som i går, selv om han sa han bare syns det var hyggelig at jeg kom bort en tur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...