Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spørsmål til gutter ang. gjensidige følelser

Gjest usikre meg

Anbefalte innlegg

Quicko har ganske rett... Et nerdeforum er og blir et nerdeforum... :p

Jeg er også enig med så mange andre om måten du "avviste" ham på. I etterkant når du forklarer hva du mente skjønner vi det jo, men akkurat da det skjedde feiloppfattet han det og trodde at det var strengt forbudt med all form for berøring. Det er derfor han tar så lite initiativ og ikke tør å gjøre noe mer drastisk enn å snakke, i frykt for at du skulle "avvise" ham igjen, viss du skjønner hva jeg mener... :p

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan jo hende at han boikotter henne til hun ikke klarer mer og lar ham ta på henne der han vil :p

Men jeg setter en knapp på at han kanskje feiltolket og oppfattet det som at han ikke får berøre henne intimit i det hele tatt. Vil råde trådstarter til å styre hendene hans der det er greit, så vet han tydelig hvor grensene går.

Også en liten mulighet for at han mistolket det når du sa at du bare ville la en kjæreste ta på deg, som 'jeg har ikke tenkt at du skal bli kjæresten min'. Det kommer selvfølgelig an på hvordan du har ordlagt deg.

Lenke til kommentar
Gjest usikre meg

Takk for flere svar :) Men da bare gjør jeg det enkelt, og sier at han godt kan ta på meg hvis han vil.

Vi var sammen litt i går også, ca 1 time. I går var han så annerledes på en måte. Det virker som han har kommet ut av skallet sitt på en måte, han var nesten litt apekatt - snakket og tulla om alt. Det var litt godt å se :) Også lurte han på om vi skulle se på en film i dag.

Men sånn i ukedagene så har vi nesten vært sammen hver dag, med unntak av fredager. Jeg er bare redd at han skal bli lei av meg på en måte, men hver gang vi sier ha-det, så sier han at vi får snakkes i morgen.

Men burde jeg heller spøre om vi skal se film i morgen i stedet? Selv om jeg egentlig vil se film i dag ;)

Lenke til kommentar
Gjest usikre meg
Quicko har ganske rett... Et nerdeforum er og blir et nerdeforum... :p

Jeg er også enig med så mange andre om måten du "avviste" ham på. I etterkant når du forklarer hva du mente skjønner vi det jo, men akkurat da det skjedde feiloppfattet han det og trodde at det var strengt forbudt med all form for berøring. Det er derfor han tar så lite initiativ og ikke tør å gjøre noe mer drastisk enn å snakke, i frykt for at du skulle "avvise" ham igjen, viss du skjønner hva jeg mener... :p

Jeg skjønner veldig godt hva du mener :)

Lenke til kommentar
Takk for flere svar :) Men da bare gjør jeg det enkelt, og sier at han godt kan ta på meg hvis han vil.

Vi var sammen litt i går også, ca 1 time. I går var han så annerledes på en måte. Det virker som han har kommet ut av skallet sitt på en måte, han var nesten litt apekatt - snakket og tulla om alt. Det var litt godt å se :) Også lurte han på om vi skulle se på en film i dag.

Men sånn i ukedagene så har vi nesten vært sammen hver dag, med unntak av fredager. Jeg er bare redd at han skal bli lei av meg på en måte, men hver gang vi sier ha-det, så sier han at vi får snakkes i morgen.

Men burde jeg heller spøre om vi skal se film i morgen i stedet? Selv om jeg egentlig vil se film i dag ;)

Han vil nok mest sansynlig, akkurat som deg, se film i dag. :) Så da syns jeg dere skal se film i dag og ikke utsette.. Hvorfor ikke møte hverandre begge dager forresten? :p

Og har det blitt noe mer kyssing på dere? Viktig at dere ikke tar noen skritt tilbake nå som dere skal fremover. :)

Lenke til kommentar
Gjest usikre meg

Hvorfor ikke idag?

Jeg vet ikke. Jeg tenkte bare at det kanskje ble litt mye for han å være litt med meg nesten hver kveld. Men det var forhåpentligvis bare en dum tanke :)

Og Surfstafa, vi har kyssa litt ;)

Lenke til kommentar
Gjest usikre meg
Det er mer tempo som bryllup om 1600år :p

Ja, og siden jeg er så treig så kan du vel egentlig legge på 1000 år til ;)

Men helt seriøst, har det gått så forferdelig sakte med tanke på at jeg egentlig ikke begynte å bli ordentlig kjent med han før rett før jul, og nå ca 1 måned senere så har vi kysset? Hadde jeg kjent han fra før av, så hadde det vel gått treigt, men jeg syns jeg har rukket mye de siste 2 månendene jeg ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Sært nok virket det siste som om jeg var gutten og du jenta, men den gang ei :p

Opplevde det samme selv, dog utenom at jeg ikke er den sjenerte gutten men heller slasken som får jenta til å ta initiativet. Ble kjent med ei rett før jul og vi fant tonene med en gang og snakka ganske så mye.

Så rett over nyttår var hun ute hos meg og jeg tulla med at jeg skulle gå i sølibat i år i det hun skulle gå noe som endte i at hun kyssa meg. Jenter altså... :wub:

Nok off-topic, du burde være fornøyd med alt du har fått gjort med tanke på at du er jente og han er sjenert gutt. Bare å kjøre på videre så går det nok bra vettu ;)

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke idag?

Jeg vet ikke. Jeg tenkte bare at det kanskje ble litt mye for han å være litt med meg nesten hver kveld. Men det var forhåpentligvis bare en dum tanke :)

Og Surfstafa, vi har kyssa litt ;)

Jippii :fun: Sånn skal det være. er glad det endte opp sånn, kunne vel strengt tatt ikke endt på noen annen måte :D Og ja, han vil så klart være med deg hver eneste dag. Hvem vil ikke være sammen med jenta de er forelska i hele tida?? :w00t: Lykke til videre(forventer bryllupsbilde i denne tråden om noen år så denne er det ikke lov å stenge :D

Lenke til kommentar

Hei "usikre meg". :)

Jeg må innrømme at det var rart å lese gjennom mange av rådene som du får, som jeg også fikk for å prøve å få kjæresten min til å oppdage meg. Det er spennende å lese gjennom det du går gjennom!

Den gangen var han helt anonym, og var ikke utgående. Veldig stille og rolig fyr som var ekstremt sjenert. Jeg fikk sykt mange råd av venninnene mine, og det som drev meg fremover var at jeg virkelig likte fyren, selv om jeg måtte ta alt initiativ selv.

Jeg fikk han til å hjelpe meg med alt mulig rart, og etter at jeg hadde besøkt han for å se film, kysset jeg han overraskende i gangen hos han. Han ble så forfjamset og kysset meg tilbake. Etter det gikk det fremover, selv om han fremdeles var sjenert. Jeg følte meg som en mester til å tyde 'hieroglyfene' hans!

Nå har vi vært sammen i snart 3 år. Han har forandret seg mye, og har blitt mye tøffere og mye mer utadvendt enn jeg trodde han kunne bli. Det at jeg turte å ta initiativ gjorde at han ble mer selvsikker, og turte mer. Rett og slett ga det positiv respons.

Videre vil jeg ønske lykke til, og jeg tror det vil gå bra:)

- Vesla!

Lenke til kommentar
Gjest usikre meg

I går så vi på film sammen, og lagde oss litt mat. Det var kjempe koselig, og han dro ikke hjem før kvart over 3 i natt ;) Det ble snakk om at han syns det var rat at jeg turte å gå å ringe på hos han, noe han aldri hadde turt fordi han sa han var redd for å bli avvist. Så det kan være noe av grunnen for at han har vært litt tilbakeholden.

Men vi kysset litt, og alt var bare kjemepe hyggelig :) Før han dro så la han igjen jakke si, og sa at han kunne få den igjen i morgen. Det var litt morsomt egentlig, så jeg skal stikke en tur bort til han i dag å levere den ;)

Alt ser ut til å gå veldig bra syns jeg, og jeg er bare så utrolig takknemlig for all hjelp jeg har fått her inne :)

Lenke til kommentar

Haha :D Godt å høre at ting går veien!

Og jeg må si jeg lo litt da jeg så at han la igjen jakka si. Tydeligere tegn på at han vil se deg igjen i dag får du ikke. :D

Han begynner å bli mer og mer trygg på deg, og åpner seg mer og mer. Er sikkert ikke alle han betror sine redlser for å bli avvist til. :)

Dette er virkelig som å lese et eventyr der heltene får hverandre på slutten :D

PS: du har vel ikke ei søster som er like snill og grei? :p

Endret av Smurstafa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...