Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spørsmål til gutter ang. gjensidige følelser


Gjest usikre meg

Anbefalte innlegg

Fin tråd dette. Håper den kan bidra til at usikre gutter og jenter forstår at verden ikke er fylt til randen av folk som alltid vet hvordan man skal te seg til en hver tid.

 

Når det gjelder tema i tråden og utviklingen i forholdet mellom OP og hennes utvalgte så synes da dette å gå riktig så bra. Her har man tatt det rolig og snilt, vært innom så godt som alle baser underveis og fått testet både evne og vilje til både å bryte og å sette grenser. Dette vil selvfølgelig variere fra person til person om det passer, men ut fra det OP forteller i denne tråden så ser det jo ut til å passe utmerket for henne.

 

Jeg ser at flere underveis gir et råd om å se litt bort fra detaljer og om å forsøke å fokusere på litt klarere tegn. Dette er et veldig godt råd, men jeg skjønner det veldig godt hvis OP finner det vanskelig i dette tilfellet. Gutter og jenter som er veldig uerfarne med tanke på denne typen kontakt har som oftest veldig dårlig utviklet signalspråk, og vil derfor ofte sende mye rare signaler. Jeg er helt overbevist om at spørsmålet om å få lov til å ta på var et resultat av dette; han visste rett og slett ikke hva han burde / skulle gjøre. Da ender en ofte opp med å ta den enkleste utveien og spør om / sier det som faller en inn. Det er ikke verre en det.

 

Og til alle som poster her inne og forteller at man var den mest sjenerte gutten / jenta som fantes når man var yngre: Det å være veldig sjenert overfor det andre kjønn er nok vesentlig mer vanlig enn det føltes ut som når man var der selv. Det å være sjenert er bare med på å senke selvbildet ytterligere slik at man synes at alle rundt en er bedre på alt.

 

Til deg, OP, så har jeg bare en ting å si: Stå på! Vi gutter har ofte vanskelig for både å ta hint og å skjønne tegninga når dere jenter forsøker å signalisere ting. Men når man skjærer det ut i papp så bruker i alle fall de fleste av oss å lukte lunta i løpet av en måned eller to ;)

 

-KJ

Endret av jevel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest usikre meg

Vi var litt sammen i går. Han skulle egentlig levere noe til han ene som jeg deler kjøkken med, også var det jeg som åpnet døra, så da ble han med inn en tur. Også lurte han på om jeg ville være med på tur sammen med han og 2 kamerater av han som jeg kjenner litt fra før. De skulle en tur til Danmark i begynnelsen av mars, så det må vel være et bra tegn? :)

 

Vi var ikke så mye sammen i går for det var ganske sent på kvelden, så det ble ikke noe kyssing i sofaen denne gangen. Men når han gikk, så spurte han forsiktig: "en liten klem kanskje", så da fikk han en klem og et lite kyss, hehe. Åh, jeg er så sinnsykt glad om dagen :love:

Lenke til kommentar

Veldig bra tegn at han ber deg med på tur! :D Det er et veldig, VELDIG, VELDIG bra tegn. Han er så forelska i deg at det er like før han sier det rett til deg. :)

Så her er det bare å holde stø kurs, så skal du nok se at dere er et offisiellt par på null komma niks. :)

 

Igjen ved å spørre om klemmen viser han interesse og at han er en skikkelig kar som er redd for å krysse grenser han ikke skal. Så du har virkelig funnet deg en real kar syns jeg. ;)

 

Bra å lese at du er veldig glad om dagen, for det fortjener du virkelig! Du er ikke den eneste som er glad om dagen. :p umulig å være annet enn glad når man leser dette her as. :D

Lenke til kommentar
Gjest usikre meg
Veldig bra tegn at han ber deg med på tur! :D Det er et veldig, VELDIG, VELDIG bra tegn. Han er så forelska i deg at det er like før han sier det rett til deg. :)

Så her er det bare å holde stø kurs, så skal du nok se at dere er et offisiellt par på null komma niks. :)

 

Igjen ved å spørre om klemmen viser han interesse og at han er en skikkelig kar som er redd for å krysse grenser han ikke skal. Så du har virkelig funnet deg en real kar syns jeg. ;)

 

Bra å lese at du er veldig glad om dagen, for det fortjener du virkelig! Du er ikke den eneste som er glad om dagen. :p umulig å være annet enn glad når man leser dette her as. :D

 

Ja, også er det jo en stund til den turen og, så det var så godt å tenke på at han ikke har planer om å bli lei av meg de to førstkommende månedene i alle fall :p Ja, han er en skikkelig god gutt, det er han altså :) Men når vi sitter og prater og kanskje ser litt på tv, så er han litt passiv med tanke på kroppskonktakt, men han tør kanskje ikke å gjøre så mye, osv. Jeg vet ikke. Det blir spennende å se hva som skjer videre i alle fall :)

 

Og takk for svar alle sammen :)

Lenke til kommentar

Han er nok litt passiv med kroppskontakten grunnet sin redsel for å krysse grenser, og svaret han fikk på spørsmålet sitt.

Men der er det en glimrende måte du kan forbedre det på. Ta kontrollen, og før hendene hans dit du vil ha de. :) Sett deg f.eks. i armkroken hans, og legg hånden hans der du vil ha den.

 

Da får dere bedre kroppskontakt, han blir mer sikker, og du styrer alt etter hvor du har grensene dine. :) 3 vinninger på en gang.. nesten som kinder-overaskelse detta her :p

Lenke til kommentar
Veldig bra tegn at han ber deg med på tur! :D Det er et veldig, VELDIG, VELDIG bra tegn. Han er så forelska i deg at det er like før han sier det rett til deg. :)

Så her er det bare å holde stø kurs, så skal du nok se at dere er et offisiellt par på null komma niks. :)

 

Igjen ved å spørre om klemmen viser han interesse og at han er en skikkelig kar som er redd for å krysse grenser han ikke skal. Så du har virkelig funnet deg en real kar syns jeg. ;)

 

Bra å lese at du er veldig glad om dagen, for det fortjener du virkelig! Du er ikke den eneste som er glad om dagen. :p umulig å være annet enn glad når man leser dette her as. :D

 

Ja, også er det jo en stund til den turen og, så det var så godt å tenke på at han ikke har planer om å bli lei av meg de to førstkommende månedene i alle fall :p Ja, han er en skikkelig god gutt, det er han altså :) Men når vi sitter og prater og kanskje ser litt på tv, så er han litt passiv med tanke på kroppskonktakt, men han tør kanskje ikke å gjøre så mye, osv. Jeg vet ikke. Det blir spennende å se hva som skjer videre i alle fall :)

 

Og takk for svar alle sammen :)

 

Kanskje ikke så rart etter du ga han beskjed om at han ikke fikk klå. Rimelig logisk at han ikke tar iniativ til kroppskontakt da...

Lenke til kommentar
Gjest usikre meg
Kanskje ikke så rart etter du ga han beskjed om at han ikke fikk klå. Rimelig logisk at han ikke tar iniativ til kroppskontakt da...

 

Hehe. Merker nesten litt sånn negativitet blant folka her etter at jeg svarte på spørsmålet hans angående denne klåinga. Det var ikke så lett å få et slikt spørsmål helt plutselig, og han kunne vel ærlig talt ikke forvente å høre: "ja, bare ta på meg der du vil". Jeg forstår at det ble like ubehagelig for han som for meg, men allikevel... Jeg får bare prøve å jobbe med det også, at han kan føle seg trygg til å gjøre nesten det han vil ;)

Lenke til kommentar
Kanskje ikke så rart etter du ga han beskjed om at han ikke fikk klå. Rimelig logisk at han ikke tar iniativ til kroppskontakt da...

 

Hehe. Merker nesten litt sånn negativitet blant folka her etter at jeg svarte på spørsmålet hans angående denne klåinga. Det var ikke så lett å få et slikt spørsmål helt plutselig, og han kunne vel ærlig talt ikke forvente å høre: "ja, bare ta på meg der du vil". Jeg forstår at det ble like ubehagelig for han som for meg, men allikevel... Jeg får bare prøve å jobbe med det også, at han kan føle seg trygg til å gjøre nesten det han vil ;)

Ingen negativitet fra de fleste her. :)

Vi bare prøver å relatere oppførskjelen hans til ting, så det blir litt lettere for deg å tyde signalene han gir, og få svar på hvorfor han gjør som han gjør. :)

 

Det er viktig å ha grenser som du sier, og jeg tror alle i denne tråden forstår det.. Så gå for den at du tar styringa og fører hendene og armene hans dit du vil, så du har 100% kontroll på grensene dine, samtidig at han blir tryggere og blir litt mer utadvendt. :)

Lenke til kommentar
Gjest usikre meg
Ingen negativitet fra de fleste her. :)

Vi bare prøver å relatere oppførskjelen hans til ting, så det blir litt lettere for deg å tyde signalene han gir, og få svar på hvorfor han gjør som han gjør. :)

 

Det er viktig å ha grenser som du sier, og jeg tror alle i denne tråden forstår det.. Så gå for den at du tar styringa og fører hendene og armene hans dit du vil, så du har 100% kontroll på grensene dine, samtidig at han blir tryggere og blir litt mer utadvendt. :)

 

Jeg skjønner det, men noen her passer på å skrive det på en slik måte at jeg skal få følelsen av at jeg er litt kjip :p

Men ja, jeg vet at jeg må gjøre det, men noen ganger kunne jeg bare ønsket at han kunne tatt hånda mi eller noe lignende...hvis du skjønner :) Men jeg får vel belage meg på å ta initiativ hele veien, i alle fall etter at jeg sikkert ødela han litt med svaret mitt på det spørmålet han stilte ;)

Lenke til kommentar

Jepp. Skjønner at det kan være litt frustrerende at han tar null initiativ.

Men fortsett med å gjør det du gjør, å led veien. Du skal se at han kommer til å åpne seg helt, og ta mye mer initiativ så fort han er skikkelig trygg på deg, og vet hva du vil, hvor grensene går, og hva som er greit å gjøre. :)

Lenke til kommentar
Ja, også er det jo en stund til den turen og, så det var så godt å tenke på at han ikke har planer om å bli lei av meg de to førstkommende månedene i alle fall :p Ja, han er en skikkelig god gutt, det er han altså :) Men når vi sitter og prater og kanskje ser litt på tv, så er han litt passiv med tanke på kroppskonktakt, men han tør kanskje ikke å gjøre så mye, osv. Jeg vet ikke. Det blir spennende å se hva som skjer videre i alle fall :)

 

Og takk for svar alle sammen :)

Og det lurer du på?!? Han _spurte_ jo om å få lov å ta på deg og fikk nei, hva i all verden forventer du deg? Dette er jo et griseklassisk eksempel på hvordan kvinner motsier seg selv hele forbanna tiden... Kan du være grei å gi fyren en skikkelig blankofullmakt til å tafse på deg? Merk at tafsing IKKE er det samme som puling!

Lenke til kommentar
Jeg skjønner det, men noen her passer på å skrive det på en slik måte at jeg skal få følelsen av at jeg er litt kjip :p

 

Husk at du er på et nerdeforum. Gutta heier ikke på deg, men på han gutten, fordi de kjenner seg igjen i hans oppførsel og livssituasjon fra enten tidligere erfaringer eller fremdeles, og håper derfor det går bra med han. Det blir som Twilight, bare at du er vampyren, og han er den sjenerte, alternative jenta.

 

Som vi kom fram til da du svarte mitt forrige innlegg, så skrev du på en måte som fikk mange (deriblant meg) til å tro at du handlet helt feil i situasjonen, selv om det etter du fikk forklart deg ikke hørtes så ille ut likevel. (Kanskje bare med unntak av ordvalget.)

 

Lykke til videre, men det høres ut som det nærmer seg en slutt i historien om ikke så lenge. En positiv en, vel å merke.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...