Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spørsmål til gutter ang. gjensidige følelser


Gjest usikre meg

Anbefalte innlegg

Gjest usikre meg
Åherre.. brutal_mann, du kan ikke mene alt du sier? Jeg er nok en slik sjenert fyr som han der, og jeg VET at du tar feil mtp endel der.. I hvert fall for min del, uten at vi skal misforstå dette som at jeg ikke tenner på jenter. Jeg liker jenter, men respekterer dem såpass at jeg aldri i livet ville ha prøvd å tråkke over noen grenser whatsoever.

 

Trådstarter: Kjør på i ditt eget tempo du, men pass på så han vet at du ikke har mistet interessen for ham. Ikke bryt kontakten over lenger tid av gangen osv. Sånt er i hvert fall ødeleggende for interessen min, så jeg antar det er litt slik for ham også. Hør også på smurstafa, det virker (som sagt) som han vet hva han snakker om. :)

 

Lykke til videre, og gratulerer med framgangen så langt. Keep us posted. :D

 

Nei, vi får håpe han ikke mener det. Men jeg skal ikke bryte noe kontakt over lengre tid. Siden vi begynte på skolen etter jul, så har vi nesten sett hverandre hver dag. Hvis vi ikke har avtalt noe, så pleier jeg bare å gå en liten tur bort til han bare for å si hei, og da spør han alltid om jeg vil være med inn en tur.

 

Men takk for det, og dere vet at jeg holder dere oppdatert :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men det er jo ikke der grensen hennes går. Hun setter selv sine egne grenser. At han er en kåt guttevalp som aldri har tatt en dame på titsene før skal ikke være hennes problem. Hun setter grensene for sin kropp, han for sin.

Jo for all del, alle skal få sette sine egne grenser. Men noen bør fortelle henne at grensen hun har er for kjip. Hverken hun eller han vil ta skade av å myke opp litt.

Lenke til kommentar

Hvis hun skal gå bort fra prinsippene sine pga ham så kommer forholdet skjevt ut allerede i starten. Hun skal ikke måtte gjøre noe hun ikke er komfortabel med, bare fordi hun er "kjip". Han bør respektere hennes grenser like mye som hun bør respektere hans. Det er ingen god start på et forhold hvis den ene gjør noe som føles ubehagelig og feil.

 

Et forhold bør bygges på gjensidig respekt, ærlighet og kommunikasjon, ikke at den ene gjør noe som er unaturlig for ham/henne for å tilfredsstille den andre.

Lenke til kommentar
Aw, gratulerer! :D

Dere to missforstår hverandre i hytt og pine. Dere må passe på å snakke ut.

 

Jeg prøvde virkelig å snakke med han i går, men hodet hans var tydeligvis et helt annet sted... Når jeg prøvde å forklare hva jeg mente angående det som skjedde, så var det bare: "hæ?", "åja...", "unnskyld, nå fulgte jeg ikke med", "hæ?"...hvis du skjønner... :)

Av personlig erfaring (som den typen han er) virket han fjern og sa "hæ, hø osv" rett og slett fordi han der og da tenkte bare på å kysse deg. Hvordan kysse deg, når kysse deg, og om han burde gjøre det. Hos gutter (ihvertfall meg) tar dette så mye prosess at hva motparten sier bare forsvinner ut i horisonten. Jeg har da også ofte selv svart "hæ?" osv.

 

Ihverfall, gratulerer med kysset! Det er en god start :wee: Har lest alle sidene i tråden nå, og FOR en koselesing. Som mange sier, cinderellastory in the making. Stå på!

 

Til deg brutal_mann, jeg tror du overdriver litt. Kanskje du ser dette litt mer alvorlig enn det egentlig er? Selv om, til deg trådstarter, så tror jeg du skøyt et lite hull i baugen med den kommentaren. Fyren er tydeligvis interessert og nysgjerrig, samtidig som han ikke vil bryte grenser, og derifra miste deg. Men, alle feil kan rettes! Snakk med han om det, gjenta filmkvelden, og ta det hele en gang til, bare denne gangen med dine guidene hender. Vis han hva du vil, og han følger etter som den mest lydigste, og ikke minst, glade hunden. For da vet han med sikkerhet at han gjør det riktige, og gjør deg glad.

 

Uansett, tusen takk for kjempekoselig lesning, og lykke til! :)

Lenke til kommentar
Jeg har møtt en gutt, og vi prater veldig bra sammen, men jeg tror han egentlig er veldig sjenert. Jeg har aldri sett han prate med noen andre jenter enn meg faktisk. Vi går på samme skole. I går så spurte jeg om han ville være med å gå tur, og det ville han, og vi drøyde det sånn ekstra lenge før vi sa ha det til hverandre. Vi har også gjort andre ting sammen, som både han og jeg har tatt initiativ til.

 

Dere sjenerte gutter, hvordan oppfører dere dere hvis dere er litt interessert i en jente? :) Han er veldig ordentlig av seg, en skikkelig snill gutt, så han prøver ikke på noe kropsskontakt, men hvis jeg kommer borti han og sier unnskyld, så begynner han bare å smile. Han er 22 år.

 

Det virker liksom som at han liker meg litt, men samtidig så virker det som at han ikke gjør det. Fins det gutter som overhodet ikke bryr seg om jenter selv om de er heterofile? Dere gutter er så vanskelig altså. Hehe.

 

Gutten er berre sjenert men liker deg, dessverre så vet han ikke hvordan han skal håndere ei jente med tanke på du sikker blir hans første. Her må du selv gå fram og flørte litt mer med han på fester evnt drikk litt alene med han en "film" kveld.

Lenke til kommentar
Hvis hun skal gå bort fra prinsippene sine pga ham så kommer forholdet skjevt ut allerede i starten. Hun skal ikke måtte gjøre noe hun ikke er komfortabel med, bare fordi hun er "kjip". Han bør respektere hennes grenser like mye som hun bør respektere hans. Det er ingen god start på et forhold hvis den ene gjør noe som føles ubehagelig og feil.

 

Et forhold bør bygges på gjensidig respekt, ærlighet og kommunikasjon, ikke at den ene gjør noe som er unaturlig for ham/henne for å tilfredsstille den andre.

Han respekterer jo henne i filler! an _spurte_ for pokker meg om å få ta på henne! Hvem i alle himmelens verden gjør det? En begynner med å ta på og ser hvor langt en får tafse, og som regel er det langt ;)

 

Problemstillingen er forøvrig hakket mer komplisert en hva som skisseres i dit svar her. For vi må huske at vi har med en fyr som er så usikker på seg selv at han ikke tør ta initiativ til en dritt selv. Når han da endelig tør ta et slags initiativ så blir det initiativet slått brutalt i bakken, og fyren sitter igjen overbevist om at han ha føkket til den eneste sjangsen han noen gang ville få til å ta på naken kvinnehud. Når en stakkar ha så fantastisk liten selvtillit så hadde jeg håpt at han første erfaring skulle være utelukkende positiv. TS kunne ha latt han få tafse litt samtidig som hun forklarte at pulings skjer kun i forhold. Da hadde han fått med seg at det er lov å prøve seg, at en faktisk bør prøve seg og at en har grenser å forholde seg til.

 

Jeg mener fremdeles at TS burde gitt han mer en han fikk, uten at hun skulle ligge med han for det om. Om han har lit flaks så vil det komme et stykke kvinne forbi som tar han i kragen og hvisker inn i øret hans "Du gjør meg grisekåt, pul meg!" flekker av seg klærne og rir han inn i solnedgangen. Da er det det siste TS har sett il han...

Lenke til kommentar
Gjest Guest_bård_*

Tidvis underholdende lesning..

 

Vi gutter er NEK, med unntak av mr. Heffner og denslags da.

 

Har selv opplevd at drømmejenta plutselig begynte å klemme på meg, og tenkte jøss, det var jo koselig. Men falt meg aldri inn at det var noe mer enn enn klem på gang.

 

Her en dag vi hadde vært ute å tatt noen pils ble det servert nok en hadet-klem, med et kyss på halsen som tilbehør. Småpussa, og fultstendig satt ut som eg var, gliste eg bare fra øre til øre og gikk hjem.. Dagen etterpå tenkte eg som så at "jøss, det var en koselig drøm".

 

Ikkje før leeenge etterpå, og det ble kommentert av vedkommende at hu hadde gitt opp gutter, med en vavnittig spydig undertone skjønte eg at eg hadde vært utsatt for flørting. Som sagt vi er NEK.

 

.. denne karen er nok som alle andre poengterer, i overkant interessert i deg - men har ikkje peiling på hvordan han skal gå frem. Kombiner det med en tydelig frykt for å virke for frempå/skremme deg og en usunn mengde hormoner så har du oppskriften til katastrofe som du har funnet ut.

 

Men, gi for all del ikkje opp - få til mer alene tid, kyss han - og ta styringa etterpå, len deg inntil han/legg deg i fanget hans og plasser hendene hans der du vil ha dem. Forhåpentligvis skjønner han at dette er OK, og omtrentlig hvor listen er lagt ang. grenser og tempo..

 

Ytterlige kommunikasjon rundt følelser/intensjoner burde være unødvendig etterhvert, men fortsetter han å være usikker kan du etterhvert vurdere å øke på med komplimenter og "gla' i deg" kommentarer evt.

 

(Feiler alt annet, lenker du han bare fast og gjør som du vil med han, og slipper han ikkje fri før han har godtatt at det er sånn det skal være..)

 

Go girl!

Lenke til kommentar
Gjest usikre meg

Vi renger ikke diskutere dette med grenser, for uansett hva alle andre måtte si, så forandrer ikke det følelsene mine om hvor mine grenser går.

 

Og når han spurte om han kunne ta på meg, og sånn halvveis hvorfor han ikke kunne, så var jeg fortsatt blid og hyggelig. Det er mulig at han følte at han dreit seg ut, men jeg føler allikvel at han vet på hvilken måte jeg er interessert i han nå.

 

Jeg vet han er sjenert og litt klønete, og det har jeg visst hele tiden, siden jeg har tatt så og si all initiativ fram til nå. Så jeg kommer fortsatt til å ta initiativ og vise ovenfor han at jeg liker han veldig veldig veldig godt ;)

Lenke til kommentar
Gjest tøffelgutt 18

Er ihvertfall et tegn på at fyren er forelska i deg, som jeg kjenner meg igjen i. Fyren var jo på utsia en "kald" og sjenert person og nå når du ser han så er han glad og blid. Du får han til å lyse opp.

 

Jeg opplevde faktisk å bli forelska for første gang i år (trodde ikke jeg kunne bli forelska), og det var omtrent samme forvandling som skjedde med meg. Var også en jente som tok iniativet da, men meldte meg ut da hun også var interessert i en god kamerat av meg og ikke klarte å bestemme seg for hvem hun likte mest. Det er noe jeg angrer på, men det er fortid.

Lenke til kommentar
Gjest usikre meg

Men jeg bare lurte på en ting... Det jo som regel jeg som må ta initiativ til og møtes. Det hender at jeg bare sender han en melding, også spør han om vi skal gjøre noe, men det er på en måte jeg som må gi livstegn fra meg først. Jeg vet ikke om han tar kontakt hvis jeg slutter å ta kontakt med han først - er dette noe jeg burde finne ut, om han tar kontakt hvis ikke jeg gjør det?

 

Jeg syns det er helt greit at jeg kontakter han først, så det er ikke noe problem sånn sett :)

Lenke til kommentar
Jeg syns det er helt greit at jeg kontakter han først, så det er ikke noe problem sånn sett :)

Da synes jeg absolutt du ikke skal gjøre det. Jeg tipper både du og han blir mer usikre da.

 

Hvis jeg husker rett (det er ikke sikkert jeg gjør det) sa du vel noe om at de som "tester" andre ikke kan være skikkelig forelska? ;)

Lenke til kommentar
Gjest usikre meg
Jeg syns det er helt greit at jeg kontakter han først, så det er ikke noe problem sånn sett :)

Da synes jeg absolutt du ikke skal gjøre det. Jeg tipper både du og han blir mer usikre da.

 

Hvis jeg husker rett (det er ikke sikkert jeg gjør det) sa du vel noe om at de som "tester" andre ikke kan være skikkelig forelska? ;)

 

Hehe, jeg tenkte ikke å teste han ut da. Jeg bare lurer på hva han ville gjort hvis ha nikke hørte fra meg på et par dager, men det er ikke noe vits i å finne det ut :) Jeg syns bare det er koselig å ta turen bort til han, og han sier nesten alltid "vi kan jo snakkes i morgen da", og han hadde vel ikke sagt det hvis han var lei av meg... Så da fortsetter jeg bare sånn som jeg har gjort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...