Gjest usikre meg Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 At han kom til å reagere litt spesielt (klumsete) visste du vel egentlig innerst inne? Du taklet ikke situasjonen så veldig bra heller, selv om jeg godt skjønner at sånne utbrudd er turn-off. Demantios skrev om latterliggjøring over, og jeg er enig. Han ble kald og dritnervøs fordi du overreagerte. For eksempel kunne du tatt det lettere, ved å ha sett på han, smilt, og sagt "Ikke enda", eller lignende. Jeg foreslår som de andre at du tar en tur innom han igjen, og gir han litt slingringsmonn på hvordan han oppfører seg, siden han er uerfaren. Nå tar du feil av meg igjen. Han spurte om han kunne ta på meg, og da smilte jeg og sa rolig "nei, jeg tror ikke det". Og når han da spør hvorfor ikke, så smilte jeg fortsatt og fortalte han hvorfor. Jeg overreagerte ikke i det hele tatt, og jeg latterliggjorde han ikke i det hele tatt. Jeg bare sa det jeg mente på en vennelig måte. Selv om jeg liker han, så skal ikke jeg stå på pinner for han å legge alt til rette. Jeg har tanker, følelser og grenser jeg også, som jeg må ta hensyn til. Lenke til kommentar
Gjest usikre meg Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Kan jo være at han ble sint på seg selv fordi han følte at han hadde ødelagt stemningen litt ellerno? Men nå vet du ihvertfall helt sikkert at han liker deg som mer enn en venn, og dere har tatt det første steget. Om dette fortsetter denne veien så har dere god tid til å nyte flere kyss, kos, misforståelser, krangler, og alt som hører til i et forhold. La tvilen komme ham til gode og gi ham en sjanse eller ti til. Han er litt håpløs, men dette vet du, så du kan ikke gi opp nå! Stå på, kjære deg Ja, det er godt mulig. Jeg har full forståelse for at han reagerte sånn som han gjorde, men jeg var bare litt ekstra sårbar fordi jeg hadde gått og grua meg for det kysset, osv. Det ble en litt dårlig kombinasjon. Ja, jeg vet han er litt håpløs. Håpløs på en fin måte Lenke til kommentar
Gjest usikre meg Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Takk for enda flere svar Jeg pratet med han i stad. Jeg gikk bort for å si god helg. Da var han og en kamerat av han som jeg kjenner, på vei til butikken så da ble jeg med dem, så vi fikk ikke prata noe om det greiene, men det var ingen dårlig stemning mellom oss i det hele tatt, heller motsatt. Han var like blid som han pleier. Ser han vel igjen til mandag, så får vi se da Lenke til kommentar
mkon Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Tror du må få sagt hva du føler for han og legge opp til at du kanskje vil være mer sammen med han. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Fyren er tydeligvis uerfaren med jenter. Smått klovnete av han å stille slike spørsmål, og når han får nei spør han faktisk hvorfor, haha. Du skal ikke være for sikker på at han bare er ute etter knull. For alt vi vet kan det være han aldri har tatt en dame på titsene før, og så sin mulighet nå og ble litt overivrig. Litt trist å si det kanskje, men tror du må forberede deg på flere tegn på merkelig oppførsel. Dette er ukjent terreng for fyren og eneste måte han lærer på er å forsøke. Du får holde ut litt til hvis du virkelig er interessert i fyren og se hvor det tar deg hen. Lenke til kommentar
Gjest usikre meg Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Fyren er tydeligvis uerfaren med jenter. Smått klovnete av han å stille slike spørsmål, og når han får nei spør han faktisk hvorfor, haha. Du skal ikke være for sikker på at han bare er ute etter knull. For alt vi vet kan det være han aldri har tatt en dame på titsene før, og så sin mulighet nå og ble litt overivrig. Litt trist å si det kanskje, men tror du må forberede deg på flere tegn på merkelig oppførsel. Dette er ukjent terreng for fyren og eneste måte han lærer på er å forsøke. Du får holde ut litt til hvis du virkelig er interessert i fyren og se hvor det tar deg hen. Jeg tror vel egentlig ikke han er det. Men hvis han kun liker meg som venn, og når jeg begynne å kysse han så skjønner jeg kanskje at han godt bare kunne vært ute etter det. Men denne tråden heter jo "spørsmål til gutter ang gjensidige følelser", og hvis han har litt følelser for meg så tenker han vel på litt annet og. Jeg er forberedt på all mulig slags oppførsel fra han, hehe. Hadde jeg visst at han har følelser for meg, så kunne jeg holdt ut i evigheter, men det veit jeg jo ikke om han har Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Fyren er tydeligvis uerfaren med jenter. Smått klovnete av han å stille slike spørsmål, og når han får nei spør han faktisk hvorfor, haha. Du skal ikke være for sikker på at han bare er ute etter knull. For alt vi vet kan det være han aldri har tatt en dame på titsene før, og så sin mulighet nå og ble litt overivrig. Litt trist å si det kanskje, men tror du må forberede deg på flere tegn på merkelig oppførsel. Dette er ukjent terreng for fyren og eneste måte han lærer på er å forsøke. Du får holde ut litt til hvis du virkelig er interessert i fyren og se hvor det tar deg hen. Jeg tror vel egentlig ikke han er det. Men hvis han kun liker meg som venn, og når jeg begynne å kysse han så skjønner jeg kanskje at han godt bare kunne vært ute etter det. Men denne tråden heter jo "spørsmål til gutter ang gjensidige følelser", og hvis han har litt følelser for meg så tenker han vel på litt annet og. Jeg er forberedt på all mulig slags oppførsel fra han, hehe. Hadde jeg visst at han har følelser for meg, så kunne jeg holdt ut i evigheter, men det veit jeg jo ikke om han har Han spurte deg om han kunne ta på deg, det kom klumsete ut, men det viser 1 ting: Han respekterer dine grenser. Og etter at du hadde kysset han kvernet det nok 1 million tanker i hodet hans. det er ikke annet å forvente. + Han tenner tydeligvis på deg, noe som bare er positivt. Dette kommer til å gå bra skal du se Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Så kysset vi litt til, også spurte han bare helt plutselig: "kanskje jeg kan få lov til å ta på deg?". Han hadde sånt kåt blikk da han sa det, så jeg visste at han ikke spurte om å få ta på armen min liksom...så da sa jeg bare "nei, jeg tror ikke det". Og da sa han bare:"ånei, nei vel, hvorfor ikke det?". Og da sa jeg bare at jeg ikke syntes at det passet nå, og at det er noe jeg syns er forbeholdt å gjøre med en kjæreste. Inn i steike hampen! Er du helt "#%¤#%¤#%¤#? Kyssing _er_ starten på noe mer! Sex og følelser henger sammen! Du har jo knust fyren totalt!!! Fyren er skammelig sjenert til å begynne med, men er jo opp over ørene forelsket og kåt på deg. (Ja, han har lyst å være naken med deg. Han har lyst å trenge inn i deg og nyte den fantastiske sexen han fantaserer om å ha med deg!) Og så knuser du hans første erfaring med en jente noe så til de grader... Fyren kommer jo til å tro resten av livet at jenter ikke liker å bli tatt på. At jenter ikke kan bli kåte. Atj jenter forbinder sex med å få barn, og bare med å få barn. Herre jises... Se til å få ordnet opp i hodet til han stakkars gutten umiddelbart! Herregud... Hva hadde vert ille om han fikk ta på brystene dine?!? *riste på hodet* Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Selv om brutal_mann har en drøy måte å si ting på, så er jeg enig i essensen. Hadde jeg vært så passiv som han du er ute etter, tviler jeg på at jeg hadde skjønt deg noe særlig bedre. "Nei, jeg tror ikke det" som et svar på spørsmålet hans etter at du har tatt initiativ til et kyss. Rart man blir forvirra? (Jeg prøver kun å sette meg inn i situasjonen ut fra hvordan du forklarer det. Om jeg sier ting som du med sikkerhet vet ikke stemmer, er det selvfølgelig bare å ignorere det.) Jeg skjønner ikke helt hva som kan være verre enn å gå rundt i månedsvis (snart 1,5 måneder så langt siden du opprettet tråden, og det startet vel før) og konstant tenke på og analysere om noe er gjensidig. Svaret (som ingen av oss vet) finner du bare ut ved å ta noen sjanser, og det må da være bedre enn å gruble og gnage på dette dag etter dag? Hva mener du selv? Endret 16. januar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Hun skal da ikke være forsøks dukke for seksuelle erfaringer heller da. Hvorfor skal kyssing automatisk lede til sex?. Tror fyren bare er veldig nervøs å sjenert å ikke helt fikk ut det han ville/misforstod. Lenke til kommentar
Gjest usikre meg Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Hun skal da ikke være forsøks dukke for seksuelle erfaringer heller da. Hvorfor skal kyssing automatisk lede til sex?. Tror fyren bare er veldig nervøs å sjenert å ikke helt fikk ut det han ville/misforstod. TAKK! Jeg er helt enig i det du skriver, jeg er ikke noen forsøksdukke. Hvis jeg bare skulle tenke på han, så kunne jeg like godt bare kledd av meg og satt meg oppå han, men jeg har følelser jeg og. Greit nok at mange jenter ligger med gutten etter 1. date osv, men det er ikke alle som er sånn. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Hun skal da ikke være forsøks dukke for seksuelle erfaringer heller da. Hvorfor skal kyssing automatisk lede til sex?. Tror fyren bare er veldig nervøs å sjenert å ikke helt fikk ut det han ville/misforstod. TAKK! Jeg er helt enig i det du skriver, jeg er ikke noen forsøksdukke. Hvis jeg bare skulle tenke på han, så kunne jeg like godt bare kledd av meg og satt meg oppå han, men jeg har følelser jeg og. Greit nok at mange jenter ligger med gutten etter 1. date osv, men det er ikke alle som er sånn. Nei, og takk og lov for det! Lenke til kommentar
wannabe-hacker Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 noen gutter som smiler hvis du er nær dem, eller hvis du ser på dem. kan det godt hende at han er gansk sjenert, siden han bare smiler når du ser ham, men jeg regner med at han liker deg. det kan godt hende han er såpass sjenert fordi han ikke har spedielt god selvtillitt og kanskje tror du ikke liker ham. er det slik det ligger ann er jeg relativt sikker på at han liker deg!! Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg tror vel egentlig ikke han er det. Men hvis han kun liker meg som venn, og når jeg begynne å kysse han så skjønner jeg kanskje at han godt bare kunne vært ute etter det. Men denne tråden heter jo "spørsmål til gutter ang gjensidige følelser", og hvis han har litt følelser for meg så tenker han vel på litt annet og. Jeg er forberedt på all mulig slags oppførsel fra han, hehe. Hadde jeg visst at han har følelser for meg, så kunne jeg holdt ut i evigheter, men det veit jeg jo ikke om han har Sexfølelsene kommer alltid sammen med forelskelsen, og jeg er ganske sikker på at du har vært inne på tanken du også? Ikke nødvendigvis at du tenkte på heit, rå, rett på sak sex, men at du har tenkt intime tanker om han. Så ja, han har nok de tankene han også. Men hva han tenker og hva han gjør, er heldigvis to helt forskjellige ting. Og selv om å spørre deg det spørsmålet kanskje var litt klumsete og rart, så viser det i hvert fall at han respekterer dine grenser, og ikke vil tråkke over dem. Noe som igjen viser at det er skikkelige følelser han har for deg, og at han ikke bare ser på deg som snarveien til sex. Det er rimelig tydelig at han har følelser for deg, ut i fra det jeg har lest igjennom denne tråden. Så her er det nok bare å holde ut med hans litt rare oppførskjel. Det skyldes nok bare mangelen på erfaring. Hadde han vært ute etter å bare vært vennen din, så hadde han flykta fra det kysset, og vært veldig anderledes i dag. Godt å høre at du fikk dratt til han og snakket med han i dag også. Det betyr sikkert kjempemye for han å vite at du fortsatt har interesse av å møte han, og det var vel koselig for deg også å se han igjen i dag og vite at alt er flott. Fortsett med det! Og fortsett med kyssene, så han ikke tror du mister interessen. Da er det bare å ta det i det tempoet som passer for dere to, så det ikke går for fort frem. Men du må passe på at det ikke går for sakte frem heller, så dere ikke kjeder dere fra hverandre. Jeg klarte visst ikke holde meg unna denne tråden for i dag alikevel Så igjen ønsker jeg deg en god helg. Nå skal jeg ut med gode venner og male byen rød Lenke til kommentar
Gjest usikre meg Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Smurstafa: Vi glemmer alt det med at han bare tenker på én ting. Og selvfølgelig har jeg hatt sånn tanker... Du får ha en fin helg og takk for alle svarene Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Han lest gjennom heile tråden no, og må sei dette var koselig lesning. Kvifor har eg ikkje oppdaga denne tråden tidlegare? Uansett, veldig fint å lese at ting går så bra som det går. Du må berre fortsette å oppdatere tråden. Vil følge med vidare og kanskje (om det blir muligheit) komme med tips, forslag eller kva som måtte skje. Uansett, lykke til vidare! Edit. Gløymde jo heilt å seie gratulerer med kysset. Endret 16. januar 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Hun skal da ikke være forsøks dukke for seksuelle erfaringer heller da. Hvorfor skal kyssing automatisk lede til sex?. Tror fyren bare er veldig nervøs å sjenert å ikke helt fikk ut det han ville/misforstod. TAKK! Jeg er helt enig i det du skriver, jeg er ikke noen forsøksdukke. Hvis jeg bare skulle tenke på han, så kunne jeg like godt bare kledd av meg og satt meg oppå han, men jeg har følelser jeg og. Greit nok at mange jenter ligger med gutten etter 1. date osv, men det er ikke alle som er sånn. Så si det til ham. At du vil ta det rolig. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Hun skal da ikke være forsøks dukke for seksuelle erfaringer heller da. Hvorfor skal kyssing automatisk lede til sex?. Tror fyren bare er veldig nervøs å sjenert å ikke helt fikk ut det han ville/misforstod. Noen må være den dukka, hvorfor ikke hun? Da får han i alle fall ha seg med ei som vil ha han. Forøvrig finnes det et hav av ting mellom kyssing og sex. Han hadde sikkert griselyst å få lov å kjenne et bryst under sine fingrer for første gang. Noe han garantert har drømt om i årevis. Hva ville vert galt med det? Jeg tror fyren endelig så en mulighet til å få oppleve noe spennende, men sjenert som han er så spurte han pent om lov. Så blir møtt med en avvisning som gjør at han garantert føler seg som tidenes idiot! Som fører til at han nå tror at jenter ikke vil bli tatt på... Han er nok overbevist om at om han noen som helst gang skal få seg noe så må han først gifte seg, for å så få seg noe når det skal produseres barn. Stakkars jævel sier nå jeg! Hun skal da ikke være forsøks dukke for seksuelle erfaringer heller da. Hvorfor skal kyssing automatisk lede til sex?. Tror fyren bare er veldig nervøs å sjenert å ikke helt fikk ut det han ville/misforstod. TAKK! Jeg er helt enig i det du skriver, jeg er ikke noen forsøksdukke. Hvis jeg bare skulle tenke på han, så kunne jeg like godt bare kledd av meg og satt meg oppå han, men jeg har følelser jeg og. Greit nok at mange jenter ligger med gutten etter 1. date osv, men det er ikke alle som er sånn. Hvem sa dere skulle pule?!? Litt tafsing og eventuelt fingring burde vert passert nå... Lenke til kommentar
Syv Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 kanskje ikke det siste, men muligens tafsing. har sympati for fyren, men de er jo to stykker... Håper det ordner seg, trådstarter. I så fall er nok dette noe dere vil le av i etterkant.... Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Åherre.. brutal_mann, du kan ikke mene alt du sier? Jeg er nok en slik sjenert fyr som han der, og jeg VET at du tar feil mtp endel der.. I hvert fall for min del, uten at vi skal misforstå dette som at jeg ikke tenner på jenter. Jeg liker jenter, men respekterer dem såpass at jeg aldri i livet ville ha prøvd å tråkke over noen grenser whatsoever. Trådstarter: Kjør på i ditt eget tempo du, men pass på så han vet at du ikke har mistet interessen for ham. Ikke bryt kontakten over lenger tid av gangen osv. Sånt er i hvert fall ødeleggende for interessen min, så jeg antar det er litt slik for ham også. Hør også på smurstafa, det virker (som sagt) som han vet hva han snakker om. Lykke til videre, og gratulerer med framgangen så langt. Keep us posted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå