Slimda Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg vil tippe at karen fikk kalde føtter. Det er veldig lett å få kalde føtter når du står der. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Heii Kan godt veilede deg litt her. Jeg er en egentlig en ganske sjenert gutt, så det er et par ting jeg tror at jeg kan hjelpe deg med. Jeg liker veldig godt når jenta tar initiativ å får meg til å vær med på ting, kanskje ikke med så alt for masse folk, med folk dere virkelig kjenner godt (begge to), men da kan du heller ikke forvente at han vil vise noe form for kropskontakt siden der er andre til stede. Men det kan være en god start for å få kontakt og for å få vite hvordan han er blant folk. Prøv å få han til å føle seg bra og sikker med seg selv, så skal jeg love deg at ting kommer til å endre seg. Ikke spør han om han er jomfru med en gang, for om han virkelig liker deg godt så er ikke sex det første han tenker på. For faen, IKKE LEK MED HAN FØLELSENE HANS! Dette er ekstremt viktig. Ikke gjør deg kostbar, ikke ignorer han for å se om han bryr seg om deg og alt det der som mange jenter gjør. Du bryter han ned, du gjør han usikker, kanskje han trekker seg fordi han tror du ikke liker han lengre. Er han en sjenert gutt som viser følelser for deg så skal jeg love deg han liker deg godt. Kan vel ta et eksempel med meg, jeg holdt på en jente lenge, i starten så turte jeg nesten ikke å gjøre noe, jeg var stresset, tenkte veldig mye o.l. Men etter vårt første kyss så ble alt helt annerledes. Jeg ble nesten en helt annen person, jeg ville være at med henne hele tiden. Sitte å kose mye med henne og alt var rosenrødt en periode. Plustelig så fant hun ut at hun skulle begynne å gjøre seg kostbar, noe som gjorde meg usikker på hva som foregikk. Jeg ble helt fra meg og visste ikke hva jeg hadde gjort galt. Så alt ble snudd opp ned og ting gikk til helvete. Jeg ville gitt livet mitt for henne, synd hun valgte å gå en annen vei. Snakk mye med han. Vis at du liker han. Jeg føler på meg at du kan få til dette tror du liker han veldig godt Lenke til kommentar
Gjest usikre meg Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Takk for enda flere svar og til deg som skrev om det å leke med følelsene - det er noe jeg aldri ville gjort! Det har jeg opplevd at gutter har gjort med meg, og slikt unner jeg ingen. Folk som leker et sånt ignoranse-spill, tror jeg egentlig ikke har oppriktige følelser for personen. Men jeg traff han tilfeldigvis i går og, også spurte han om jeg ville bli med inn til han en tur. Vi pratet litt, og mer jeg prater med han, jo mer skjønner jeg at vi er veldig like. Vi har så mange like tanker Før jeg gikk, så spurte jeg om jeg kunne få en ha-det-klem igjen, og da bare lo han, og smilte, og sa ja. Rett etter klemmen så begynte han bare å tusle rundt vekk fra døra. Han sa ikke ha-det engang, han bare mumla noe greier som jeg ikke hørte Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Men jeg traff han tilfeldigvis i går og, også spurte han om jeg ville bli med inn til han en tur. Vi pratet litt, og mer jeg prater med han, jo mer skjønner jeg at vi er veldig like. Vi har så mange like tanker Før jeg gikk, så spurte jeg om jeg kunne få en ha-det-klem igjen, og da bare lo han, og smilte, og sa ja. Rett etter klemmen så begynte han bare å tusle rundt vekk fra døra. Han sa ikke ha-det engang, han bare mumla noe greier som jeg ikke hørte jeg blir så glad av denne tråden altså Skikkelig god-historie, spesielt å kunne sitte på jobb med en god varm kaffe og lese det du skriver Bra oppdatering! Og godt å se at du tok sjangsen og gikk etter klemmen. Fra nå av så trenger du ikke å spørre om du kan få klemmen. Bare ta den som en naturlig del av ha-det hver gang. Du har fått ja et par ganger nå, så det er tydelig at han setter pris på klemmene. Prøv også å få inn en klem hver gang dere sees igjen også. Det at han tuslet vekk etterpå, og mumla, skal du nok ikke legge for mye i. Kan hende han bare ble så satt ut av den gode deilige klemmen, at han ble litt susete. Han er nok bare fortsatt litt usikker på hva du føler. Husk at dere jenter er 6 (eller 7.. husker ikke) ganger flinkere enn oss gutter til å ta hint.. Så hvis du tenker over hvor usikker du har vært på hans følelser, så kan du tenke deg hvor usikker han er. Bare vær tydelig, fortsett med klemmene og berøringen, og gå for kysset jeg veit du har så lyst på Lenke til kommentar
Gjest usikre meg Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Takk for svar, Smurstafa Jeg har ikke sett han i dag da, men jeg fikk en melding av han hvor han lurte på om jeg kunne kjøre han til en bussholdeplass, for han skulle hjem for helgen. Jeg dro hjem i går kveld, så det passet dårlig. Jeg ble litt overrasket over at han spurte meg, men uansett hvorfor han spurte så er jeg glad bare over å få en melding Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Han hadde helt sikkert andre til å kjøre seg, men ville at du skulle kjøre han så han fikk se deg før han dro hjem. Det er sånn jeg hadde tenkt i en sånn situasjon. Skal man bli kjørt et sted, er det en mennesklig innebygd funksjon å spørre de man helst vil se, først. Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Kjempe kosli tråd Gleder meg til update *må ha i mine innlegg* Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Haha, jeg blir i godt humør av denne tråden. Foreldrene mine må tro at jeg er dopa eller noe, for hver gang jeg slutter å smile begynner jeg å smile igjen. Tviler på at det er lenge til du skriver at kysset endelig kom. Lykke til videre! *Mine innlegg* Lenke til kommentar
Gjest usikre meg Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Takk for svar Det er noe jeg lurer på. Jeg begynner å tro litt at han føler noe av det samme som meg, men det er jo ikke sikkert at han er interessert i å ha kjæreste selv om... Er det lov å spørre han om han f.eks. trives som singel? Jeg er redd for å involvere meg for mye, hvis han i utgangspunktet (uansett hvor interessert han er), ikke har lyst til å ha kjæreste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Ikke tenk så mye. Jeg tenkte også at livet som singel var fantastisk og blablabla, men problemet er bare det at livet er så mye bedre når man har ei jente man virkelig liker å være sammen med Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Takk for svar Det er noe jeg lurer på. Jeg begynner å tro litt at han føler noe av det samme som meg, men det er jo ikke sikkert at han er interessert i å ha kjæreste selv om... Er det lov å spørre han om han f.eks. trives som singel? Jeg er redd for å involvere meg for mye, hvis han i utgangspunktet (uansett hvor interessert han er), ikke har lyst til å ha kjæreste. Det tror jeg ikke du skal tenke på. Han er en veldig sjenert og skikkelig gutt, så vil svaret på det spørsmålet ditt mest sansynlig bli det enkleste svaret han kan komme på. Og det vil bli: jada, jeg trives jeg. Og hvis jeg kjenner deg godt nok, så kommer du til å tyde det helt feil, og begynne å tenke for mye igjen. De eneste som syns singellivet er bedre enn kjærestelivet er de som enten har kommet rett ut av et forhold som "trenger" å være singel, eller de som ikke har funnet den rette, eller ikke vet at de har funnet den rette. Her er det HELT tydelig at han er intressert i deg, og at han er intressert i å gjøre noe mer ut av det hele enn bare venner. Du trenger ikke å være redd for å involvere deg for mye. Du trenger heller å være redd for å involvere deg for lite. Så fortsett med det du gjør, men ikke vær redd for å ta det videre enda et hakk. Eskaler det fysiske til flere klemmer, flere berøringer, og vær tydelig med å vise din interesse. Det siste du vil nå, er å stagnere og bli værende på samme sted. Gleder meg til flere oppdateringer! Lenke til kommentar
Gjest usikre meg Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Det tror jeg ikke du skal tenke på. Han er en veldig sjenert og skikkelig gutt, så vil svaret på det spørsmålet ditt mest sansynlig bli det enkleste svaret han kan komme på. Og det vil bli: jada, jeg trives jeg. Og hvis jeg kjenner deg godt nok, så kommer du til å tyde det helt feil, og begynne å tenke for mye igjen. Jeg vet, du har helt rett, derfor har jeg ikke lyst til å spørre om det Jeg er bare redd han er en person som overhodet ikke kunne tenkt seg å være sammen med ei jente, hvis du skjønner. Men jeg skal prøve å ikke tenke noe mer på det. Så skal jeg holde dere oppdatert utover uka Lenke til kommentar
Straits Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 En gutt som ikke vil være sammen med ei jente? Hmm... Det trur jeg ikke no på! Lenke til kommentar
GA Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Farskaka: Det kan jo være at en gutt ikke liker akkurat den jenta, eller evt ikke liker jenter i det hele tatt. Men, i dette tilfellet er det så tydelig at han liker henne som det får blitt. Eneste som kan ødelegge for usikre deg er nok at du somler for mye fordi du er usikker... :-) Lenke til kommentar
Gjest usikre meg Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Men, i dette tilfellet er det så tydelig at han liker henne som det får blitt. Eneste som kan ødelegge for usikre deg er nok at du somler for mye fordi du er usikker... :-) Jeg skal gjøre alt jeg kan for ikke å somle bort dette her i alle fall! Men jeg tror ikke jeg ser han i dag, for jeg vet han pleier å sparke fotball på mandager, og da er han ikke hjemme før i 10 tida, og da blir det litt seint. Jeg blir så glad når dere skriver at dere tror han liker meg, at dere aner ikke... Håper bare dere har rett Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg tror ikke at han liker deg.. :/ Jeg VEIT at han liker deg! Fortsett som du gjør, og vær tydelig (som jeg har sagt mange ganger før ) Husk at de tingene som kan virke som helt 100% tydelige tegn fra din side, kan fly rett forbi hodet hans uten at han får det med deg. Husk at dere jenter tar hint 6 (eller 7) ganger bedre enn oss gutta. Lenke til kommentar
Gjest usikre meg Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg sendte han en melding på mandag, og da skrev at han vi kunne snakkes i morgen (i går). Så jeg var hos han en liten tur i går, og vi satt og prata litt. Han er så utrolig hyggelig å snakke med, jeg kunne sittet å prate med han i flere timer og dager, det er jeg sikker på Jeg begynner å forstå hva dere mener med at gutter ikke er så god til å ta hint, eller så kan det hende at det er jeg som er vanskelig å lese. Han sa f.eks. i går at han ikke skjønte hvordan jeg turte å kaste ting på ruta hans (jeg pleide å gjøre det, for da kom han ut). Det var noen han aldri hadde turt å gjøre, og da svarte jeg bare: "jeg ikke klarte å la være" Ergo: "jeg klarte ikke å la være" = jeg ville se deg = jeg liker deg veldig godt Men han viste ingen tegn til at han skjønte hva jeg mente... Jeg sa flere lignende ting, bare for å teste han på en måte, men det virket ikke som at det fikk han til å føle at han er noe spesielt for meg. Jeg ga han en klem før jeg dro. Han tar fortsatt ikke noe initiativ i det hele tatt. Er dere sikker på at det jeg syns om han, er gjensidig? Jeg kjenner jeg begynner å bli litt stressa, merker det når jeg skriver her også. Jeg forstår ikke hvorfor han ikke gjør noe, hvis han har lyst. Jeg føler meg litt dum når jeg driver og gir han klemmer, men ikke får noe respons hvis dere skjønner. Nå føler jeg meg litt slem når jeg skriver dette, men han vet ikke helt hvordan man skal gi en klem heller, han bare stikker hodet sitt usikkert frem... Det er nusselig altså, men det får meg til å føle meg dum. Veldig rart Han spurte meg i går om vi skulle se film en dag da, så han vil jo han kontakt virker det som og det har skjedd noe med hybelen hans, sånn at han må flytte til et annet sted like ved, så han sa at jeg måtte komme å ringe på der også. Beklager for rotete og merkelig innlegg, men jeg er bare litt frustrert i dag. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 vi gutter tar ikke hint så godt nei, haha. men det at du sa "jeg klarte ikke la vær" kan tolkes på flere måter, han kan ha trodd at du ikke klarte å la vær å kaste ting på vinduet hans simpelten fordi det er gøy. vi vet ikke når ting er ett hint og når jenter bare er vanlige. men gå for å kysse han på kinnet, da kvikner han nok til. Lenke til kommentar
Gjest usikre meg Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Også lurte jeg på en ting til... Det er jo snakk om at gutter kan gå i den såkalte "vennefelle", fins det noe tilsvarende som jenter kan gå i? Eller vil en gutt fortsette å være interessert så lenge man smiler og er blid og glad og tar initiativ? Jeg vet det er et dumt spørsmål , men jeg bare lurer Lenke til kommentar
GA Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 At han ikke tar hint burde du vite allerede, for det har vi sagt mange ganger nå . :-) Han kommer ikke til å ta noen hint, og han kommer heller ikke til å ta noe initiativ før han er 100% sikker. Noe han ikke blir før du kryper opp i armene hans og prøver å kysse ham osv. Ja, jenter kan også gå i vennefella, men det er mye mindre vanlig og tar mye lengre tid osv. Hvis ting tar alt for lang tid, så vil følelser desverre(i denne situasjonen) dabbe av etterhvert. Derfor må du være litt tøff nå og ta noen sjanser! Ikke la dette gå fra deg uten å virkelig ha prøvd, det kommer du nok til å angre på. Kom igjen nå, ta en sjanse neste gang du ser ham. Kos med ham mens dere ser på film, sett deg på fanget hans, ta på ham og prøv å kysse ham. Om han ikke dytter deg unna så betyr det at han har lyst. :-) Lykke til, og husk at å hinte til en usikker gutt er å kaste bort tid. Han vil ikke forstå det uansett hvor tydelig du tror du er. ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå