Smurstafa Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hei dere, nettet mitt funker ikke på hybelen, så nå har jeg dratt langt for å finne en pc, så jeg kan fortelle dere at jeg prata med han i dag! Han kom på døra mi for ca 2 timer siden, og lurte på litt småtteri, også lurte han på om jeg ville være med på kino! Det er et godt tegn ikke sant? Men jeg kunne ikke, for jeg hadde lovet å kjøre bestefar i kveld (han bor like ved der jeg bor), men jeg tenkte jeg kanskje skulle spørre om han ville spise hos meg i morgen? Er det teit? Bare sånn uformelt foran tv'n? Jaja, da har jeg oppdatert dere i alle fall Endelig en oppdatering! Trudde du hadde glemt oss jeg nå Å spørre deg om du ville bli med på kino var sikkert et kjempesteg for han, og det var litt synd du ikke kunne. Men jeg er 100% sikker på at han skjønner at du ikke kunne når du hadde lovet deg bort til bestefaren din. Spør han om han vil spise hos deg! Men ikke lag maten alene, som mange andre her skriver. Lag maten sammen. Det er veldig morro og spennende når man gjør det med noen der det er følelser involvert. Dra sammen til butikken og kjøp inn ingrediensene og dra sammen på polet for å kjøpe en god flaske vin (hvis dere drikker vin da.. Hvis dere gjør det, så gå til de italienske vinene, og finn en vin som heter Regolo Sartori DiVerona 2005. Favoritt matvinen min ) Ta dagen fra start til slutt sammen. Det skaper en ufattelig god og deilig følelse rundt det hele. Kan gjøre det litt spesielt, selv om det er uformelt. Lykke til! Gleder meg til å høre hvordan det gikk! Lenke til kommentar
Straits Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Kan nesten ikke vente til i morgen jeg! Detta høres veldig bra ut! Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Spør han om han vil spise hos deg! Men ikke lag maten alene, som mange andre her skriver. Lag maten sammen. Det er veldig morro og spennende når man gjør det med noen der det er følelser involvert. Dra sammen til butikken og kjøp inn ingrediensene og dra sammen på polet for å kjøpe en god flaske vin (hvis dere drikker vin da.. Hvis dere gjør det, så gå til de italienske vinene, og finn en vin som heter Regolo Sartori DiVerona 2005. Favoritt matvinen min )Ta dagen fra start til slutt sammen. Det skaper en ufattelig god og deilig følelse rundt det hele. Blir fort for mye av det gode, og jeg ville heller satset på å gjøre det mest mulig avslappet. Med vin og avansert mat blir det veldig date-aktig og stivt. Sats på en enkel middag, så hverdagslig som overhodet mulig, og få han til å føle seg komfortabel. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) helt enig med over, dropp vinen hvertfall, eventuelt spør hva han vil ha, vil han ha vin e.l så tut å kjør. Endret 6. januar 2009 av simster Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Folk er heldigvis forskjellige, så hun må finne selv ut av hva som blir for stivt, og for datete.. Jeg, for min del, kan ta en god middag og et glass vin med gode venner og venninner, i joggebukse og hettegenser.. Så en god middag og et godt glass vin er ikke relatert til noe annet enn god mat og god drikke i min bok. ^^ Lenke til kommentar
Gjest usikre meg Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Takk for svar Jeg dropper vin, det syns jeg blir litt for stivt som andre mener. Jeg bryr meg jo egentlig ikke så mye om maten, det er det samme hva vi spiser bare han er der. Jeg tenkte på noe veldig enkelt jeg som f.eks. pizza, for da slipper vi/jeg å rydde opp så mye etterpå Eller er det teit? Det er egentlig en god idé å lage det sammen. Jeg kan jo lage deigen, også kan vi hive på fyllet sammen? Uff, jeg spør dere om alt...nå må jeg snart begynne å tenke litt selv Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Tenk litt selv og, men stopp for all del ikke å del info med oss. Pizza er også den ultimate ungdomsmaten Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Takk for svar Jeg dropper vin, det syns jeg blir litt for stivt som andre mener. Jeg bryr meg jo egentlig ikke så mye om maten, det er det samme hva vi spiser bare han er der. Jeg tenkte på noe veldig enkelt jeg som f.eks. pizza, for da slipper vi/jeg å rydde opp så mye etterpå Eller er det teit? Det er egentlig en god idé å lage det sammen. Jeg kan jo lage deigen, også kan vi hive på fyllet sammen? Uff, jeg spør dere om alt...nå må jeg snart begynne å tenke litt selv Hjemmelaget pizza er en kjempe-ting å lage sammen! En lager deigen mens den andre steker/kutter/finner frem fyll. Men dra i butikken sammen og kjøp ingrediensene og fyllet sammen. Si f.eks. når dere går inn i butikken at dere skal finne 2 ingredienser hver som dere har lyst på som fyll, i tillegg til osten og sausen. Så får dere lagd en spesiell "dere-to"-pizza som dere begge har bidratt til hvordan kommer til å smake Gleder meg til å høre resultatet! Lenke til kommentar
Gjest usikre meg Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hjemmelaget pizza er en kjempe-ting å lage sammen! En lager deigen mens den andre steker/kutter/finner frem fyll. Men dra i butikken sammen og kjøp ingrediensene og fyllet sammen. Si f.eks. når dere går inn i butikken at dere skal finne 2 ingredienser hver som dere har lyst på som fyll, i tillegg til osten og sausen. Så får dere lagd en spesiell "dere-to"-pizza som dere begge har bidratt til hvordan kommer til å smake Gleder meg til å høre resultatet! Det lar seg ikke å gjøre å dra sammen på butikken i dag (gidder ikke forklare hvorfor), men hvis jeg finner fram litt forskjellige ting, og vi velger sammen, så blir det jo fortsatt en pizza som er "våres" Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Kjempegod ide! Lykke til i kveld! Dette kommer nok til å gå ufattelig bra, og jeg tror dere kommer til å få en kjempekoselig kveld! Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 høres bra ut!! må si jeg er glad på dine vegne, og litt misunnelig Lenke til kommentar
Gjest usikre meg Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Kvelden i går ble på mange måter veldig bra. Det begynte med at han kom til meg klokken 7, så spiste vi og satt og prata mens vi kikket litt på tv. Jeg hadde egentlig tenkt til å foreslå at vi kunne finne på noe etter at vi hadde spist, men det glemte jeg helt bort... Plutselig var klokken halv 2 på natten, så da fant vi ut at det var bestå legge oss, siden begge skulle tidlig opp i dag Det var veldig koselig, vi satt og prata masse, og vi ler veldig mye sammen. Han er veldig morsom Det som plager meg er at jeg noen ganger blir så utrolig usikker på han... I går for eksempel så skulle han vise med et slags armbånd som han hadde fått til jul, så da tok jeg tak i hånda hans sånn at det ble lettere å se (ville selvfølgelig holde hånden hans ), men når jeg gjorde det så reagerte han så rart. Han ble plutselig helt stille, og kikket bort på meg og alle andre veier. Hver gang jeg prøver meg på noen form for kroppskontakt, så blir han sånn... Så i går turte jeg ikke å gi han klem engang For jeg vet ikke om han blir sånn fordi han bare vil ha meg som en venn på en måte, eller om han virkelig er så sjenert. Før han dro så stod vi lenge og bare så på hverandre, jeg hadde så lyst til å bare hoppe oppå han. Så jeg vet ikke hva han tenker, men han lurte på om vi skulle finne på noe snart igjen, så det er vel et godt tegn kanskje Det som gjør meg usikker er at han ikke tar på meg egentlig. Jeg skulle likt å vite hvorfor... Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Du skal ikke ha noe å bekymre deg over. Når han foreslår at dere skal finne på noe igjen, har han ikke akkurat blitt skremt vekk Han er nok veldig usikker på deg og hva du vil, og tar ikke dine "åpenbare" signaler for hva de er. Reaksjonen hans da du tok på han er trolig ren usikkerhet. Hadde prøvd å opprettholde klemmingen, siden det bare oppstår mer usikkerhet av klemming en gang i blant Prøv også å ta mer på han, slik du gjorde med hånda hans nå. Det er nok bare litt uvant for han. Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Du får bare forsette og klå Han er sikkert ikke vant til kroppskontakt Før han dro så stod vi lenge og bare så på hverandre, jeg hadde så lyst til å bare hoppe oppå han. Tro hvordan hadde reagert da ^^ Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Oj oj oj oj! Denne oppdateringen har jeg sitti hele dag på jobb og gleda meg til skulle komme! Gratulerer med en bra kveld, og jeg må si at det var en VELDIG bra kveld! Du trenger ikke å være usikker på hva han vil i det hele tatt! At dere satt og skravlet til klokken 2 om natten når dere begge skulle opp tidlig er et kjempebra tegn! Han var sikkert veldig klar over hvor mye klokken var, men ville være der lenge sammen med deg. For det andre: I går for eksempel så skulle han vise med et slags armbånd som han hadde fått til jul, så da tok jeg tak i hånda hans sånn at det ble lettere å se (ville selvfølgelig holde hånden hans tongue.gif), men når jeg gjorde det så reagerte han så rart. Han ble plutselig helt stille, og kikket bort på meg og alle andre veier. Hver gang jeg prøver meg på noen form for kroppskontakt, så blir han sånn... Dette er et KJEMPEtegn for interesse i en sjenert gutt. Spesielt når han er så usikker på hva du vil med det hele. Siden han er en sjenert gutt burde du ta alle tegn på sjenanse, som et tegn på interesse. Før han dro så stod vi lenge og bare så på hverandre Dette er dagens tydeligste tegn! Jeg står ikke bare og ser på jenter som jeg skal si hade til, med mindre jeg er intressert. Dette er et spesielt rett-før-kysset-øyeblikk hvor en av dere helst skulle tatt initiativet til kysset. Men siden dere begge er såpass sjenerte så skjønner jeg at det kunne vært vanskelig. Denne bare-se-på-hverandre-delen er når begge to venter på noe. Du sto sikkert der og tenkte "kan han ikke bare komme hit og kysse meg?" og jeg er sikker på at han sto der og tenkte "jeg har så lyst til å kysse henne, men jeg tør ikke, kan hun ikke bare komme hit og kysse meg hvis hun vil at jeg skal kysse henne?" En situasjon der begge vil at noe skal skje, men ingen av partene tør, resulterer som regel i denne stå-og-se-på-hverandre-i-stillhet-situasjonen. Så neste gang dette skjer, syns jeg du bare skal ta sjangsen og stjele det kysset du har så lyst på Det som gjør meg usikker er at han ikke tar på meg egentlig. Jeg skulle likt å vite hvorfor... Usikkerhet er en ond sirkel i begynnelsen av forhold. Grunnen til at han ikke tar på deg, er at han er usikker på hva du føler. Usikkerheten din gjør usikkerheten hans sterkere, som igjen gjør usikkerheten din sterkere, som igjen... ja du tar poenget? Hvis ingen tør å handle, så bygger dette bare på seg. Han gikk sikkert hjem i går og tenkte "Hvorfor ga hun meg ikke en klem? Liker hun meg ikke på den måten?" akkurat som du kommer hit og lurer på hvorfor han ikke tar på deg. Så mitt råd til deg, er å kjøre fullt initiativ fra nå av! Ta sjangsene, for tegnene er så tydelige at kun en virkelig forelska person kan gå glipp av de.. Fokuser på de positive tegnene, i stedet for de negative, for de tegnene er kun et resultat av hans usikkerhet på dine følelser. Kjør på! Og inviter meg til brylluppet! Lenke til kommentar
GA Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 For en helt vanvittig koselig tråd å lese! Har vært i tilsvarende situasjon før, der jeg var den sjenerte gutten og du må ikke være redd for å ta litt initiativ nå! Det LYSER jo av hele gutten at han er stormforelsket i deg... Som Smurstafa så klokt sier så er det bare en veldig forelsket person som kan gå glipp av så tydelige signaler som det du gjør. Lykke til videre, denne er lagt til i favoritter og gleder meg til å få vite hvordan det går når du tør å ta skikkelig initiativ. :-) Lenke til kommentar
Gjest usikre meg Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Kjør på! Og inviter meg til brylluppet! Jeg har lyst til å invitere alle dere i brylluppet Dere har vært, og spesielt du,en utrolig god støtte Jeg har selvfølgelig tenkt alt dere nevner, men jeg er litt redd for å tro på det... Men neste gang må jeg bare ta sjansen å gjøre et eller annet altså! Han skal ha eksamen på fredag da, så jeg vil ikke mase så mye på han nå. Han skulle egentlig lese i går også, men han fikk jo aldri dratt Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Må ikke ta det alt for langt heller og skremme den stakkars gutten Han ville nok gått i drømmeland av et suss på kinnet, vil jeg tro. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Må ikke ta det alt for langt heller og skremme den stakkars gutten Han ville nok gått i drømmeland av et suss på kinnet, vil jeg tro. den støtter jeg, selv om han ikke hadde fått sove på en uke, haha. han grubler sikkert mye på det som har skjedd den siste tida, vi hannkjønn har en tendens til å gruble fælt på den minste ting en jente gjør. Lenke til kommentar
Gjest usikre meg Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Må bare si en ting til... Jeg går som sagt på en klatre-gruppe, og jeg husker at han sa tidlig at det verste han visste var å klatre, og i går så sa han "vi kunne jo dratt på klatringa og klatret sammen en dag snart"... Det er litt morsomt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå