Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spørsmål til gutter ang. gjensidige følelser

Gjest usikre meg

Anbefalte innlegg

Har fulgt med i denne tråden en stund nå, og må si at jeg koser meg her! Detta er jo som noen over meg sier: et eventyr! :D

Julegave trenger du ikke tenke på. Sender du han en melding på julaften og sier du tenker på han så er det gave nok! Hva mer kan man ønske seg?

Lykketil videre, og for all del... IKKE SLUTT Å OPPDATER HER INNE! ;)

Kan jeg skrive at jeg tenker på han, selv om jeg skrev noe lignende i forrige melding jeg sendte og?

Takk for hyggelig svar :)

Ja, det kan du :)

Vi gutter kan aldri få nok av å høre det fra jenter. :)

Ta det f.eks. midt under julemiddagen, så han vet du forbinder han med hygge. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke kjøp han gave enda nei. :)

MYE bedre å bare sende han en melding på julekvelden når du vet han allerede har det hyggelig med familien, med noe i retning av "Hei. Satt her og hadde det kjempehyggelig og begynnte å tenke på deg. Håper du har en koselig julekveld. :) klem"

Noe så enkelt vil gjøre kvelden hans enda bedre, og han kommer til å relatere den hyggelige stemningen med deg, og han ser at du forbinder din hyggelige følelse med han. :)

Hold oss oppdatert fortsatt! Jeg digger denne tråden! :D

Du har gjort leksa di hvertfall :D Kjør på med den. Ikke noe er som å binde følelser til en person med følelsen i en god situasjon. Dette er effektivt!

Lenke til kommentar

Lest gjennom alle 11 sidene her nå, med et konstant smil om munnen :D

Det er ikke noen tvil om at han har gjensidige følelser for deg.

Prøv å opprettholde kontakten i løpet av ferien med en melding eller to innimellom, og ideen om melding på julaften er kjempegod. Nevn at du savner ham, og når det nærmer seg nyttår og ferieslutt kan du f.eks. spørre om når han kommer tilbake til studiebyen deres.

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke om hun burde si så mye om at hun tenker på han og savner han. Det er uansett litt opplagt.

Hun har jo allerede sagt at hun tenker på ham, noe som han svarte utelukkende positivt på. Om hun sier at hun ikke bare tenker på ham men tilogmed savner ham så vil det gi ham klare indikasjoner på at hun liker ham, og at det ikke er noen grunn til å holde tilbake.

Og vi snakker ikke om daglige oppdateringer på hvor fælt hun har det uten ham heller.

Lenke til kommentar
Gjest usikre meg

Jeg sendte han melding i går, og skrev helt enkelt at jeg håpet han fikk en fin kveld, uten noe annet dill-dall, siden det ble sånn "jeg tenker på deg"-greie forrige gang. Så fikk jeg til svar at jeg måtte kose meg resten av jula. Det var mer enn det jeg håpet på, regnet med jeg fikk et svar hvor det stod: "ja, du og." :p

Det er snart bare 1 uke til jeg ser han. Jeg føler jeg er et skritt nærmere han nå, enn det jeg var før ferien pga de meldingene vi sendte til hverandre forrige gang, så det blir veldig spennende å se han igjen. Lurer på hva han tenker også. Det blir bare veldig spenndende, og forhåpentligvis bra :)

Lenke til kommentar
Gjest usikre meg

Her om dagen sa kameraten hans (vi som er i samme klatre-gruppe, den samme personen som jeg spurte om xxxx likte jenter), at han har følelser for meg, så jeg avviste han pent og sa at jeg dessverre var interessert i xxxxx. Det passer veldig dårlig at nærmest bestekameraten hans liker meg på den måten... Kan det være ødeleggende for meg? :(

Lenke til kommentar

Tror ikke det kan være så ødeleggende for deg nei. :)

Med mindre kameraten hans er evig sjalu og har innstillingen om at hvis ikke han kan få deg, kan ingen få deg.. Da vil han kanskje prøve å sabotere litt for deg og xxxx.

Men det er heller lite sansynlig. :) Mest sansynlig kommer kameraten til å snakke med xxxx og fortelle at du har følelser for han (noe han allerede vet) og han kommer til å bli mer selvsikker og frempå. :)

Lenke til kommentar
Jeg har møtt en gutt, og vi prater veldig bra sammen, men jeg tror han egentlig er veldig sjenert. Jeg har aldri sett han prate med noen andre jenter enn meg faktisk. Vi går på samme skole. I går så spurte jeg om han ville være med å gå tur, og det ville han, og vi drøyde det sånn ekstra lenge før vi sa ha det til hverandre. Vi har også gjort andre ting sammen, som både han og jeg har tatt initiativ til.

Dere sjenerte gutter, hvordan oppfører dere dere hvis dere er litt interessert i en jente? :) Han er veldig ordentlig av seg, en skikkelig snill gutt, så han prøver ikke på noe kropsskontakt, men hvis jeg kommer borti han og sier unnskyld, så begynner han bare å smile. Han er 22 år.

Det virker liksom som at han liker meg litt, men samtidig så virker det som at han ikke gjør det. Fins det gutter som overhodet ikke bryr seg om jenter selv om de er heterofile? Dere gutter er så vanskelig altså. Hehe.

Etter det du seier der er han stormforelska i deg. Eg har sjølv vært den sjenerte guten som aldri heilt turde ta kontakt.

Lenke til kommentar
Gjest usikre meg
Kanskje kameraten hans har sagt til han at han liker deg for lenge siden, og at det er derfor han er så tilbakeholden ovenfor deg?

Merker at det ble litt mange han'er i setningen over. :p

Ja, det kan hende, for jeg har kjent han andre en god stund. Men det blir bare drømmetenking :)

Lenke til kommentar
Gjest usikre meg

Skolen begynner på mandag, og nå som det har gått litt over 2-3 uker siden vi så hverandre sist, skal jeg bare fortsette der vi slapp, eller må jeg være litt forsiktig med kroppskontakt og lignende?

Jeg syns han har gitt litt tegn på at han liker meg mer enn det han har gitt uttrykk av før, med tanke på den "tenker på meg"-meldinga. Men siden det er et par uker siden, så vet jeg ikke helt hvordan jeg skal forholde meg ti han.

Lenke til kommentar
Skolen begynner på mandag, og nå som det har gått litt over 2-3 uker siden vi så hverandre sist, skal jeg bare fortsette der vi slapp, eller må jeg være litt forsiktig med kroppskontakt og lignende?

Jeg syns han har gitt litt tegn på at han liker meg mer enn det han har gitt uttrykk av før, med tanke på den "tenker på meg"-meldinga. Men siden det er et par uker siden, så vet jeg ikke helt hvordan jeg skal forholde meg ti han.

Følelsene hans har nok ikke forsvunnet på de 2-3 ukene dere ikke har sett hverandre. :) Bare kjenn på dine egne følelser. De har vel ikke blitt noe mindre i løpet av julen? Det er vel helle motsatt? :)

Jeg tror du skal fortsette akkurat der dere slapp. Kanskje til og med eskalere det hele. Første dagen dere er på skolen igjen etter ferien, vis at du er glad for å se han. Følg med på hans kroppsspråk også, så du ser de tydelige tegnene han gir deg, og du tør å handle på de.

Du kan kanskje til og med handle akkurat nå? Send han en melding med f.eks. "Har du hatt en fin ferie? Gleder meg til å se deg igjen på Mandag. :)"

Noe så enkelt som det kan redde helgen hans ;) Og sjangsene er nok store for at svaret hans kan redde helgen din også? ;)

Lenke til kommentar
Gjest usikre meg

Smurstafa:

Nei, følelsene har ikke forsvunnet i det hele tatt, og jeg gleder meg til å se han igjen.

Jeg sendte han melding for noen dager siden, og spurte om noe rent praktisk ang. skolen, og da fikk jeg en litt rar melding tilbake. Etter det igjen, så fikk jeg en melding hvor han skrev at han ikke visste når han skulle tilbake, men at han skulle sende meg en melding når han kom.

Jeg tør ikke å skrive så personlige ting på meldding til han, for han er nesten alltid veldig kort på melding, og hvis jeg skriver noe fint, så er det ikke sikkert jeg får noe bra respons, og det knekker bare selvtillitten min, og det vil jeg ikke risikrere :p

Men jeg må bare se an situasjonen da, og se hvordan han er. Når jeg snakket med kameraten hans, så sa han at xxx ikke hadde hatt kjæreste mens han hadde gått på skolen der (snart 4 år), og at han egentlig aldri hadde sett han sammen med ei jente. Veldig merkelig...men det er kanskje ikke så rart at han er sjenert.

Takk for svar igjen :)

Lenke til kommentar
Jeg tror han er veldig sjenert, og kanskje litt usikker, og jeg merker at det er litt vanskelig å komme innpå han. Er det fordi han kanskje har lite erfaring?

Jeg syns han er nydelig, men det er flere som har lurt på hvorfor jeg er interessert i han, det virker ikke som at det er så mange som ser deg jeg ser. Men jeg liker han så godt, og jeg har så lyst til å gi han en klem eller noe, men jeg tenker sånn at han kanskje ikke er interessert og, og da tør jeg ikke. Men hvis jeg prøver å gi han en klem, jeg ødelegger ikke noe da uansett hva han syns om meg?

Det er så vanskelig... Og tusen takk til alle som har svart :)

en ting å si: gi han en random klem, ingenting er bedre enn det.

Lenke til kommentar
Gjest usikre meg

Hei dere, nettet mitt funker ikke på hybelen, så nå har jeg dratt langt for å finne en pc, så jeg kan fortelle dere at jeg prata med han i dag! Han kom på døra mi for ca 2 timer siden, og lurte på litt småtteri, også lurte han på om jeg ville være med på kino! Det er et godt tegn ikke sant?

Men jeg kunne ikke, for jeg hadde lovet å kjøre bestefar i kveld (han bor like ved der jeg bor), men jeg tenkte jeg kanskje skulle spørre om han ville spise hos meg i morgen? Er det teit? Bare sånn uformelt foran tv'n?

Jaja, da har jeg oppdatert dere i alle fall :)

Lenke til kommentar
Gjest usikre meg
Endelig :) ventet lenge nå. Jeg syntes det hørtes kjempeflott ut. Da hadde iallefall jeg blitt glad.

Da gjør jeg det. Så får jeg håpe at jeg har lykken med meg når jeg skal lage maten :p

Men jeg følte meg slem da jeg takket nei, men jeg kan ikke svikte bestefar, og jeg fortalte han hvorfor jeg ikke kunne, og det virka som at han skjønte hva jeg mente.

Lenke til kommentar
Endelig :) ventet lenge nå. Jeg syntes det hørtes kjempeflott ut. Da hadde iallefall jeg blitt glad.

Da gjør jeg det. Så får jeg håpe at jeg har lykken med meg når jeg skal lage maten :p

Men jeg følte meg slem da jeg takket nei, men jeg kan ikke svikte bestefar, og jeg fortalte han hvorfor jeg ikke kunne, og det virka som at han skjønte hva jeg mente.

Du må jo ikke lage maten alene. Er jo kjempekos å lage mat sammen med en du liker :p

Jeg tror hvertfall at middagen kommer til å bli en suksess :D

Lykke til :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...