S0ndris Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Heihei Fant ut at jeg har lyst til å prøve meg litt på paintball, lurer bare på hva jeg trenger. Er ikke noen vits med noe dyrt på den første pakka. Kommer til å spille ute i skogen, men kanskje på bane 1-2 ganger i året, bare for å teste. Har hørt at Tippmann 98 skal være bra? Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Tippmann 98 var den første markøren min, og jeg må si at jeg var svært godt fornøyd med den. Det jeg derimot vil anbefale, er at du skaffer deg et annet løp enn det som følger med originalt. Det får ballene til å bevege seg mer rett, og gjør det lettere for deg å plaffe ned andre Personlig har jeg ikke noen spesielt god erfaring med Tippmann 98 når det gjelder banespilling. Da er det som regel viktigere med en markør som er lettere på avtrekkeren, og som lar deg skyte baller raskere enn det Tippman 98 klarer. Mulig det er andre her som opplever markøren anderledes, men det er nå hvertfall min mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå