Gjest Anonym Gjest! Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 hei=) Det har seg slik at, jeg har truffet en jente for en liten stund nå. Jeg har det problemet at hun har vanskelig for å åpne seg og vise hva hun føler, det eneste hun gjør er å skyve det til side hver gang jeg spør hva som skjer, hun rødmer hver gang jeg ser henne, og når hun drikker så blir hun sentimental fordi hun ikke er noe flink med følelser som hun sier. Beste venninen forteller meg hun tror at hun liker meg, og det følels sånn ut og. Men hun sier så mye som er unødvendig å si, som f.eks, at hun er drit lei gutter og hun skjønner ikke hvorfor jeg gir så lite av meg selv. Hun sier at hun gir 10 ganger av seg selv for å få 1 del av meg. Det er ofte hun sier en ting men mener noe annet, som f.eks, vi må være litt diskre rundt venninene mine, og når vi først møter dem så tar det ikke lang tid før hun vil kysse og holde hender etc, og så synes hun jeg gir så lite av meg selv. Men vi skulle jo være diskre jo? Men hvordan skal jeg kunne åpne meg, eller vise henne noe som helst, hvis hun gir meg så blanede signaler, Men det som er litt dumt er at, hun er noen år eldre enn meg, og det plager henne veldig, noe jeg synes er litt dumt da. Hun blir kjempe kosete når jeg møter henne, og hun rødmer når jeg kysser henne. Men.. Det er ikke så lenge siden jeg kom ut av et langt forhold med mye klaging på hva jeg gjorde feil og alt jeg måtte gjøre for å bli bedre osv. Jeg er ikke sikkert på om jeg burde gi denne nye jenta en ny sjangse eller om jeg burde komme meg vidre, siden jeg er så lei av jenter som bryr seg om alt annet i ett forhold enn personen, jeg kan ikke beskrive hvor lei jeg er jenter som kun er opptatt av små ting, som alder og mye annet. Jeg er 21 så det er sakt. Vi har kjent hverandre i 6 måneder, men vi har ikke begynt å gå sammen for mer enn 3 uker siden. Det som gjør situasjonen enda litt vanskligere er at jeg har blitt litt forelsket! Håper på positive svar på mitt dilemma, begynner å bli temmelig frustrert over hva jeg burde gjøre. Lenke til kommentar
mari-jenta Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 For å være ærlig så virker hun kanskje litt vanskelig... Jeg ville aldri sagt til en gutt jeg var interessert i at "uff, jeg er så lei av gutter", og sånne ting. Hadde jeg vært deg så tror jeg at jeg ville vært litt forsiktig med å binde meg. Lenke til kommentar
Gjest Anonym Gjest! Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg er forsiktig med å binde meg.. Bare det at, hun er veldig for at gutter prøver så hardt de kan for å vise at de vil ha henne, som å gi blomster og mange andre ting, men jeg kan jo gjøre det viss jeg vil, men hvorfor skal jeg være akkurat som alle de andre, jeg velger vel selv når jeg vil gi blomster og si ting. Hater at hun skal forvente at jeg skal gjøre så mye, når jeg får blanede singnaler.. Som hun sa til meg en gang, hvem som helst på denne festen kunne passet på meg, men jeg er heler her med deg. Hun sa til og med at hun hadde prøvd å få meg aleine med henne i 4 måneder. Men jeg føler ikke at jeg kan stole på henne, og jeg vet ikke om hun mener det hun sier, fordi hun aldri får bestemt seg. Hun er veldig glad i venninene sine og det forstår jeg. det er bare det at hvis hun hadde følt noe for meg, så kunne hun ihvertfall hvist meg, isteden for å la meg stå igjen og lure på hva hun mener hele tiden. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hvis du vil ha et forhold så tar du styringen og setter dagsorden og forteller henne hvordan ting skal være. Hvis ikke så finer du på noe annet enn å henge med denne jenta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå