Gå til innhold

To Skjermkort,to skjermer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det bør gå ann, i hvert fall i win XP. Her hos meg kjørar jeg sågar 3 skjermer på 2 skjermkort. 2 på et GF4 kort og 1 på et gammel PCI-kort :D

I win. XP trenger man ikke en gang å gjøre noe spesielt for å få det til. Så vidt jeg husker gjør maskinen det meste selv (må kanskje instalere drivere til kortet da..)

Lykke til!

Mvh.

Dings

Lenke til kommentar

kjører selv 2 skjermer akkurat nå i windows xp, og det går fint uten merkverdige endringer i OS.. Det du trenger å gjøre er bare å installere driverene til skjermkortet og gå inn i instillingene for skjermen og aktiver skjerm 2, 3, 4 osv.... dette gjør en på sammen plasse som en endrer oppløsning osv.

veldig kjekt å ha 2 skjermer. litt uvant i begynnelsen, men etterhvert så nyter du det, fjerner en da den andre eller tredje skjermen så blit du "galen" grunnet at du plutselig ikkje har nok plass å holde på med.

ANBEFALES PÅ DET STERKESTE MED 2 SKJERMER :D

(sorry store bokstaver :p )

Lenke til kommentar

Joda, 21" ruler sikkert, men det er ganske fett med 3stk 17" også :D (hvis man har plass til det da..)

Mvh.

Dings

Forresten.. føler at jeg bør advare alle som tenker på å sette opp flere skjermer: Det er ekstremt vanedannende og faren for å få abstinenser hvis man kun har en skjerm etter en stund er stor :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...