bjarne88 Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Kan man bruke to skjermer på to skjermkort på en data? jeg bruker et pci og et agp Lenke til kommentar
Dings Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Det bør gå ann, i hvert fall i win XP. Her hos meg kjørar jeg sågar 3 skjermer på 2 skjermkort. 2 på et GF4 kort og 1 på et gammel PCI-kort I win. XP trenger man ikke en gang å gjøre noe spesielt for å få det til. Så vidt jeg husker gjør maskinen det meste selv (må kanskje instalere drivere til kortet da..) Lykke til! Mvh. Dings Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Det går helt fint, personlig har jeg ett AGP geforce kort og ett PCI Matrox kort. Har en 19" for som hovedskjerm og en liten 15" ved siden av som en hjelpeskjerm til feks IRC etc. Lenke til kommentar
MeG^ Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 kjører selv 2 skjermer akkurat nå i windows xp, og det går fint uten merkverdige endringer i OS.. Det du trenger å gjøre er bare å installere driverene til skjermkortet og gå inn i instillingene for skjermen og aktiver skjerm 2, 3, 4 osv.... dette gjør en på sammen plasse som en endrer oppløsning osv. veldig kjekt å ha 2 skjermer. litt uvant i begynnelsen, men etterhvert så nyter du det, fjerner en da den andre eller tredje skjermen så blit du "galen" grunnet at du plutselig ikkje har nok plass å holde på med. ANBEFALES PÅ DET STERKESTE MED 2 SKJERMER (sorry store bokstaver ) Lenke til kommentar
It's me Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Er det ikke like greit med en stooor skjerm da? Byttet fra 17 til 21 tommer skjerm, og nå får jeg plass til det meste... 21 ruler!!! Lenke til kommentar
Dings Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Joda, 21" ruler sikkert, men det er ganske fett med 3stk 17" også (hvis man har plass til det da..) Mvh. Dings Forresten.. føler at jeg bør advare alle som tenker på å sette opp flere skjermer: Det er ekstremt vanedannende og faren for å få abstinenser hvis man kun har en skjerm etter en stund er stor Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Hvilke lcd skjermer er mest egnet til å settes opp som 3 stk da? Samsung sine syncmaster 19" skejrmer? Lenke til kommentar
bjarne88 Skrevet 6. april 2003 Forfatter Del Skrevet 6. april 2003 kan du bruke agp-koret som hovedkort selv om du er i dos? Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 kan du bruke agp-koret som hovedkort selv om du er i dos? Det kan man stille inn i BIOS på de fleste hovedkort vil jeg tro. Man kan velge om PCI eller AGP kortet skal være det primære kortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå