Gå til innhold

Stille all-around pc [DDR 3 krav]

Anbefalte innlegg

Stille, dvs under 30 db.

All-around, litt CS 1.6, PS og diverse.

Den må ha DDR 3 slik at jeg slipper å kjøpe ny igjen snart.

Så billig som mulig, kabinett,harddisk, skjerm, tastatur, mus ol. har jeg.

Kunne vært greit med en slot in CD rom.

På forhånd takk.

HDMI er også ett krav.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her var det mange krav, men ikke så mye fornuft i de.

Om du shopper deg et LGA-775 basert system med 45nm quad core i dag, så er det rimelig garantert at dette holder ganske lenge. i7 er kanskje nytt og fancy, men det betyr ikke at du MÅ kjøpe det nå. DDR3 er fremdeles såpass dyrt at det ikke lønner seg, og det er lurere å kjøpe et DDR2 basert system i dag - som er BILLIG sammenlignet med et i7 / x58 / DDR3 basert system - og så bruke pengene spart på noe som gir deg faktisk høyere ytelse i spill, f.eks. skjermkort.

DVI = HDMI, eneste forskjellen er pluggen. overgang får du på biltema, clasern osv, koster en slikk og ingenting. Det er også lett å få tak i DVI -> HDMI skjermkabel.

Hva slags kabinett har du fra før av? dette har relevans for om du kan håpe på å oppnå <30dB-målsetningen din.

Lenke til kommentar

Ja, prisen på DDR2 er så lav nå at det er tullete å velge noe annet. Innen du skal oppgradere til noe annet så er DDR3 mye billigere. Litt av samme greia med skjermkort, de som kjøper det dyreste og beste med en gang det kommer kaster penger rett i dass fremfor å velge det nest beste til halve prisen og så heller oppgradere litt oftere...

Velg et av lian li-kabinetta du, jeg ville nok helst anbefalt et P182, men det er jo greit å bruke noe av det man har fra før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...