cnon Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) på treningsforum.no finner jeg denne banneren jeg er sikkert blind, men jeg finner ikke dette tilbudet på hjemmesidene til proteinfabrikken. kan noen hjelpe meg? Endret 4. desember 2008 av cnon Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Enda mer interessant er dette: Jeg bare lurer på om man får 25% rabatt på toppen av dette for de som har rabattkort. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 3 kg med Whey Tech til 499,- gir 66 serveringer. Vil ikke akkurat si det er ekstremt billig. 6 shakes "gratis" ved kjøp av varer til over 1000,- er en grei bonus, da de fleste faktisk kjøper for over dette beløpet når de handler på PF. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 disse proteinshakene er en fin bonus, jeg har smakt de, de er ikke så aller verst, og 500 ml per flaske så blir det en god bonus for et par dager fremover. det er masse karbohydrater samt protein i de. det er ca 62,5 g karbs og 52 g protein i de. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 3 kg med Whey Tech til 499,- gir 66 serveringer. Vil ikke akkurat si det er ekstremt billig. 6 shakes "gratis" ved kjøp av varer til over 1000,- er en grei bonus, da de fleste faktisk kjøper for over dette beløpet når de handler på PF. nei, de er dyrere, men gud så mye bedre det er Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Vet må ikke helt. Denne "ferdigsydde" drinken fra PF i sjokolade smaker flytende sjokoladepudding. Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Legg merke til at utløpsdatoen på de ferdige greiene som er på tilbud er 14 februar, så ikke hamstre opp for mange. Lenke til kommentar
War Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Her slenger dem snart-utgåtte varer på oss som bonus og itillegg kaller det protein shake når det er mer karbohydrater. Blir heller nesten en måltidserdtatter Lenke til kommentar
Robols Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Enda mer interessant er dette: Jeg bare lurer på om man får 25% rabatt på toppen av dette for de som har rabattkort. Synes det var litt rart. Bestilte for over 1000,- men fikk ikke med dette Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Enda mer interessant er dette: Jeg bare lurer på om man får 25% rabatt på toppen av dette for de som har rabattkort. Synes det var litt rart. Bestilte for over 1000,- men fikk ikke med dette Det var litt merkelig. du burde ha brukt kommentarfeltet når du bestilte for å påminne de om dette. Uansett, jeg er sikker på at hvis du sender de en e-post og klager så vil de sende deg dette. bare send en e-post. Lenke til kommentar
Robols Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Ja, kunne ha gjort det. Men skal sende en e-post og høre hva de sier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå