Martin-Vb Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Jeg lurte på hvilket spill jeg burde ønske meg til jul av disse spillene Mirror's Edge, Left 4 dead og fallout 3. Endret 5. desember 2008 av Martin-Vb Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Ønsk deg alle 3, så ser du på julaften hva som sjer Endret 4. desember 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Fallout 3 er veldig bra Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Left4dead soleklart. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Skal vi bestemme det for deg da eller? Les anmeldelser og se videoer. Det er liten hjelp i ubegrunnede forslag fra forumbrukere. Hvis du ikke kan bestemme deg, er det bare å ønske seg alle. Det er jo tre helt forskjellige spill. Endret 4. desember 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Vel talt, Sigurd. TC bør takke deg for et konstruktivt svar! Det eneste disse postene er gode for er å starte krangling mellom andre forumbrukere. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Fallout 3 er veldig bra Støtter denne . Har selv storkost meg med spillet . Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Julegave. En post med mye bra innhold! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Julegave. 1+ postcount.. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Julegave. 1+ postcount.. Dagens ungdom . Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg ville nok gjort som min navnebror over her! Lest litt anmeldelser ovs.. Desverre holder ikke ett av disse for meg, så setter Fallout 3 på ønskelisten, og kjøper meg Mirrors Edge selv! også gears, Fable og Dead Space.. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Fallout 3 får du mest spilletid med. Mirrors edge er vell så som så, enten liker du det eller så gjør du det ikke. Spill demoen ett par ganger før du bestemmer deg. Left 4 dead ville jeg nå hatt på pc om du har en pc som duger til gaming med tanke på maps osv. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Ranger spillene etter hva du ønsker deg mest Lenke til kommentar
Steina Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Julegave. 1+ postcount.. Dagens ungdom . Ja, du kan bare begynne å grue deg til du også blir en. Men det skrives faktisk "julegave" da, ikke "jule gave". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå