Galexon Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Irriterende funksjon som vel finnes i de fleste laptoper, at ved å tappe fingeren på touchpaden, trykker man venstre muse-klikk. Irriterende når jeg sitter og surfer, for plutselig trykker jeg meg inn på ting jeg egentlig ikke hadde interesse av. Så derfor lurer jeg på om det er noen der ute som kan hjelpe meg med å skru av denne funksjonen, slik at den ikke plager meg mer. Forferdelig irriterende. På forhånd takk for hjelpen! Lenke til kommentar
M-J Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 hvordan pc har du? på min acer5720 kan jeg skur av dette på museinnstilingen på kontrollpanel Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 hvordan pc har du? på min acer5720 kan jeg skur av dette på museinnstilingen på kontrollpanel Acer Aspire 5930G Lenke til kommentar
M-J Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 sjekket på kontrollpanel > mus > tapping? Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Når jeg trykker kontrollpanel > mus så kommer det noe som heter "Synaptics pekeenhet", og jeg finner ikke den aktuelle instillingen for å fjerne det:S Det er så irriterende... I går sendte jeg en mail før den var ferdig, pga den funksjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå