Howard Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Aquavision lanserer den første vanntette 40-tommeren med full HD-støtte. Les mer Lenke til kommentar
War Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Edit: Trenger ikke vindusvisker For å unngå at fukt og damp samler seg på skjermen, er selve skjermen oppvarmet. Endret 4. desember 2008 av War Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hm... Jeg skulle hatt en sånn hvis det viser seg den kan monteres utendørs på vinterstid. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 I dusjen er den upraktisk, men i badekar er det litt bedre. Men likevel man har jo en i stuen uansett. Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 "Bildet viser en av de mindre modellene fra Aquavision" Hun var da ikke så liten? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Slår meg som noe meningsløst, men det er vel sikkert noen som ser på TV på badet... AtW Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Har du ikke sett amerikanske filmer? :O Det er ofte noen som ser på TV i badekaret Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Edit: Trenger ikke vindusviskerFor å unngå at fukt og damp samler seg på skjermen, er selve skjermen oppvarmet. Hmm. Sikkert belegg på skjermen som gjør at vannen preller av lett. Nano Tek. Endret 4. desember 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Ingen som vet noe om pris a? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Pris: Dyrt. Det er da bare å gjøre seg fort ferdig på badet hvis man ikke klarer seg uten TV i noen minutter. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Hvis man virkelig har penger, så kan jo dette være et attraktivt produkt å ha på badet. Hvor behagelig må det vel ikke være å bare ligge i badekaret, fylt med godt varmt vann, og se på tv samtidig? Jeg savner i alle fall underholdning når jeg ligger i badekaret. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Pris: Dyrt. Det er da bare å gjøre seg fort ferdig på badet hvis man ikke klarer seg uten TV i noen minutter. det er jo godt å ligge 2 timer i badekaret å se på en god film:) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Musikk eller radio kunne eg tenkt meg på badet, men ein 42 tommer stor TV? Nope. @Rulator: Då ligg eg heller i sofaen, mykje meir komfortabelt, med stereoanlegg og alt. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Pris: Dyrt. Det er da bare å gjøre seg fort ferdig på badet hvis man ikke klarer seg uten TV i noen minutter. det er jo godt å ligge 2 timer i badekaret å se på en god film:) Nei, det er det ikke. En sofa er myk og fin, mens et badekar er hardt og glatt. Tenk også på alle rumpene som har ligget der før deg. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 tja ok kan vel kanskje si meg enig, men det er hvis vi skulle hatt tv på badet. Hadde den dekt døra:) Lenke til kommentar
Steina Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Nei, det er det ikke. En sofa er myk og fin, mens et badekar er hardt og glatt. Tenk også på alle rumpene som har ligget der før deg. Eh, hæ? Var du seriøs nå? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Da burde du enten dra på butikken og kjøpe deg badebukser, eventuelt slutte å slippe inn hele nabolaget inn på badet. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Nabolaget? Det er vel stort sett min egen familie jeg sikter til. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Ååja, det skjønte jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg