Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Min Netcom intenett tilkobling er ikke nede!

Anbefalte innlegg

Det stemmer at enkelte fortsatt har aksess. Det er her snakk om 600-700 av de 50.000 kundene som fortsatt har det. Hvor lenge dette kommer til å vare vet jeg ikke

Rollins

Hvordan vet du dette? Er det fakta? Hvorfor har det fåtall av oss tilgang da? Er vi VIP eller?

Håper at de glemmer å legge ned tilgangen min.

Det er noen få som har det igjen da det var noen som ble rullet tilbake da man stengte 2 dager for tidlig. Disse vil også bli slettet i løpet av kort tid. Vet det for en fact, da jeg jobber med det.

Rollins

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Både på min PC og hos de hjemme fungere 151519111 utmerket ennå. Fikk nettopp regning som gjaldt frem til 5. april... Så her går alt som før :smile:

Men hvorfor legge ned ?

Med de prisene burde de ha kapret maaange flere kunder, bare de hadde markedsført tjenesten noen hakk høyere!

Utrolig kjipt at de legger den ned :grumpy:

Lenke til kommentar
Både på min PC og hos de hjemme fungere 151519111 utmerket ennå. Fikk nettopp regning som gjaldt frem til 5. april... Så her går alt som før :smile:

Men hvorfor legge ned ?

Med de prisene burde de ha kapret maaange flere kunder, bare de hadde markedsført tjenesten noen hakk høyere!

Er forsåvidt enig med deg der. Men de som sitter på markedsbeslutningene har bestemt at dette ikke er en kjernevirksomhet. Men, vi skal fortsatt tilby den samme internettoppkoblingen via gsm/gprs nettene.

Rollins

Lenke til kommentar

Det var det. Nå er Netcom internett historie for meg. Det ble slutt med morroa i dag tidlig. :(

Nå bruker jeg Tiscale Freesurf som koster 13 øre pr. min. Det billigste når en ikke velger forhåndsbetaling, fast beløp i mnd.

Tele2 koster med 11.5 øre pr. min. hvis en velger å bruke dem som fasttelefonleverandør også. Hvis ikke koster Tele2 13.5 øre pr. min.

Bare jeg kunne ta meg råd til å legge inn bredbånd. :grumpy::lol:

Lenke til kommentar

Men hvorfor legge ned ?

Hvordan går det med Netcom internettoppkoblingen din i dag da? :D

Lenke til kommentar
Fjern alle de utropstegna med en gang. En punktum er nok.

Hvor er regelen at det ikke er lov med et utropstegn?

Årsaken til at jeg får flere tegn er at jeg sliter med med mitt trådløse tastatur. Jeg får doble og fler etter hverandre hvis jeg ikke passer på.

Om du bruker mange utropstegn og spørsmålstegn blir du ikke sett på som seriøs. Unngå å bruke mer enn ett spørsmålstegn eller utropsrtegn, og ikke sett utropstegn og spørsmålstegn rett etter hverandre.

tatt fra nettieketten her på forumet. og du har vel "backspace" du som alle oss andre?

Så ikke dette før nå, men juliussen har helt rett.

Lenke til kommentar

Men hvorfor legge ned ?

Hvordan går det med Netcom internettoppkoblingen din i dag da? :D

Fungerer fint ennå!

Not! I dag var det slutt :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...