thoering Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 ADSL = Drømmeland her hvor jeg bor Stakkars bonde lol Så frekt. Jeg bor også et sted hvor jeg ikke får ADSL, er ikke bonde fordi. Ikke le din bortskjemte gutt! :-? Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Unnskyld da, det var ment som en spøk. Smekk på en satelittparabolting på taket på loven (igjen en spøk) og få dere satelittbredbånd da vel! Bedre enn ISDN, det er iallefall noe dritt Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 ADSL = Drømmeland her hvor jeg bor Stakkars bonde Jeg sier: "Bredbånd til hele folket" Det skal ikke være forskjell på oss, og hvor vi bor, om man bor i byen eller på bondelandet. Bredbånd skal være en rettighet for alle i Norge. Regjeringen og Stortinget burde gjøre noe med det, slik at de selskapene som leverer dette ikke skulle tenke på bare fortjeneste fra første året. Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 Dette er den niende dagen med Netcom 8) Håper at de ikke sender meg regningen siden de har "lagt ned driften" Lenke til kommentar
Lucky$ Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Netcom internetten min (ISDN) fungerer fortsatt utmerket Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 10. april 2003 Forfatter Del Skrevet 10. april 2003 Dette er som en dagbok. Datoen er 10 april. Jeg har fremdeles tilgang til Netcom. :wink: Lenke til kommentar
Lucky$ Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Dette er som en dagbok. Datoen er 10 april. Jeg har fremdeles tilgang til Netcom. :wink: Me har tydelivis vært gode kunder siden de vil beholde oss til siste slutt :smile: Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 btw Foxtrot, avataren din er for stor, max 50x50 :wink: Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 10. april 2003 Forfatter Del Skrevet 10. april 2003 btw Foxtrot, avataren din er for stor, max 50x50 :wink: Det er allerede gjort. Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 21. april 2003 Forfatter Del Skrevet 21. april 2003 Jeg bare ler jeg Har fremdeles Netcom internett-tilgang 21 dager etter at de "stengte" tjenesten sin. Internettsurfingen går kanskje litt tregere nå enn før, men det gjør ingen ting. Er jeg den eneste som har tilgang på internett gjennom Netcom? Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Det er rart å ha internett-tilkoblingen i orden hos Netcom når de la den ned den 1 april. Jeg er vel heldig så lenge.Er det flere som har sin Netcom intenett-tilkobling i orden? Få se hvor lengee jegg har den. Jeg skal si i fra når den er nede hos meg. Kanskje det var ein aprilsøk? Lenke til kommentar
Lucky$ Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Jeg bare ler jeg Har fremdeles Netcom internett-tilgang 21 dager etter at de "stengte" tjenesten sin.Internettsurfingen går kanskje litt tregere nå enn før, men det gjør ingen ting. Er jeg den eneste som har tilgang på internett gjennom Netcom? Har fortsatt tilgang eg også Lenke til kommentar
patman81 Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Vilket oppkoblingsnr. bruker dere da? Om det er 23890011, så er det fortsatt tilgjengelig. Men det er fakturert av Telenor og er vanlig norgestakst. Lenke til kommentar
rollins Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Det stemmer at enkelte fortsatt har aksess. Det er her snakk om 600-700 av de 50.000 kundene som fortsatt har det. Hvor lenge dette kommer til å vare vet jeg ikke Rollins Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 22. april 2003 Forfatter Del Skrevet 22. april 2003 Eg bruker nr: 151519111 Jeg bruker også det samme nummeret som deg :wink: Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 22. april 2003 Forfatter Del Skrevet 22. april 2003 Det stemmer at enkelte fortsatt har aksess. Det er her snakk om 600-700 av de 50.000 kundene som fortsatt har det. Hvor lenge dette kommer til å vare vet jeg ikke Rollins Hvordan vet du dette? Er det fakta? Hvorfor har det fåtall av oss tilgang da? Er vi VIP eller? Håper at de glemmer å legge ned tilgangen min. Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Jeg sier: "Bredbånd til hele folket" Det skal ikke være forskjell på oss, og hvor vi bor, om man bor i byen eller på bondelandet. Bredbånd skal være en rettighet for alle i Norge. Regjeringen og Stortinget burde gjøre noe med det, slik at de selskapene som leverer dette ikke skulle tenke på bare fortjeneste fra første året. Og hvem hadde du tenkt skulle betale for å få 100% bredbåndsdekning i Norge? Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 Jeg sier: "Bredbånd til hele folket" Det skal ikke være forskjell på oss, og hvor vi bor, om man bor i byen eller på bondelandet. Bredbånd skal være en rettighet for alle i Norge. Regjeringen og Stortinget burde gjøre noe med det, slik at de selskapene som leverer dette ikke skulle tenke på bare fortjeneste fra første året. Og hvem hadde du tenkt skulle betale for å få 100% bredbåndsdekning i Norge? Oljefondet? :o Lenke til kommentar
DevN Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Dere som har sjekket for ADSL, sjekk SDSL (www.sdsl.no) Har Catch SDSL 2 mbit, det var ikke utbygd for SDSL her, men så sendte vi en mail til SDSL og de bygde ut. Det var kun vi fra denne sentralen som sendte mail. Så sier bare: "SDSL er best, ingen protest!" Desverre for di som er ute etter en del lavere priser, SDSL 1 mbit er det laveste og ligger på 999,- Men lykke til med bredbåndsforhåpningen! Det var jo et parti (senterpartiet?) som lovte et år hvis de stemte på de: "Bredbånd til alle!" Stemte dere på det partiet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå