Foxtrot Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Det er rart å ha internett-tilkoblingen i orden hos Netcom når de la den ned den 1 april. Jeg er vel heldig så lenge. Er det flere som har sin Netcom intenett-tilkobling i orden? Få se hvor lengee jegg har den. Jeg skal si i fra når den er nede hos meg. Lenke til kommentar
snorre-j Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 hvilket nr. ringer du??? Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 5. april 2003 Forfatter Del Skrevet 5. april 2003 hvilket nr. ringer du??? Jeg ringer 151519111 (ISDN) Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Fjern alle de utropstegna med en gang. En punktum er nok. Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 5. april 2003 Forfatter Del Skrevet 5. april 2003 Fjern alle de utropstegna med en gang. En punktum er nok. Det er helt greit det. Er du ? Lenke til kommentar
snorre-j Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 det gjør jeg og. men jeg får feil 676: Telefonlinjen er opptatt Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 5. april 2003 Forfatter Del Skrevet 5. april 2003 Fjern alle de utropstegna med en gang. En punktum er nok. Hvor er regelen at det ikke er lov med et utropstegn? Årsaken til at jeg får flere tegn er at jeg sliter med med mitt trådløse tastatur. Jeg får doble og fler etter hverandre hvis jeg ikke passer på. Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 5. april 2003 Forfatter Del Skrevet 5. april 2003 det gjør jeg og. men jeg får feil 676: Telefonlinjen er opptatt Da er jeg vel bare heldig da. 8) Lenke til kommentar
bekkelund Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Fjern alle de utropstegna med en gang. En punktum er nok. Hvor er regelen at det ikke er lov med et utropstegn? Årsaken til at jeg får flere tegn er at jeg sliter med med mitt trådløse tastatur. Jeg får doble og fler etter hverandre hvis jeg ikke passer på. Om du bruker mange utropstegn og spørsmålstegn blir du ikke sett på som seriøs. Unngå å bruke mer enn ett spørsmålstegn eller utropsrtegn, og ikke sett utropstegn og spørsmålstegn rett etter hverandre. tatt fra nettieketten her på forumet. og du har vel "backspace" du som alle oss andre? Lenke til kommentar
snorre-j Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 det gjør jeg og. men jeg får feil 676: Telefonlinjen er opptatt Da er jeg vel bare heldig da. 8) ja.. Tviler på at jeg finner noen andre som er like billige og brae. Har både Telenor Frisurf og Tele2 gratisabb. men ingen av dem kan måle seg med stabiliteten (og prisen) til netcom. Bevis her Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 5. april 2003 Forfatter Del Skrevet 5. april 2003 det gjør jeg og. men jeg får feil 676: Telefonlinjen er opptatt Da er jeg vel bare heldig da. 8) ja.. Tviler på at jeg finner noen andre som er like billige og brae. Har både Telenor Frisurf og Tele2 gratisabb. men ingen av dem kan måle seg med stabiliteten (og prisen) til netcom. Bevis her Jeg er for min del drit lei ISDN. Jeg vil ha ADSL fra NextGenTel. 1024 Kbps Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Både Tiscali og BGnett har greie priser. Men alt er billigere enn Telenor syns nå jeg. Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 5. april 2003 Forfatter Del Skrevet 5. april 2003 Både Tiscali og BGnett har greie priser. Men alt er billigere enn Telenor syns nå jeg. BGNett er helt sikkert greit, men jeg er på nettet uregelmessig så å betale en fast sum i mnd. er ikke sikkert den beste løsningen for meg. De telleskrittene som iblandt overskrider den faste summen blir kanskje dyre. Med bredbånd vil det bli andeledes. Da kan jeg være logget på hele tiden. Lenke til kommentar
snorre-j Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 ADSL = Drømmeland her hvor jeg bor Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 Nå har jeg hatt Netcom internett-koblingen min i 7 dager på overtid. Netcom la ned internetttilgangen til "alle" sine kunder den 1april, men ikke meg Det er litt spennende å se hvor lenge jeg kan logge på der. Er det flere som er like heldig som meg? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Les signaturen min. den er et utdrag fra nettiketten. Lenke til kommentar
eddott Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Netcom internett-tilkoblingen fungerer fortsatt fint hos meg også. Kobler til med analogt modem. Måtte det bare vare og vare og vare ... Vil virklig savne den når den forsvinner. :-( Lenke til kommentar
Herren Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Fjern alle de utropstegna med en gang. En punktum er nok. Må bare minne om at det heter ett punktum. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 ADSL = Drømmeland her hvor jeg bor Stakkars bonde Lenke til kommentar
thoering Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Fjern alle de utropstegna med en gang. En punktum er nok. Og religion staves r-e-l-i-g-i-o-n (ikke for å være frekk, bare siden du er moderator, tenkte jeg det var greit å være fri for stavefeil i signaturen). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå