Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Problemer med penis...

Gjest småredd

Anbefalte innlegg

Gjest småredd

Hei; jeg vil spørre her først før jeg går videre med det;

For omtrent en månedstid siden begynte jeg å merke at det svidde litt når jeg pissa. Men jeg tenkte at det ikke var klamydia siden alle jeg har ligget med var enten jomfru, eller så var jeg den andre personen de hadde ligget med.

Dette er egentlig ikke min største bekymring for øyeblikket.

For 3 måneders tid tilbake så merket jeg en bitteliten "vannblemme" innerst på penisskaftet, på størrelse med en svært liten føflekk. Det som var annerledes fra en vannblemme var at den var ikke så blank, og når jeg klemte på den tøt det ut noe som ligna på hvitt verk. Og frem til to ukers tid siden har den vært sånn, litt liten.

Så våknet jeg en dag og den var blitt en slags kul og rød. Jeg klemte hardt på den og det tøt ut mer av dette raret. Jeg brukte en pinsett for å få ut altsammen, og da rev jeg visst av den hvite "blemma", du vet det som hindrer vannet i en blemme av å renne ut...

nå har jeg et sår der jeg kan i ny og ne presse på og det kommer så vidt litt sånn rar ting. Hva er dette?

Problem to;

Nå har jeg akkurat kommet ut av dusjen, og vasket penishodet for å fjerne eventuel smegma;

da jeg går ut ser jeg at det virker som det faller av et tynt lag med hud på penishodet. Noen steder er plutselig blitt mer rød rosa enn andre, og det ser ut som hud som faller av. Hjelp? Hva er dette?

Jeg er skeptisk på å gå til legen ettersom fastlegen min er kvinne;

og så aner jeg ikke heller hvordan jeg bestiller legetime.

Er det noen som kan hjelpe meg med å finne ut hva dette er?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Om du bare har opplevd sviinga en gang eller to så er det nok ikke noe å bekymre deg for

2. Høres ut som en betent talgkjertel, det er normalt

3. Den kan noen andre svare på, jeg har null peiling, og gidder ikke gjette

Ang. kontakte lege, så er det ikke verre enn å ringe legen din, evnt. legekontoret. Og hun er lege, hun har sikkert sett såpass mye rart i sitt liv at du ikke trenger være flau

Lenke til kommentar
For omtrent en månedstid siden begynte jeg å merke at det svidde litt når jeg pissa. Men jeg tenkte at det ikke var klamydia siden alle jeg har ligget med var enten jomfru, eller så var jeg den andre personen de hadde ligget med.

Hvis du er den 2. de har ligget med så lurer jeg på hvordan du kan være så sikker på at du ikke har fått klamydia? (Eller andre kjønnssykommer)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...