runebry Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 På min arbeidsplass har vi akkurat innført "trådløs bedrift", og alle de gode gamle telefonene har blitt kastet ut. For meg medfører dette en interessant problemstilling: Tidligere hadde jeg et kjekt lite lys utenfor kontoret når jeg var opptatt i telefonen. Lyset skrudde seg på når jeg tok av røret, og slukket når jeg la på. Dette fungerte glimrende som et varsel for de som måtte banke på at jeg var opptatt. Dette fungerer selvsagt ikke lenger Nå lurer jeg på om noen vet om en tilsvarende løsning for mobiler? En dings jeg kan koble til f.eks. via bluetooth, og som lyser e.l. når jeg bruker telefonen. Har kikket på steder som ebay, men uten resultat... Ville satt stor pris på om noen har et tips om dette! Skulle tro jeg ikke var eneste med dette behovet?? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Er usikker på korleis systemet du hadde var laga til, men det enklaste for deg trur eg hadde våre å kjøpe en mobil fasttelefon og montere ein brytar på røret slik at lyset slår seg på når du løfter av røret. Her er eit eksempel på ein mobil fasttelefon Lenke til kommentar
runebry Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Er usikker på korleis systemet du hadde var laga til, men det enklaste for deg trur eg hadde våre å kjøpe en mobil fasttelefon og montere ein brytar på røret slik at lyset slår seg på når du løfter av røret. Her er eit eksempel på ein mobil fasttelefon Har vært inne på tanken på dette; en del av kontorene har noe tilsvarende denne, men jeg er en del på farten i jobbsammenheng, og trenger en MOBIL mobil... Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Er usikker på korleis systemet du hadde var laga til, men det enklaste for deg trur eg hadde våre å kjøpe en mobil fasttelefon og montere ein brytar på røret slik at lyset slår seg på når du løfter av røret. Her er eit eksempel på ein mobil fasttelefon Har vært inne på tanken på dette; en del av kontorene har noe tilsvarende denne, men jeg er en del på farten i jobbsammenheng, og trenger en MOBIL mobil... flytte over sim kort/ ha to sim kort? Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 En bryter inne på kontoret (koblet til ei lita lampe utenfor døra) som du kan slå av og på? Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Det enkle er ofte det beste - ikke verdens største problem å flippe en bryter når man sitter opptatt, er det? Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Det enkle er ofte det beste - ikke verdens største problem å flippe en bryter når man sitter opptatt, er det? Så glemmer man å flippe den tilbake? Litt lettere med noe koblet til tlf da, så du slipper å trykke på en bryter hver gang du tar tlf! Endret 10. desember 2008 av Applebee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå