tibbs Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Har installert Flight Simulator 2002Pro på maskina som kjøres under Windows 2000. Problemet er at jeg ikke får joysticken (Microsoft Sidewinder Force Feedback Pro) til å fungere. I kontrollpanel står det at den er installert og at den fungerer, men den fungerer altså ikke i FS 2002. Lenke til kommentar
tibbs Skrevet 22. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2002 Har nå hørt at denne versjonen av Microsofts Sidewinder ikke er kompatibel med FS2002. Så nå går ikke deres egne produkter sammen lenger heller. Ergo : HOLD DERE LANGT UNNA MICROSOFTS HARDWAREPRODUKTER !!!!!!! Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 Holde seg langt unna M$ sine hardware produkter? Hva skal en bruke da? Jeg har prøvd alt mulig av spill HW, og det eneste som duger er M$ sine ting. Har Force Feedback rattet dems (svinaktig bra), Sidewinder precision Pro stikke (nydelig sak), Sidewinde gamepad (beste PC paden ever!) og Sidewinder GameVoice (skjønner ikke åssen jeg klarte meg i multiplayer før jeg fikk den!) :smile: Greit jeg jamnt over ikke liker M$, men noen ganger har man bare ikke noe valg.. hehe. Lenke til kommentar
tibbs Skrevet 24. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2002 Når det gjelder Microsoft og deres totale arroganse overfor kundene kan man ikke gjöre annet. Oppfordrer derfor alle til å ikke kjöpe Microsofts Hardwareprodukter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå