StoryOfTheYear Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg har blåmerke på puppen Lenke til kommentar
OinkOink Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 *Blåse på pupp og slikke på nippel* Sorry, ble litt revet med da jeg skulle studere blåmerket. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Ja, bilde er vel å foretrekke dersom vi skal kunne være hjelpsomme med å stille en diagnose. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg har en katt Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Eg kan stille diagnose men da er det veldig viktig at jeg får bilde. for alt vi vet kan det være et alvorlig tilfelle av arharia baktaria som vil gjøre hele puppen din blå. send meg bilde så kan du være helt sikker på at alt er ok. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Slike random utbrudd kan du ta i Den nye Forumkaféen. Posten stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg