Steelfourth Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Typisk å finne sånne tråder når en faktisk sitter på ramma. :!: Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Gullkorn allerede.... Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Gullkorn allerede.... Aye Lenke til kommentar
treningsnarkoman Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jo, dette er eit gullkorn! Dritefølelsen blir bare heilt ekstrem når du har laptoppen framfor deg (i mitt tilfelle iMac 24") Dette vil eg anbefale alle! Har nå bora hull igjennom og følelsen vart ifra å vere 100% til å bli 350%!! A N B E F A L E S ! ! Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 noen ganger hvis jeg har vondt i magen og tror jeg blir sittende lenge, vasker hele laptopen med spray og kjøkkenrull veldig ofte da. Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Sitter på "ramma" akkurat nå. En tanke som streifet meg, hva om man glemmer å putte papir nedi første, hva om det plopper dovann på laptopen. Noen som vil kjøpe en "pent brukt" Macbook da? Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 da har du sykt svær dass eller liten rompe Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 pleide det før, men den lille laptopen vi hadde tok natta.. Aner ikke hvorfor. Nå har vi en gigantisk HP laptop.. 23" eller noe, altfor stort for meg, så jeg nøyer meg med iphone:) Lenke til kommentar
nety Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Sitter ikke på dass nå, bruker heller ikke ha med meg laptopen inn. Det jeg lurer på er hvor ofte det er lurt å vaske tastaturet/touchpadden? Hva brukest til å vaske med? hva vasker dere skjermen med? Har hatt min laptop siden august, og ikke vasket den en eneste gang. Bør jeg vær bekymret for hva som befinner seg på knappene? Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 ja hahha, husker jeg svarte åp en tråd her inne. "skriv nicket ditt med en kroppsdel" så var det folk som brukte tunga!! ble nesten dårlig av å tenke på det. Husk på alle gangene du kommer hjem fra å ha vært ute, tatt på håndtaket på tbanen, offentlig dørhåndtak, hilst på en som akkurat har pelt seg i ræva whatever og begynner å skrive på tastaturet når du kommer hjem. Så kan du legge sammen alle disse dagene fra august til nå og tenke deg hva som ligger på knappene Lenke til kommentar
nety Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 ja hahha, husker jeg svarte åp en tråd her inne. "skriv nicket ditt med en kroppsdel" så var det folk som brukte tunga!! Har heldigvis ikke svart på noen av de trådene, og bruker ikke annent enn fingrene til å skrive med. Men, siden jeg er den eneste brukeren av datamaskinen, er det ikke da bare bakterier som har kommet fra meg som samler seg på tastaturet? eller er det sånn at det kommer bakterier fra andre ting i nærheten? Lenke til kommentar
lain Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Folk i dag vasker seg syke. Greit med personlig hygene, men trenger ikke være paranoid for det. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 var den mynta på meg? slikk ett offentlig dørhåndtak, bit negler, slikk på tastaturet samma for meg. Men jeg skal IKKE ha i meg andres rompebakterier det er helt sikkert. Lenke til kommentar
lain Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 det var en generel kommentar til tråden. og mener såklart ikke at du skal tørke deg i ræva med handa for så å spise sjokolade med den uten å vaske deg. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 men du er enig i at en ting som tastatur kan vaskes regelmessig uten å tenke på å bli syk av renslighet? spesielt om man har med laptopen på do? Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg synes det heller er snakk om at man bør klare 2 minutters pause fra pcen altså. SÅ sinnsykt viktig er det vel ikke å sjekke forumet? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Ofc! Jeg kan jo ikke be groupen min vente på meg fordi jeg skal drite hvis jeg er i heroic eller raid :O XD Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg synes det heller er snakk om at man bør klare 2 minutters pause fra pcen altså. SÅ sinnsykt viktig er det vel ikke å sjekke forumet? Det var heller ikke spørsmålet, spørsmålet var om det var syklig renslighet å vaske tastaturet på keyboardet etter at du har tørka deg i ræva med lit papir imellom og tatt på det. Jeg synes ikke det. Og med tanke på alle gangene jeg har lest bak på shampo flasker på do, må jeg si at det er digg å ha laptop der. litt mer innhold kan du si Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg synes det heller er snakk om at man bør klare 2 minutters pause fra pcen altså. SÅ sinnsykt viktig er det vel ikke å sjekke forumet? Det var heller ikke spørsmålet, spørsmålet var om det var syklig renslighet å vaske tastaturet på keyboardet etter at du har tørka deg i ræva med lit papir imellom og tatt på det. Jeg synes ikke det. Og med tanke på alle gangene jeg har lest bak på shampo flasker på do, må jeg si at det er digg å ha laptop der. litt mer innhold kan du si Har du aldri hørt om tegneserier? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå