Gå til innhold

Har du med pc,n på do?

Tissetassen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

pleide det før, men den lille laptopen vi hadde tok natta.. Aner ikke hvorfor. Nå har vi en gigantisk HP laptop.. 23" eller noe, altfor stort for meg, så jeg nøyer meg med iphone:)

Lenke til kommentar

Sitter ikke på dass nå, bruker heller ikke ha med meg laptopen inn.

Det jeg lurer på er hvor ofte det er lurt å vaske tastaturet/touchpadden? Hva brukest til å vaske med? hva vasker dere skjermen med?

Har hatt min laptop siden august, og ikke vasket den en eneste gang. Bør jeg vær bekymret for hva som befinner seg på knappene?

Lenke til kommentar

ja hahha, husker jeg svarte åp en tråd her inne. "skriv nicket ditt med en kroppsdel" så var det folk som brukte tunga!! ble nesten dårlig av å tenke på det. Husk på alle gangene du kommer hjem fra å ha vært ute, tatt på håndtaket på tbanen, offentlig dørhåndtak, hilst på en som akkurat har pelt seg i ræva whatever og begynner å skrive på tastaturet når du kommer hjem. Så kan du legge sammen alle disse dagene fra august til nå og tenke deg hva som ligger på knappene :)

Lenke til kommentar
ja hahha, husker jeg svarte åp en tråd her inne. "skriv nicket ditt med en kroppsdel" så var det folk som brukte tunga!!

Har heldigvis ikke svart på noen av de trådene, og bruker ikke annent enn fingrene til å skrive med. Men, siden jeg er den eneste brukeren av datamaskinen, er det ikke da bare bakterier som har kommet fra meg som samler seg på tastaturet? eller er det sånn at det kommer bakterier fra andre ting i nærheten?

Lenke til kommentar
Jeg synes det heller er snakk om at man bør klare 2 minutters pause fra pcen altså. SÅ sinnsykt viktig er det vel ikke å sjekke forumet? :p

Det var heller ikke spørsmålet, spørsmålet var om det var syklig renslighet å vaske tastaturet på keyboardet etter at du har tørka deg i ræva med lit papir imellom og tatt på det. Jeg synes ikke det. Og med tanke på alle gangene jeg har lest bak på shampo flasker på do, må jeg si at det er digg å ha laptop der. litt mer innhold kan du si

Lenke til kommentar
Jeg synes det heller er snakk om at man bør klare 2 minutters pause fra pcen altså. SÅ sinnsykt viktig er det vel ikke å sjekke forumet? :p

Det var heller ikke spørsmålet, spørsmålet var om det var syklig renslighet å vaske tastaturet på keyboardet etter at du har tørka deg i ræva med lit papir imellom og tatt på det. Jeg synes ikke det. Og med tanke på alle gangene jeg har lest bak på shampo flasker på do, må jeg si at det er digg å ha laptop der. litt mer innhold kan du si

Har du aldri hørt om tegneserier?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...