Gå til innhold

Har du med pc,n på do?

Tissetassen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm den ser jeg ikke helt. de fleste har med seg mobil på dass også, eller legger du den utenfor før du går inn? og hva med tannbørste handkleder osv. alle er tilskueere når du driter. føler ikke at det er så veldig ekkelt. er ikke snakk om å bæsje på pcn hellerq

Lenke til kommentar
Hei, er det noen andre som tar med deg pc,n på do? Må jo ha bærbar da. Jeg tar ivartfall med min når jeg skal drite :)

Er nok avhengig av hvilke "aktiviteter" som skal gjennomføres :whistle: neida...

Emm, jeg bruker no å ta pcn med meg når jeg sitter på msn eller lignende. Er da ingen som hvet hva jeg holder på med.

Lenke til kommentar
Hei, er det noen andre som tar med deg pc,n på do? Må jo ha bærbar da. Jeg tar ivartfall med min når jeg skal drite :)

Har ein iMac 24" ved dassen eg! Meir hygenisk og lettere å tørke seg!

Vi hadde engang en stasjonær Mac Pro på et rom vedsidenav dassen.

Endte med at vi boret hull mellom dassen og rommet der Mac Proen stod, kjøpte noe plexiglass for litt isolasjon (vil ikke ha dritelukt på det rommet)

Satte til en skjerm, tastatur og mus på dassen, og enda et sett med tastatur og mus på andre siden, vi switchet mellom skjermer når vi skulle drite. Det var ganske heftig med 23" på dassen.

Mange gode dritestunder i minnet mitt :)

Lenke til kommentar

Endte med at vi boret hull mellom dassen og rommet der Mac Proen stod, kjøpte noe plexiglass for litt isolasjon (vil ikke ha dritelukt på det rommet)

Satte til en skjerm, tastatur og mus på dassen, og enda et sett med tastatur og mus på andre siden, vi switchet mellom skjermer når vi skulle drite. Det var ganske heftig med 23" på dassen.

Dette må eg skaffe meg altså!!

EDIT: Ringte nettopp til ein fyr som skulle bore hull i veggen som fjell gjorde!

EDIT: Gleder meg til eksklusive dritestunder!

Endret av treningsnarkoman
Lenke til kommentar

Dette må eg skaffe meg altså!!

EDIT: Ringte nettopp til ein fyr som skulle bore hull i veggen som fjell gjorde!

EDIT: Gleder meg til eksklusive dritestunder!

Hørtes koselig ut, synd jeg ikke har råd.

Lenke til kommentar

Men jeg håper mange her gjør som meg, bruker spritrens hver dag på tastaturet. Har lest skumle ting om datatastatur og mus.

De selger noe lignende greier på Elkjøp har jeg sett, det er ganske effektivt (mine tastatur har en tendens til å gulne littegrann pga. tobakk). Anbefales jo spessielt til de som er bakteriefriker, eller bare vil ha et rent og pent tastatur :) Jeg har jo Mac så jeg er nøye med å ha alt rent.

Det lukter ikke så verst heller.

Lenke til kommentar
Men nå har jo man laptoppen på fanget, og man har buskene nede.

Også skal jo man tørke seg også. Man tar på PC'en før man vasker seg på hendene.

Vet ikke status på dine lår, men mine er rene. Og rekkefølgen er vel:

1. Trekke ned buksene

2. Sette seg ned og legge laptoppen på fanget

3. Drite (kansje litt mer konsentrert gass blir blåst gjennom laptoppen)

4. Legge bort PCen

5. Tørke seg

6. Vaske hendene

7. Plukke opp laptoppen

Personlig er jeg mer skeptisk til folk som går over en måned uten å vaske over mus/tastatur. Er mye farligerer det enn et dobesøk.

Endret av Anchan
Lenke til kommentar
Men nå har jo man laptoppen på fanget, og man har buskene nede.

Også skal jo man tørke seg også. Man tar på PC'en før man vasker seg på hendene.

Vet ikke status på dine lår, men mine er rene. Og rekkefølgen er vel:

1. Trekke ned buksene

2. Sette seg ned og legge laptoppen på fanget

3. Drite (kansje litt mer konsentrert gass blir blåst gjennom laptoppen)

4. Legge bort PCen

5. Tørke seg

6. Vaske hendene

7. Plukke opp laptoppen

Personlig er jeg mer skeptisk til folk som går over en måned uten å vaske over mus/tastatur. Er mye farligerer det enn et dobesøk.

Din metode er jo ganske akspeptabel.

Man tar på PC'en før man vasker seg på hendene.

Wow, SKUMMELT! Tror det er ganske mange flere bakterier på tastaturet ditt du behøver å bekymre deg over enn at du ikke har vaska deg på hendene etter et dobesøk!

Bakteriene i avføring hører til i avføring, og ikke på et tastatur, selv om et tastatur er ille. Men du har vel ikken oe i mot at det er bakterier fra dritt på tastaturet ditt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...