Tissetassen Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hei, er det noen andre som tar med deg pc,n på do? Må jo ha bærbar da. Jeg tar ivartfall med min når jeg skal drite Lenke til kommentar
StoryOfTheYear Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Ja, hvorfor skulle jeg ikke det! Personene jeg snakker med på msn trenger da ikke å vite noe som helst ^^ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Er jo temmelig lite hygienisk. Hvis jeg visste at noen jeg var hos hadde hatt pc'n på dass hadde jeg neppe brukt den. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Tja, viss dem har hatt pcn nedi dass så, men er vell ikkje akuratt der folk har den når dem tar den med seg der. Endret 4. desember 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Er nok mer enn som så. Lite delikat tanke å bruke en pc som noen andre har hatt med når de legger kabler. :-/ Lenke til kommentar
M-J Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 hmm den ser jeg ikke helt. de fleste har med seg mobil på dass også, eller legger du den utenfor før du går inn? og hva med tannbørste handkleder osv. alle er tilskueere når du driter. føler ikke at det er så veldig ekkelt. er ikke snakk om å bæsje på pcn hellerq Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Men nå har jo man laptoppen på fanget, og man har buskene nede. Også skal jo man tørke seg også. Man tar på PC'en før man vasker seg på hendene. Lenke til kommentar
Tissetassen Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg har en stol forran dassen da. Så pc,n står på en egen stol. Lenke til kommentar
Special P Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hei, er det noen andre som tar med deg pc,n på do? Må jo ha bærbar da. Jeg tar ivartfall med min når jeg skal drite Er nok avhengig av hvilke "aktiviteter" som skal gjennomføres neida... Emm, jeg bruker no å ta pcn med meg når jeg sitter på msn eller lignende. Er da ingen som hvet hva jeg holder på med. Lenke til kommentar
treningsnarkoman Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hei, er det noen andre som tar med deg pc,n på do? Må jo ha bærbar da. Jeg tar ivartfall med min når jeg skal drite Har ein iMac 24" ved dassen eg! Meir hygenisk og lettere å tørke seg! Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Typisk å finne sånne tråder når en faktisk sitter på ramma. Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hei, er det noen andre som tar med deg pc,n på do? Må jo ha bærbar da. Jeg tar ivartfall med min når jeg skal drite Har ein iMac 24" ved dassen eg! Meir hygenisk og lettere å tørke seg! Vi hadde engang en stasjonær Mac Pro på et rom vedsidenav dassen. Endte med at vi boret hull mellom dassen og rommet der Mac Proen stod, kjøpte noe plexiglass for litt isolasjon (vil ikke ha dritelukt på det rommet) Satte til en skjerm, tastatur og mus på dassen, og enda et sett med tastatur og mus på andre siden, vi switchet mellom skjermer når vi skulle drite. Det var ganske heftig med 23" på dassen. Mange gode dritestunder i minnet mitt Lenke til kommentar
treningsnarkoman Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Hei, er det noen andre som tar med deg pc,n på do? Må jo ha bærbar da. Jeg tar ivartfall med min når jeg skal drite Har ein iMac 24" ved dassen eg! Meir hygenisk og lettere å tørke seg! Vi hadde engang en stasjonær Mac Pro på et rom vedsidenav dassen. Endte med at vi boret hull mellom dassen og rommet der Mac Proen stod, kjøpte noe plexiglass for litt isolasjon (vil ikke ha dritelukt på det rommet) Satte til en skjerm, tastatur og mus på dassen, og enda et sett med tastatur og mus på andre siden, vi switchet mellom skjermer når vi skulle drite. Det var ganske heftig med 23" på dassen. Mange gode dritestunder i minnet mitt Dette må eg skaffe meg altså!! EDIT: Ringte nettopp til ein fyr som skulle bore hull i veggen som fjell gjorde! EDIT: Gleder meg til eksklusive dritestunder! Endret 4. desember 2008 av treningsnarkoman Lenke til kommentar
Tissetassen Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Hei, er det noen andre som tar med deg pc,n på do? Må jo ha bærbar da. Jeg tar ivartfall med min når jeg skal drite Har ein iMac 24" ved dassen eg! Meir hygenisk og lettere å tørke seg! Vi hadde engang en stasjonær Mac Pro på et rom vedsidenav dassen. Endte med at vi boret hull mellom dassen og rommet der Mac Proen stod, kjøpte noe plexiglass for litt isolasjon (vil ikke ha dritelukt på det rommet) Satte til en skjerm, tastatur og mus på dassen, og enda et sett med tastatur og mus på andre siden, vi switchet mellom skjermer når vi skulle drite. Det var ganske heftig med 23" på dassen. Mange gode dritestunder i minnet mitt Dette må eg skaffe meg altså!! EDIT: Ringte nettopp til ein fyr som skulle bore hull i veggen som fjell gjorde! EDIT: Gleder meg til eksklusive dritestunder! Hørtes koselig ut, synd jeg ikke har råd. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Man tar på PC'en før man vasker seg på hendene. Wow, SKUMMELT! Tror det er ganske mange flere bakterier på tastaturet ditt du behøver å bekymre deg over enn at du ikke har vaska deg på hendene etter et dobesøk! Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Men jeg håper mange her gjør som meg, bruker spritrens hver dag på tastaturet. Har lest skumle ting om datatastatur og mus. De selger noe lignende greier på Elkjøp har jeg sett, det er ganske effektivt (mine tastatur har en tendens til å gulne littegrann pga. tobakk). Anbefales jo spessielt til de som er bakteriefriker, eller bare vil ha et rent og pent tastatur Jeg har jo Mac så jeg er nøye med å ha alt rent. Det lukter ikke så verst heller. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg har snakket med dama på telefon når hun lå i badekaret, men det er ikke akkurat det samme... Lenke til kommentar
GlennLimos Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Men nå har jo man laptoppen på fanget, og man har buskene nede.Også skal jo man tørke seg også. Man tar på PC'en før man vasker seg på hendene. Vet ikke status på dine lår, men mine er rene. Og rekkefølgen er vel: 1. Trekke ned buksene 2. Sette seg ned og legge laptoppen på fanget 3. Drite (kansje litt mer konsentrert gass blir blåst gjennom laptoppen) 4. Legge bort PCen 5. Tørke seg 6. Vaske hendene 7. Plukke opp laptoppen Personlig er jeg mer skeptisk til folk som går over en måned uten å vaske over mus/tastatur. Er mye farligerer det enn et dobesøk. Endret 4. desember 2008 av Anchan Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Men nå har jo man laptoppen på fanget, og man har buskene nede.Også skal jo man tørke seg også. Man tar på PC'en før man vasker seg på hendene. Vet ikke status på dine lår, men mine er rene. Og rekkefølgen er vel: 1. Trekke ned buksene 2. Sette seg ned og legge laptoppen på fanget 3. Drite (kansje litt mer konsentrert gass blir blåst gjennom laptoppen) 4. Legge bort PCen 5. Tørke seg 6. Vaske hendene 7. Plukke opp laptoppen Personlig er jeg mer skeptisk til folk som går over en måned uten å vaske over mus/tastatur. Er mye farligerer det enn et dobesøk. Din metode er jo ganske akspeptabel. Man tar på PC'en før man vasker seg på hendene. Wow, SKUMMELT! Tror det er ganske mange flere bakterier på tastaturet ditt du behøver å bekymre deg over enn at du ikke har vaska deg på hendene etter et dobesøk! Bakteriene i avføring hører til i avføring, og ikke på et tastatur, selv om et tastatur er ille. Men du har vel ikken oe i mot at det er bakterier fra dritt på tastaturet ditt? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg snakker med kompissene mine samtidig som jeg pisser. Har hendt 5-8 ganger. Og jeg bruker og dra bærbaren til dass hvis det er noe stort på gang eller den står på og jeg skal lage pudding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå