Anders Leipsland Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Bilde av bug Pila viser poenget. Jeg har scrolla meg helt ned til bunnen av diskusjonen, men alikevel er jeg ca midt på sida slik at det er et stort tomrom på bunnen. Det er litt småplagsomt siden End knappen da blir nesten ubrukelig og jeg istede må trykke Page Down noen ganger. Har logga meg inn via forum.hardware.no og bruker overklokking som layout på forumet Browseren er Opera v7 Lenke til kommentar
Blib Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Samme greiene her. Skjer ikke alltid tho. Bare av og til liksom. Men det skjer på alle phpBB2 forumene jeg besøk.er Har bare ikke gidda bry meg om det Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Jeg bruker Opera 6.05 og har ingen problemer. Men merka at forumet oppførte seg lit rart med Opera 7.0 Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 5. april 2003 Forfatter Del Skrevet 5. april 2003 Takk Blib, glemte å nevne det at det bare skjer sånn av og til ja Lenke til kommentar
smetho Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Har merket det samme.. ikke noe stort problem though... Lenke til kommentar
Cali3D Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Anders sitt bilde i denne topicen som strekker forum siden litt skaper et nytt problem som lett kunne ha vert fikset Se her: Samme er å se på topp og bunn,dette er med i.e 6. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 6. april 2003 Forfatter Del Skrevet 6. april 2003 Anders sitt bilde i denne topicen som strekker forum siden litt skaper et nytt problem som lett kunne ha vert fikset Huff og smal Hardware layouten er. Takk og lov at de andre ser betydelig bedre ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå